Kawasakin uudet mallit kaudelle 2019

Kawasakin 2019-mallisto perustuu Performance-lupaukseen, joka kertoo tehtaan halusta kehittää ja tarjota ajajalle paras mahdollinen kokemus. Kawasaki tuo kaudelle 2019 seitsemän uutta katupyörämallia: tehokkaimman sarjavalmisteisen tuotantopyörän Ninja H2, Sport Touring -luokkaan myöskin ahtimella varustetun Ninja H2 SX SE+ mallin, retrotyyliset W800 Street ja W800 Café -mallit sekä Supersport-luokkaan Ninja ZX-6R. 125cc -luokkaan saadaan tärkeät uutuusmallit Ninja 125 ja Z125. A2-luokan kruunaa maksimi teho/paino -suhteella varustettu Z400. MX-puolella Amerikan ulkoratamestaruuksia puolustaa täysin uusittu KX450. Kawasaki-moottoripyörät löytyvät MP 19 Moottoripyörämessuilla osastolta 6k50.

Ninja H2 ja Ninja H2 Carbon

Markkinoiden kaikkein tehokkaimmasta katukäyttöisestä tuotantopyörästä otetaan irti nyt 231 hv ja RAM- teholla saavutetaan jopa 243 hv lukemat! Tuon voiman pysäyttämiseksi pyörä on varusteltu erittäin tehokkailla Brembon Stylema -jarruilla. Lisäksi 7” täysväri TFT-näyttö älypuhelinkytkettävyydellä Kawasakin Rideology -applikaatioon ja korkean kulutuskeston maalipinta kruunaavat tämän uskomattomalta tuntuvan kokonaisuuden.

Ninja H2 SX SE+

Kaiken mitä kuvittelit sporttisesta matka-ajosta olevan parhaimmillaan, voidaan kertoa nyt kahdella! Kawasaki osoittaa korkean insinööritaidon osaamistaan semiaktiivisella jousituksella varustetulla ja yli 200 hevosvoimaisella matkasportillaan. Tämä suihkuhävittäjän kuuloinen katuohjus saa kokeneemmankin motoristin naaman virneeseen, sillä tässä on kaikki ja vähän enemmän.

Z125 ja Ninja 125

Kawasaki saa vihdoin A1-luokkaan huipputuotteet Ninja 125- ja Z 125 -mallien myötä. Nämä huippumallit ovat syntyneet eurooppalaisille suunnatun kehitystyön tuloksena, niin kokonsa kuin teknisten vaatimustenkin puolesta. Tämä antaa nuorille mahdollisuuden liittyä Kawasaki-perheeseen jo heti alusta alkaen.

Ninja ZX-6R

Kawasakin Superbike-mestaruuksia voittaneet Ninja ZX-10R ja ZX-10RR saavat seurakseen uuden korkealuokkaisen perheenjäsenen, joka täydentää Ninja-malliston 636 supersporttien luokan. Kawasaki ZX-6R on 130 hv shifterillä varustettu supersportti, joka on suunniteltu soveltumaan erityisesti sporttiseen katuajoon.

Versys 1000 SE

Semiaktiivisella alustalla ja lukuisilla lisävarusteilla varustetun Versys 1000 SE:n omistajalle ei kaukainenkaan kohde ole kaukana. Pyörästä löytyy paljon samaa tekniikkaa kuin matkasporttien kuninkaasta Ninja H2 SX SE -mallista. Kaarreajovalot, vakionopeudensäädin, 7” TFT-täysvärinäyttö, shifteri, korkean kulutuskeston maalipinta, semiaktiivinen jousitus sekä älypuhelin kytkettävyys Rideology-applikaation avulla. Applikaatiolla voit muutella ajomoodeja, säätää alustan asetuksia sekä tarkastella ajotietokoneen dataa.

Z 400

Kawasaki ylpeänä esittelee uutuuden tähän korkeasti kilpailtuun A2-luokkaan. Uusi äärimmäisen suorituskykyinen moottori ja kevyt runko tekevät Z 400 -mallista tehopainosuhteeltaan luokkansa kovimman taistelijan. Pyörän hauskuus ja ajomukavuus on viety äärimmilleen, mikä takaa rennon ja nautinnollisen ajokokemuksen joka kerta kun annat sille mahdollisuuden.

W800 Street ja W800 Cafe

Tämän uusimman tulokkaan perinteet ja ajaton kauneus juontavat jo yli 50 vuoden takaa. Laadukkaat komponentit ja moderni insinöörityö takaavat, että tekniikka ja ajo-ominaisuudet ovat tuotu tämän päivän tasalle näitä perinteitä kunnioittaen.

KX450

KX450 on kehitetty ja rakennettu vain yksi tavoite mielessä: saattaa kuskimme seisomaan korkeimmalla korokkeella. Yli 40-vuotisen ja perinteikkään KX-malliston uusin tulokas on MX1-luokan KX450. Kaikkien aikojen tehokkaimmalla moottorilla ja kevyimmällä rungolla varustettu laite pitää sisällään monia luokkansa parhaimpia teknisiä ratkaisuja sekä ominaisuuksia. Tällä paketilla kuskimme varmistavat palkintokorokepaikkansa ja vieläpä tyylillä!

Kawasaki-moottoripyörät, -maastoajoneuvot ja -vesijetit ovat tunnettuja erinomaisesta suorituskyvystä, hyvistä ajo-ominaisuuksista sekä edistyksellisestä muotoilusta. Laajempi mallistoesittely osoitteessa www.kawasaki.fi

Lisätietoja: Tekniikka ja myynti: Ari-Pekka Vanhala, puh. 050 366 3908, ari-pekka.vanhala@sgn.fi, Sumeko Oy

• Moottoriurheilu

• kawasaki
  • sumeko oy

Sumeko Oy on vuonna 1963 perustettu vapaa-ajan koneiden edustaja Suomessa ja Venäjällä. Sen tuotemerkkejä ovat Kawasaki-moottoripyörät, -vesiskootterit ja -mönkijät, Arctic Cat -moottorikelkat ja -mönkijät, Access-mönkijät sekä Tohatsu-perämoottorit. Sumeko Oy kuuluu SGN Groupiin, joka on vuonna 1933 perustettu vahva ja kehittyvä suomalainen kaupan alan perheyritys, jonka toimialoihin kuuluvat motor sports, urheilu ja vapaa-aika, kuluttajatuotteet, maatalous- ja konekauppa sekä teollisuuslaitteet. Yhtiöön kuuluvat Agritek Oy, All Right Europe Oy, Anno Collection Oy, Hobby Hall Oy, Kessu Oy, S.G. Sumeko, Team Sportia Ab ja Truebell Finland Oy. SGN Groupin liikevaihto on noin 170 milj. € ja sen palveluksessa on noin 300 työntekijää. Konsernin pääkonttori sijaitsee Vantaalla.