Uusi Esmi FireXpert -ratkaisu yksinkertaistaa paloilmoitinlaitteiden asennusta ja huoltoa

Espoo, 4. tammikuuta 2016– Schneider Electricin uusi, älykäs pilvipalvelu säästää kiinteistönomistajien aikaa ja rahaa. Esmi FireXpertistä voidaan olla yhteydessä Esmi FX 3NET -paloilmoitinlaitteisiin milloin vain tietokoneesta, tabletista tai älypuhelimesta.

Kiinteistön paloilmoitinlaitteiden toimintakunnon varmistaminen on aikaa vievää ja tarkoin säänneltyä. Mikäli kiinteistö on suuri tai yritys omistaa kiinteistöjä useissa kohteissa, on tehtävä entistä hankalampi. Esmi FX 3NET -paloilmoitinlaitteita käyttävät kiinteistöjen omistajat ja vastuuhenkilöt voivat säästää jatkossa useita tunteja uuden, toimintoja optimoivan Schneider Electricin ratkaisun avulla: Esmi FireXpert.

”Olemme yhdistäneet IOT:n ja pilvipalveluiden hyödyt Esmi FX 3NET -järjestelmään. Loppukäyttäjät saavat entistä enemmän vastinetta järjestelmälleen, sillä ratkaisu helpottaa paloilmoittimien ylläpitoa ja vähentää siihen kuluvaa aikaa”, kertoo Anssi Liski, Offer Manager, Schneider Electricltä.

Esmi FireXpertin avulla kiinteistöjä voidaan tehokkaasti monitoroida ja ylläpitää. Esmi FireXpert yhdistää järjestelmät suojattuun pilvialustaan, johon työntekijät pääsevät helposti selaimen avulla. Kaikki ylläpidettävät kohteet nähdään etäältä yhdessä informatiivisessä näkymässä.

“Ratkaisun avulla voidaan säästää useita tunteja eri toiminnoissa, kun kaikki tieto on tallennettu keskitetysti yhteen tietokantaan, johon on pääsy kaikkialta.”, jatkaa Liski viitaten Esmi FireXpertin useisiin hyötyihin:

• Merkittävä ajansäästö testeissä. Yksi ihminen voi mobiililaitteella tehdä asianmukaiset testit.
  • Kokonaistilanteen ja mahdollisten virheiden tarkistaminen ei vaadi enää fyysistä paikalla oloa.
  • Nopea ja tehokas paloilmoitinjärjestelmän huolto ja ylläpito. Esmi Fire Expert yksinkertaistaa vian etsintää ja näyttää automaattisesti vialliset laitteet, jolloin kiinteistön ja sitä käyttävien ihmisten turvallisuus saadaan varmistettua.
  • Samanaikainen useiden järjestelmien monitorointi yhdellä Esmi FireXpert -tilillä.
  • Turvattu pilvitietokanta.
  • Ei asennusta tai ohjelmistoja. Esmi FireXpert toimii tavallisimmissa selaimissa ja siihen on pääsy mistä tahansa verkkoyhteyden omaavasta laitteesta.
  • Kiinteistönomistajan on yksinkertaista luoda ja hallita järjestelmän käyttöoikeuksia.

Esmi FireXpert -tilin luominen on ilmaista ja yhdistääkseen online-palveluun olemassa olevaan Esmi FX 3NET -paloilmoitinjärjestelmän se vaatii vain Schneider Electricin 3G-reititinpaketin.

Esmi FireXpert - Schneider Electricin innovatiivinen online-ratkaisu Esmi FX 3NET- paloilmoitinjärjestelmien käytön ja huollon helpottamiseksi, palkittiin kansainvälisessä Detektor International Awards 2016 -tapahtumassa Innovative Achievement Award-palkinnolla kategoriassa Alarm & Detection.

Schneider Electric

Anssi Liski
anssi.liski@schneider-electric.com

• firexpert
  • esmi

Schneider Electric on maailmanlaajuinen energianhallinnan ja automaation asiantuntija. Vuonna 2015 yrityksen liikevaihto oli noin 27 miljardia euroa. Yrityksemme yli 160 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 100 maassa ja auttavat heitä hallitsemaan energiaansa ja prosessejaan turvallisesti, luotettavasti, tehokkaasti ja kestävästi. Yksinkertaisimmista kytkimistä aina monimutkaisiin toimintajärjestelmiin asti teknologiamme, ohjelmistomme ja palvelumme auttavat asiakkaitamme hallitsemaan ja automatisoimaan toimintojaan paremmin. Kytketyt teknologiamme uudistavat teollisuudenaloja, muuttavat kaupunkeja ja rikastuttavat elämiämme.

Me Schneider Electricillä käytämme tästä sanontaa Life Is On.www.schneider-electric.fi