Täysautomaattinen uuni tuo parhaan mahdollisen tuloksen

Täysautomaattinen uuni tuo parhaan mahdollisen tuloksen

Siemens iQ700-uuni tunnistaa tekoälyn avulla uunissa kypsennettävät ruoat.

Tekoälystä (AI) voi olla hyötyä arjessa, varsinkin keittiössä. Älykkään tekniikan edelläkävijöihin kuuluva Siemens Kodinkoneet käyttää laitteissaan tekoälyä, jotta leivonnasta, paistamisesta ja muusta ruoanlaitosta tulisi aiempaa helpompaa.

Nyt Siemens Kodinkoneet esittelee ensimmäisen, automaattisella ruoantunnistuksella varustetun iQ700-uunin. Uuni tunnistaa tällä hetkellä noin 40 eri ruokaa, jatkossa määrä tulee olemaan isompi.

Siemens kuuluu Euroopan johtaviin kodinkonemerkkeihin. Yritys asettaa maailmanlaajuisesti uudet standardit niin teknologialle, innovaatioille kuin muotoilulle. Jo yli 175 vuoden ajan Siemens on edustanut innovaatiota, suorituskykyä, laatua ja luotettavuutta. Yritys hakee ratkaisuja ilmastonmuutoksen aiheuttamiin haasteisiin kehittämällä ympäristöä säästäviä, energiatehokkaita tuotteita.

Valikoimamme sisältää ruoanvalmistukseen, kylmäsäilytykseen sekä astioiden ja pyykin pesuun kehitettyjä, vapaasti seisovia ja kalusteisiin integroituja kodinkoneita. Tuotevalikoimaa täydentävät muut kodin pienkoneet, kuten imurit ja espressokoneet. Siemens-kodinkoneissa käytettävän tekniikan tavoitteena on tuoda kuluttajalle aitoa lisäarvoa. Yritys pyrkii Siemens Intelligent kitchen -filosofian mukaisesti optimoimaan kotiaskareet, jotta kuluttaja voi elää terveellisemmin, kehittää ruoanvalmistustaitojaan ja hallita omaa aikaansa kiireisessä maailmassa.

Vuodesta 1967 lähtien Siemens-tuotemerkki on ollut osa Münchenissä sijaitsevaa BSH Hausgeräte GmbH:ta.

BSH-konserni on Siemens AG:n tavaramerkin käyttöluvan haltija.

Tiedustelut: press-ne@bshg.com