Suomalaiset piiskasivat toisiaan vuonna 2013

Vuosi 2013 voi hyvinkin olla vuosi, jolloin ennätyksellisen moni suomalainen sai takapuolensa helläksi pienen piiskauksen jäljiltä. Eroottisen verkkokaupan, Sinful.fi:n mukaan piiskojen ja ruoskien myynti on ollut huikea.

Vuonna 2013 piiskojen ja ruoskien myynti kasvoi 120%, kertoo Maija Hannula www.sinful.fi –verkkokaupasta.

Fifty Shades of Grey on herättänyt mielikuvituksen makuuhuoneissa

Mutta mikä onkaan herättänyt kiinnostuksen tuhmiin leikkeihin suomalaisten kodeissa? Maija Hannulan mukaan maailmanlaajuinen kirja-menestys, Fifty Shades of Grey –trilogia, on luonut trendin, joka avartaa ihmisten seksuaalista horisonttia.

”Fifty Shades-huuma on ollut päällä jo kaksi vuotta, ja kirjat ovat herättäneet monien inspiraation. Niin Fifty Shades of Grey –trilogia, kuin muukin eroottinen kirjallisuus, on saanut jalansijansa suomalaisten kirjahyllyissä. Se on tehnyt tuhmista fantasioista vähemmän tabuja. Nyt niitä kohtaan ollaan avoimempia ja niitä toteutetaan aivan uudenlaisella innolla”, sanoo Hannula.

Piiskat ja ruoskat viralliselta Fifty Shades of Grey seksilelusarjalta menevät kuin kuumille kiville verkkokaupan valikoimista. Ne on suunniteltu erityisesti pariskunnille, jotka haluavat kokeilla rankempia leikkejä ensimmäisiä kertoja. Myös dominoinnin parissa kokeneemmille löytyy www.sinful.fi-fetissi valikoimasta välineitä, ja niillekin riittää kysyntää.

Piiskaamista yli rajojen

Fifty Shades of Grey –trilogialla on ollut suuri vaikutus ihmisten seksielämään, eikä vain Suomessa. Ruotsalainen design seksileluvalmistaja LELO on aktiivinen 44 maan markkinoilla, ja kirjasarjan menestys on vaikuttanut yrityksen myyntiin:

”Kukaan ei voi kiistää ’Fifty Shades of Grey’:n vaikutusta intiimien lifestyle-tuotteiden teollisuudelle. LELO on yksi maailman laajuisista brandeista, joka on hyötynyt sitä seuranneesta asennemuutoksesta vuosina 2012 ja 2013”, kommentoi Steve Thomson, LELOn markkinointijohtaja.

Linkit:

Fifty Shades of Grey seksilelut: https://www.sinful.fi/fifty-shades-of-grey