Ohita
Semper tuo markkinoille Oat bowlin, herkullisen ja täyttävän välipalan lapsille.

Tiedote -

Lokakuussa tulee myyntiin Oat bowl, joka on lapsille kehitetty kauraa ja hedelmää sisältävä sokeroimaton välipala. Saatavilla on kaksi maukasta makuvaihtoehtoa, joista toisessa on kookosta ja mangoa ja toisessa omenaa ja kardemummaa. Syksyn retkille täydellisesti sopiva välipala voidaan syödä joko kylmänä tai lämmitettynä. Tämä aivan uudenlainen tuote on kehitetty erityisesti 8 kuukauden - 3 vuoden ikäisille, mutta se sopii terveelliseksi välipalaksi myös isommille lapsille.

Oat bowl on maukas kauravälipala, joka maultaan ja koostumukseltaan soveltuu pienille lapsille nautittavaksi.Omenapalat ja raastettu kookos yhdessä isokokoisten kaurahiutaleiden kanssa antavat tuotteelle karkeamman rakenteen verrattuna markkinoilla olemassa oleviin lasten välipaloihin.

Makuvaihtoehtoja on kaksi:

• Kaura, mango & kookos: maukasta mangoa ja kookosmaitoa. Raastettu kookos tuo lisämakua ja rakennetta.
  • Kaura, omena & kardemumma: omenaa sekä paloina että soseena yhdistettynä ihanan pehmeään jogurttiin. Kevyesti maustettu kardemummalla.

Oat bowl on mainio tuote pusseissa ja lasipurkeissa myytävien välipalojen rinnalle. Oat bowlin kevyt pakkaus on helppo ottaa mukaan, ja siinä on suuri avautuva kansi, joten lapsen on helppo syödä suoraan pakkauksesta lusikalla.

-Tiedämme, että monessa perheessä toivotaan terveellisiä välipalavaihtoehtoja myös hieman isommille lapsille. Uusi Oat bowlimme on hyvänmakuinen ja terveellinen välipala aktiivisille perheille. Iloitsemme siitä, että tuotekehityksemme pystyy vastaamaan toiveeseen uudesta ja innovatiivisesta välipalasta lapsiperheille, sanoo Semperin innovaatiopäällikkö Sofia Lindskog.

Kaikki Semper lastenruoka on valmistettu ilman lisättyä sokeria, lisäaineita ja säilöntäaineita. Raaka-aineet valitaan aina tarkoin, jotta ne täyttävät lastenruoan tiukat raja-arvot ja kriteerit. Ainesosat ovat laadultaan lastenruokatasoa, mikä tarkoittaa, että ne ovat lastenruokia koskevan lainsäädännön mukaisia ja täyttävät alle 3-vuotiaille lapsille tarkoitetulle ruoalle asetetut tiukat vaatimukset.

Tuotteet tulevat kauppoihin viikolla 40 ja ne löytyvät kaupan lastenruokahyllystä.

Lisätietoja antavat:

Semperin Pohjoismaista vastaava viestintäpäällikkö Anne Lindfeldt, puh. +46 70 276 1035,

sähköposti: anne.lindfeldt@semper.se

Semperin innovaatiopäällikkö Sofia Lindskog, puh. +46 76 723 1574

sähköposti: sofia.lindskog@semper.se

Semper lastenruokien tuotepäällikkö Hanna Tallberg, puh. +358 50 5206969,

sähköposti: hanna.tallberg@semper.fi

Aiheet

Semper on Pohjoismaiden johtava lastenruokien ja gluteenittomien tuotteiden valmistaja. Jo vuodesta 1939 olemme valmistaneet laadukkaita ja hyvänmakuisia tuotteita. Ruotsalaisen yhtiön pääkonttori sijaitsee Sundbybergissä ja tuotantolaitokset Götenessä ja Falunissa. Semper työllistää 200 työntekijää Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. Yhtiön liikevaihto on noin miljardi Ruotsin kruunua. Semperin omistaa kansainvälinen elintarvikekonserni HERO, joka työllistää reilut 4 000 henkilöä 30 maassa. Löydät lisätietoa osoitteista www.semper.fi sekä www.semper.se.

Tervetuloa Oy Semper Ab !

Semper on Pohjoismaiden johtava lastenruokien ja gluteenittomien tuotteiden valmistaja. Jo vuodesta 1939 olemme valmistaneet laadukkaita ja hyvänmakuisia tuotteita. Semper AB:n pääkonttori sijaitsee Sundbybergissä ja tuotantolaitokset Götenessä ja Falunissa. Semper työllistää n. 275 työntekijää Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. Yhtiön liikevaihto on noin miljardi Ruotsin kruunua. Semperin omistaa kansainvälinen elintarvikekonserni HERO, joka työllistää reilut 4 000 henkilöä 19 maassa. Katso lisätietoa osoitteista www.semper.fi sekä www.semper.se.

Oy Semper Ab
Lars Sonckin kaari 10