Vuoden 2013 seksikkäimmät nimet

Suomen seksikkäimmät nimet vuonna 2013 olivat Johanna ja Mikko. Näin voi ainakin päätellä, mikäli katsotaan seksilelujen ostajien kärkinimiä. Eroottinen verkkokaupan, wwwsinful.fi, selvityksen mukaan Suomen seksikkäimmät nimet vuonna 2013 olivat Mikko ja Johanna. Ainakin, jos mittarina on seksilelujen myynti, ja ostajien etunimet.

”Teimme selvitystä asiakaskunnastamme, ja saimme pian idean selvittää, mitkä etunimet ovat Suomen seksikkäimmät, eli siis, minkä nimiset ihmiset ostavat eniten seksileluja”, kertoo Maija Hannula, www.sinful.fi verkkokaupan maajohtaja.

Top 5 Suomen seksikkäintä nimeä

Mikon lisäksi suomalaisten seksikkäiden miesten nimien kärjessä olivat Mika, Timo, Sami ja Marko. Naisten kärkeä koristivat Johannan lisäksi Minna, Tarja, Heidi ja Kirsi.

Bonusinfo

Väestörekisterikeskuksen nimipalvelusta selviää, että Mikko on suosittu nimi 1960–79 syntyneiden ikäluokassa. Johannan suosio oli huipussaan 1980-luvulla, ja naisten kakkossijaa pitävä Minna on voimissaan 1960–79 syntyneiden keskuudessa.

”On oikeastaan mielikuvamme asiakaskuntamme perusteella, että noin neljä-viisikymppiset miehet ovat seksikkäimpiä, ja ostavat eniten seksileluja. Huomamme usein, että miehet tilaavat tuotteita, kuten hierontaöljyjä, silmänaamioita ja parien seksileluja hemmotellakseen rakastaan. He haluavat investoida parisuhteeseensa ja nauttia yhdessä naisensa kanssa”, sanoo Maija Hannula, jonka mielestä on positiivista, että niin moni mies vaalii suhdettaan rakkaaseensa.

• seksikkyys
  • seksikkäimmät nimet