​LELO Ina Wave: tie naisen nautintoon - toistaiseksi ainut laatuaan

Ruotsalainen seksituotemerkki LELO, joka tunnetaan korkeasta laadusta ja tyylikkäästä muotoilusta, on julkaissut taas yhden läpimurtotuotteen - erittäin stimuloivan   LELO Ina Wave vibraattorin.

Ina Wave muistuttaa ensisilmäyksellä suosittua LELO Ina 2 vibraattoria, jota on ollut markkinoilla jo jonkin aikaa. Mutta kun laitat LELO Ina Wave päälle, näet heti, mitä tekee tästä laitteesta niin erikoisen.

Värinän lisäksi LELO Ina Wave stimuloi naista ihanilla pyörivillä, aaltomaisilla liikkeillä ja antaa voimakkaan stimulaation G-pisteelle.

Tällä tavalla LELO Ina Wave vibraattorin liikkeet imitoivat G-pisteen hyväilyä sormin ja nainen voi saada todella voimakkaan G-pisteen orgasmin.

Uusi naisten seksilelu - toistaiseksi ainut laatuaan
Viime vuosina seksilelujen valmistajat voivat herätä paljon huomiota julkaisemalla seksileluja pelkällä värinätoiminnolla, mutta nykyinen tendenssi on seksituotteet lisätoiminnoilla. LELO Ina Wave on hyvä esimerkki siitä ja on maailman ensimmäinen vibraattori joka stimuloi naisen G-pistettä juuri tällä tavalla. Minun mielestäni uusi tendenssi on alkanut ja tulevaisuudessa LELO tarjoaa muita yllättäviä seksituotteita. Olen varma että suomalaiset naiset pitävät laitteen hierontaa erittäin miellyttävänä”, sanoo Mathilde Mackowski, seksilelujen asiantuntija ja  Sinful.fi tiedottaja.

Naiset, jotka pitävät seksileluja ilman klitorisstimulointi-toimintoa parempina, voivat valita   LELO Mona Wave vibraattorin. Mona Wave on muotoiltu niin, että se stimuloi naista sisäpuolelta ja stimuloi myös naisen G-pistettä, samoin kuin LELO Ina Wave.

LELO Ina Wave ja LELO Mona Wave on tulossa myyntiin 4.12.2014. Voit tehdä ennakkotilauksen kotisivullamme www.Sinful.fi jo nyt.

• Spa, fitness, hyvinvointi

• sinful
  • vibraattori
  • sinful.fi
  • mathilde mackowski
  • lelo ina wave
  • lelo mona wave

Sinful.fi on nykyaikainen eroottinen verkkokauppa, joka tarjoaa asiakkailleen tyylikkäitä ja laadukkaita tuotteita hyvällä maulla. Tavoitteemme on, että jokainen - sukupuoleen, ikään tai seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta - tuntee itsensä tervetulleeksi ostoksille verkkokauppaamme.

Sinful.fi on tarkoitettu kaikille, jotka kaipaavat korkealaatuisia, kauniisti muotoiltuja seksileluja ja intiimituotteita, joiden avulla seksistä voi nauttia entistäkin enemmän. Myymme ainoastaan laatutuotteita, jotka ovat täysin turvallisia käyttää.

Sinful.fi:ssä panostamme loistavaan asiakaspalveluun ja tiedämmekin paljon eroottisista tuotteista! Neuvomme mielellämme asiakkaitamme, jotta he löytävät valikoimastamme juuri heille parhaiten sopivat tuotteet. Asiakaspalvelustamme saat myös ohjeita tuotteiden käyttöön.

Kaikki arkipäivisin ennen klo 15 tehdyt tilaukset lähetetään saman päivän aikana. Tervetuloa ostoksille verkkokauppaamme osoitteessa www.sinful.fi!

Victoria Andersen

Lehdistön yhteyshenkilö Communication Manager 28726870