Tinkimätöntä suorituskykyä

Tinkimätöntä suorituskykyä

Siemens Kodinkoneiden uusi studioLine-liesituuletin, jonka etuosan on muotoilultaan viisto lasipinta, on Euroopan tehokkain1.

Trendikkäät avokeittiöt ovat lisänneet tyylikkäiden, tehokkaiden ja silti hiljaisten liesituuletinten kysyntää. Uudet Siemens iQ700 studioLine -liesituulettimet, joiden etuosa on viisto lasipinta, sijoittuvat kärkipäähän kaikissa kolmessa kategoriassa.

Malliston paras liesituuletin, 59dB(A)1 kiertoilma-asetuksessa, on hiljaisempi kuin mikään muu liesituuletin ja maksimitehonsa 964 m3/h2 ansiosta se on myös ainut laatuaan Euroopassa. Kaiken lisäksi liesituuletin kuuluu A+-energiatehokkuusluokkaan.

Siemens kuuluu Euroopan johtaviin kodinkonemerkkeihin. Yritys asettaa maailmanlaajuisesti uudet standardit niin teknologialle, innovaatioille kuin muotoilulle. Jo yli 175 vuoden ajan Siemens on edustanut innovaatiota, suorituskykyä, laatua ja luotettavuutta. Yritys hakee ratkaisuja ilmastonmuutoksen aiheuttamiin haasteisiin kehittämällä ympäristöä säästäviä, energiatehokkaita tuotteita.

Valikoimamme sisältää ruoanvalmistukseen, kylmäsäilytykseen sekä astioiden ja pyykin pesuun kehitettyjä, vapaasti seisovia ja kalusteisiin integroituja kodinkoneita. Tuotevalikoimaa täydentävät muut kodin pienkoneet, kuten imurit ja espressokoneet. Siemens-kodinkoneissa käytettävän tekniikan tavoitteena on tuoda kuluttajalle aitoa lisäarvoa. Yritys pyrkii Siemens Intelligent kitchen -filosofian mukaisesti optimoimaan kotiaskareet, jotta kuluttaja voi elää terveellisemmin, kehittää ruoanvalmistustaitojaan ja hallita omaa aikaansa kiireisessä maailmassa.

Vuodesta 1967 lähtien Siemens-tuotemerkki on ollut osa Münchenissä sijaitsevaa BSH Hausgeräte GmbH:ta.

BSH-konserni on Siemens AG:n tavaramerkin käyttöluvan haltija.

Tiedustelut: press-ne@bshg.com