Astianpesukone, joka vastaa tulevaisuuden haasteisiin

Siemens on tuonut markkinoille uuden astianpesukonevalikoiman, jonka jokainen malli on yhdistettävissä langattomaan verkkoon. Tämä ansiosta astianpesukoneen ohjelmia ja toimintoja voidaan päivittää ja näin vastata tulevaisuuden haasteisiin. Lisäksi ”varioSpeed on demand” -toiminnon avulla kaikkia astianpesukoneen ohjelmia voidaan nopeuttaa etänä, vaikka ne olisivat jo käynnissä.

Käytämme uusista astianpesukoneista nimitystä ”future ready”. Kaikki mallit edullisimmasta huippumalliin voidaan liittää langattomaan verkkoon. Kun astianpesukone on liitetty Wi-Fi-verkkoon, päivitykset tulevat automaattisesti ja näin voidaan varmistaa, että koneen ohjelmisto on ajan tasalla vielä vuosia eteenpäin.

Nopeutta voi säätää tarvittaessa

Siemens-astianpesukoneet reagoivat ajan vaatimuksiin myös lyhyemmällä aikaperspektiivillä. Esimerkkinä on uusi ”varioSpeed on demand” -toiminto. Entä, jos vieraat saapuvat etuajassa, mutta astioiden pesuohjelma on pahasti kesken? Ei hätää. Ohjelman kesto voidaan nyt lyhentää jopa kolmasosaan mobiililaitteen Home Connect -sovelluksen kautta. Toiminto on mahdollista aktivoida myös silloin, kun kone on jo käynnissä ja sen voi tehdä myös etänä.

Painike-, kosketus- tai ääniohjaus

Kuten monissa muissakin asioissa myös astioiden pesussa monilla meistä on omat erityiset mieltymyksensä. Astianpesukoneen suosikkiohjelma ja lisävaihtoehto voidaan nyt tallentaa suosikiksi, joka saadaan käyttöön yhdellä valinnalla. Astiat pestään nopeasti ja helposti käyttäjän toiveen mukaan. Uuden astianpesukoneen käyttäjällä on valittavanaan kosketusohjaus ja painikkeet suoraan kodinkoneessa tai mobiililaitteen kautta Home Connect -sovelluksen avulla. Lisäksi he voivat vastaanottaa push-ilmoituksia älypuhelimiinsa tai älykelloihinsa ja antaa äänikomentoja Alexan tai Googlen kaltaisen ääniavustajan avulla.

Erityishuomio lasien pesuun ja kuivaukseen

Toinen astioiden pesemistä helpottava tekijä on uusi erityisesti laseille suunniteltu tehopesualue ”glassZone”. Kuusi integroitua suutinta puhdistaa ne huolellisesti ja varoen hellävaraisella, jatkuvalla vesivirralla. Pehmeät, liukumattomat tuet pitävät kaiken muotoiset lasit turvallisesti paikoillaan. Samanlaiset pidikkeet tukevat myös viini- ja samppanjalasien jalkaosia. Patentoidun Zeolith-kuivausjärjestelmän ansiosta lasit kuivataan tahrattoman kirkkaiksi. Luonnollinen zeoliittimineraali muuttaa kosteuden lämmöksi, mikä takaa erinomaisen kuivaustuloksen. Siksi astianpesukoneessa voi nyt pestä arvokkaatkin lasit, jotka ennen pestiin käsin. Ja lopputulos on hohtavan puhdas.

Monipuolisuus antaa vapauden keittiösuunnittelijalle

Siemens on Euroopan merkittävin kalusteisiin sijoitettavien kodinkoneiden asiantuntija. Uusi astianpesukonevalikoima on myös kalustepeitteisten koneiden osalta monipuolinen ja kattava. Laajan mallistona ansiosta sopiva astianpesukone löytyy mihin tahansa keittiökonseptiin. Astianpesukoneita on kahta eri levyttä, 60 tai 45 senttimetriä, sekä vaihtoehtoja erikoisasennuksiin esimerkiksi, kun kone halutaan asentaa työskentelykorkeudelle. Tuttu tyylikäs Siemens-muotoilu tarjoaa myös sinisen sisävalaistuksen.

Siemens

Siemens on johtava saksalainen kodinkonebrändi, ja se asettaa uudet maailmanlaajuiset standardit tekniikan, innovaatioiden ja muotoilun suhteen. Valikoimaan kuuluvat sekä vapaasti että kalusteisiin sijoitettavat kodinkoneet ja se kattaa ruuanvalmistamisen, pyykinpesun, kylmäsäilytyksen ja astioiden pesun. Kokonaisuutta täydentävät kahviautomaatit ja pölynimurit. Siemens on yli 165 vuoden ajan edustanut suorituskykyä, innovaatioita, laatua, luotettavuutta ja kansainvälisyyttä. Siemens on myös maailmanlaajuisesti johtava resurssitehokkaiden kodinkoneiden kehittämisessä ja valmistuksessa. Vuodesta 1967 lähtien tuotemerkki on ollut osa Münchenissä sijaitsevaa BSH Hausgeräte GmbH -yritystä.