Design kohtaa toiminnallisuuden Smegin sähkövatkaimessa

SMEG-tuoteperheen uutuus, HMF01-sähkövatkain, on yhdistelmä 50-luvun erehtymätöntä retrotyyliä ja nykyteknologiaa. Matteo Bazzicalupon ja Raffaella Mangiarottin (Deepdesign) suunnittelemassa vatkaimessa yhdistyvät tyyli ja monikäyttöisyys, joten se on ihanteellinen niille, jotka haluavat antaa mielikuvituksensa lentää keittiössä.

Ohjauspaneelissa on taustavalaistu LED-näyttö, jossa näkyy nopeus ja käyttöaika. Täysin käyttäjäystävällinen käyttöliittymä poistuu näkyvistä, kun tuote kytketään pois päältä, jolloin kahvan tyylikkäät kromiyksityiskohdat pääsevät oikeuksiinsa.

Kahdella toimintonäppäimellä voit valita jopa yhdeksän nopeustasoa sekoittamista, vatkaamista ja turbotoiminnon aktivointia varten. HMF01-sähkövatkain soveltuu lukuisten makeiden ja suolaisten leivonnaisten valmistamiseen: sen mukana toimitetaan kolme erityyppistä ruostumattomasta teräksestä valmistettua vispilää, jotka takaavat parhaat tulokset jokaisen taikinan käsittelyssä.

Kaksi lankavispilää, jotka sopivat ilmavampiin koostumuksiin, kuten kermavaahtoon, kastikkeisiin tai munanvalkuaisiin, kaksi litteää vispilää, jotka sopivat puolikoviin taikinoihin, kuten keksi- ja kakkutaikinoihin, sekä kaksi taikinakoukkua hapatetuille tuotteille, kuten pizza- ja leipätaikinoihin. Vatkaimessa on liukumaton alusta, jonka ansiosta vatkain on helppo asettaa sivuun käytön aikana tai lopussa. Lisäksi SMEGin erikoisvalmistetussa kangaskotelossa voit säilyttää mukana tulevia lisävarusteita estetiikasta luopumatta.

HMF01-sähkövatkain ei ole ainoastaan monipuolinen ja kätevä pienkone, vaan se on täydellinen kumppani 50-luvun designin ystäville ja muillekin. Kodin todellinen ikoni, joka heijastaa sitä käyttävien persoonallisuutta ainutlaatuisella estetiikalla ja luovilla leivonnaisilla.

• Vähittäiskauppa

• uutuustuotteet