TheFactory

TheFactory ja Signicat uusivat kumppanuutensa edistääkseen kasvua Norjan startup-ekosysteemissä

SIGNICAT, 25. lokakuuta 2023Signicat, yleiseurooppalainen johtaja digitaalisessa henkilöllisyydessä ja TheFactory, Norjan suurin kiihdyttämö fintect-, proptech- ja impacttech-aloilla ja uusilla teknologiavertikaaleilla tiedottavat ylpeänä strategisen kumppanuutensa uusimisesta.

Aloitettuaan toimintansa vuonna 2016 TheFactorylla on ollut keskeinen rooli yli 300 startupin kiihdyttämisessä investoiden samalla monipuoliseen yli 50:n nopeasti kasvavan yrityksen portfolioon. Global Startup Awards on palkinnut poikkeuksellisesta panostuksestaan tunnetun TheFactoryn pohjoismaiden parhaaksi kiihdyttämöohjelmaksi.

On ilomme uudistaa ja laajentaa kumppanuuttamme Signicatin kanssa, joka on johtava pohjoismainen henkilöllisyys- ja allekirjoituspalveluntarjoaja. Signicatin teknologia, tiimi ja kokemus ovat arvokkaita auttamaan yrittäjiämme kehittämään ja skaalaamaan huomisen ratkaisuja fintech- ja proptech-aloilla sekä muilla kehittyvillä vertikaaleilla.” - Hans Christian Bjørne, kumppani ja viestintäjohtaja, TheFactory Accelerator & VC.

Vuonna 2021 alkaneen kumppanuuden aikana Signicat on osallistunut menestyksekkäästi The Factoryn järjestämiseen mentorointiohjelmiin, kuten heidän Nordic Fintech Fast Tracks -kiihdyttämöohjelmaan, joka on suunniteltu auttamaan norjalaisia fintech-yrityksiä valmistautumaan laajentumiseen pohjoismaihin, ja TheFactory Gründer Academyyn, ilmaiseen kolmen kuukauden kiihdyttämöohjelmaan varhaisen vaiheen startup-yrityksille, jotka haluavat valmistautua sijoituksia ja markkinoille tuloa varten.

Jatkamme mielellämme työtämme TheFactoryn kanssa. Meillä on kokemusta Euroopan johtajan kehittämisestä digitaalisen henkilöllisyyden alalla, joten me ymmärrämme, mitä startup- ja scaleup-yrityksillä on vastassaan. Sekä kokemuksemme että tuotteemme voivat olla voimavara uusille yrityksille, jotka haluavat jättää jälkensä, ja odotamme tekevämme tästä todellisuutta TheFactoryn kanssa”, sanoo Sven Richard Samdal, kasvavien pk-yritysten johtaja Signicatilla ja vastaava mentori TheFactorylla.

Signicat on johtava yritys digitaalisen henkilöllisyyden alalla Euroopassa. Signicat, jolla on yli 450 työntekijää 17 eurooppalaisessa toimipaikassa, soveltuu parhaiten oivallusten ja mentoroinnin tarjoamiseen uusille pohjoismaisille startupeille, joiden liiketoiminta perustuu teknologiaan, erityisesti niille, joita kiinnostaa kansainvälinen laajentuminen.

Kansainvälisten laajentumispyrkimystensä lisäksi Signicat pysyy sitoutuneena jatkuvaan innovointiin ja uraauurtavien tuotteiden ja ratkaisujen kehittämiseen sekä yksityiselle että julkiselle sektorille. Yksi tällainen innovaatio on Signicat Mint, kooditon tuote, joka on räätälöity startup-yrityksille. ”Signicatin tiimi visioi teknologiapitoista tulevaisuutta, joka voi hyödyttää startupeja merkittävästi. Olemme tällä hetkellä vaiheessa, jossa teknologiamme on saavuttanut maturiteetin ja sillä on vahva markkinapenetraatio. Kattava kokemuksemme on runsas innovaation lähde startup-yrityksille, jotka luottavat teknologiaan liiketoimintansa kulmakivenä”, lisää Samdal.

Tietoa Signicatista

Signicat on uraauurtava yleiseurooppalainen digitaalisen henkilöllisyyden yritys, jolla on vahvaa näyttöä maailman kehittyneimmillä digitaalisen henkilöllisyyden markkinoilla. Vuonna 2006 perustetun Signicatin missiona on kehittää teknologiaa, joka auttaa ihmisiä luottamaan toisiinsa digitaalisessa maailmassa. Sen digitaalinen henkilöllisyysalusta sisältää maailman kattavimman paketin henkilöllisyydenvarmistus- ja todennusjärjestelmiä, jotka ovat helposti käytettävissä yksittäisen integraatiokohdan kautta. Alusta tukee ja organisoi saumattomasti täyttä henkilöllisyysmatkaa tunnistuksesta ja perehdytyksestä kirjautumiseen ja suostumukseen sekä laillisesti sitovien yrityssopimusten tekemiseen, jotka ovat kestäviä pitkällä aikavälillä. Vuonna 2019 Euroopan johtava pääomasijoitusyritys Nordic Capital osti Signicatin. Nykyään Signicatin palveluksessa on yli 450 omistautunutta ammattilaista 17 eurooppalaisessa toimipaikassa.

Lisätietoa Signicatista saat osoitteesta www.signicat.com

Tietoa TheFactorysta

Me TheFactorylla kiihdytämme kunnianhimoisia startup-yrityksiä, joiden tavoitteena on kehittää erinomaisia ja olennaisia palveluita ja ratkaisuja. Tarjoamme palveluita, sijoituksia ja kiihdyttämöohjelmia varhaisen vaiheen startup-yrityksille. TheFactoryn perustivat vuonna 2016 norjalaiset sarjayrittäjät, ja siitä lähtien se on kiihdyttänyt yli 300 startup-yritystä ja sijoittanut yli 50:n nopeasti kasvavan yrityksen portfolioon. Global Startup Awards on palkinnut TheFactoryn pohjoismaiden parhaaksi kiihdyttämöohjelmaksi. Ohjelmissamme ja palveluissamme yrittäjät yhdistetään erinomaisiin yritysmentoreihin, markkina-asiantuntijoihin eri vertikaaleilta, kokeneisiin yrittäjiin, sijoittajiin ja kumppaneihin heidän liiketoimintansa kiihdyttämiseksi. Meillä on vankkaa kokemusta fintech-, proptech- ja impacttech-aloilla ja laajennamme jatkuvasti toimintaamme nousussa oleville vertikaaleille.

Lisätietoa TheFactorysta saat osoitteesta www.thefactory.no

Alba Zaragoza