Kun muotoilu ratkaisee. Uusi Siemens glassdraftAir-liesituuletin tuo avokeittiöön tyylikästä muotoilua ja erinomaista suorituskykyä.

Siemens esittelee: glassdraftAir – muotoiltu piiloutumaan

Kun ruokaa ei valmisteta, glassdraftAir pysyy piilossa keittotason takana. Näin mikään ei haittaa avokeittiön tilantuntua. Tällöin keittiö ei pelkästään näytä siistiltä, vaan siitä tulee kodikas, tyylikäs ja edustuskelpoinen - eli juuri sellainen kuin selkeää, Pohjoismaista suunnittelua arvostava haluaa keittiön näyttävän.

Minimalistinen ilme, maksimaalinen suorituskyky

Ohut ja tyylikäs lasiseinä vangitsee katseen ja samalla se on osa liesituulettimen toimintaa: Innovatiivisen ilmanohjausteknologian ansiosta paneelin taakse muodostuu ilmaverho, joka optimoi ilmavirran. Näin varmistetaan, että kaikkien keittoalueiden höyryt ja hajut poistetaan luotettavasti.

Ruoanvalmistuksen aikana climateControl-sensori mittaa jatkuvasti hajujen ja höyryjen määrää sekä säätää tarkasti tehotasoa. iQDrive-moottori yhdessä ilman ohjauksen kanssa varmistavat erittäin tehokkaan kärynpoiston. Poikkeuksellisen hiljaisen toiminnan ansiosta ruokailijat voivat jutella myös ruoanvalmistuksen aikana.

Värit, valo ja tunnelma

emotionLight Pro lisää ruoanvalmistukseen värikkäitä sävyjä lasipaneelin reunassa olevan valoreunuksen avulla. Kokki voi valita mieleisensä yhdeksästä väristä. Ne, jotka haluavat enemmän, voivat valita oman suosikkisävynsä Home Connect -sovelluksen avulla kulloisenkin tunnelman mukaan. Sovellus tarjoaa muitakin toimintoja. Käyttäjät voivat esimerkiksi ohjata glassdraftAir-liesituulettimen toimintoja ruokapöydän ääreltä tarvitsematta nousta ylös. Toinen käytännöllinen toiminto on push-viesti esimerkiksi suodattimen vaihtotarpeesta.

Koordinoitua ruoanvalmistusta cookConnectin ansiosta

Siemens activeLight-keittotaso (EX878LYV5E) täydentää glassdraftAir-liesituuletinta täydellisesti. Perininteisten keittoalueiden sijasta siinä on interaktiivinen valomatriisi, johon kattilat ja paistinpannut voidaan sijoittaa vapaasti. Keittotaso ja glassdraftAir ovat yhteydessä toisiinsa cookConnectin kautta. Liesituulettimen tehoa voidaan säätää suoraan keittotason ohjauspaneelista – ja tietysti muistakin cookConnect-toiminnolla varustetuista Siemens-keittotasoista. Vaikutuksen tekevä muotoilu yhdistyy jälleen uusimpaan teknologiaan.

Siemens

Siemens on johtava saksalainen kodinkonebrändi, ja se asettaa uudet maailmanlaajuiset standardit tekniikan, innovaatioiden ja muotoilun suhteen. Valikoimaan kuuluvat sekä vapaasti että kalusteisiin sijoitettavat kodinkoneet ja se kattaa ruuanvalmistamisen, pyykinpesun, kylmäsäilytyksen ja astioiden pesun. Kokonaisuutta täydentävät kahviautomaatit ja pölynimurit. Siemens on yli 165 vuoden ajan edustanut suorituskykyä, innovaatioita, laatua, luotettavuutta ja kansainvälisyyttä. Siemens on myös maailmanlaajuisesti johtava resurssitehokkaiden kodinkoneiden kehittämisessä ja valmistuksessa. Vuodesta 1967 lähtien tuotemerkki on ollut osa Münchenissä sijaitsevaa BSH Hausgeräte GmbH -yritystä. https://www.siemens-home.bsh-group.com