Schneider Electricin tiedotejakelupalvelu vaihtuu

Tiedote, 31.8.2021 – Digitaalisten energianhallinta- ja automaatioratkaisujen edelläkävijä Schneider Electric siirtää tiedotelähetysjärjestelmänsä Mynewsdeskistä Wiztopiciin. Samalla Schneider Electricin uutishuone siirtyy Schneiderin omien verkkosivujen alle osoitteeseen www.se.com/fi/fi/about-us/newsroom/.

Schneider Electric Suomi Oy siirtyy käyttämään Wiztopic-tiedotelähetysjärjestämää 1.9.2021 alkaen. Järjestelmä korvaa aiemmin käytössä olleen Mynewsdeskin jakelutyökalun.

Wiztopic on Scheider Electricin globaali uutishuone ja tiedotejakelujärjestelmä, josta löydät myös tuoreimmat kansainväliset tiedotteet ja uutiset helposti. Palvelun kautta pääsee lukemaan myös Schneider Electric Suomen aiemmin julkaisemia tiedotteita.

Schneider Electricin uutishuoneeseen: https://www.se.com/fi/fi/about-us/newsroom/

Schneiderilla tavoitteemme on, että energian saatavuus ja digitalisaation edut ovat kaikkien saatavilla. Haluamme rakentaa sillan edistyksen ja kestävän kehityksen välille. Meille "Life Is On" kaikkialla kaikille, joka hetki.

Olemme globaaleja, mutta toimimme lokaalisti. Kannatamme avoimia standardeja ja kumppaniverkostoja toimijoiden kanssa, jotka jakavat arvomme: merkityksellisyyden, monimuotoisuuden ja vaikutusmahdollisuuksien kasvattamisen.