Esittelyssä smegin viimeisin kahvielämys

Kahvi on aistillinen elämys, josta ei nautita enää vain kahvilassa. Smegin uuden valikoiman täysin automaattisilla kahvikoneilla BCC01 ja BCC02 voit keittää tuoretta ja aromaattista kahvia oman kotisi lämmössä. Smegin täysin automaattisissa kahvikoneissa on tyylikäs uusi muotoilu, ja ne ovat kooltaan kompakteja. Katseen kiinnittävät pehmeät ja pelkistetyt linjat sekä kiiltävät reunukset, joille kontrastia antaa etuosan harjattu alumiinipaneeli. Tuote on saatavana mattapintaisena mustana, valkoisena, punaisena ja taupenvärisenä. Uusi muotoilu ja värivaihtoehdot sopivat saumattomasti jokaiseen keittiöön.

Helppo ja nopea käyttää: Täytä säiliö lempikahvipavuillasi ja valitse haluamasi kahvijuoma intuitiivisesta pikavalintavalikosta. Thermoblock-lämmitysjärjestelmän ansiosta kahvisi on valmista vain muutamassa sekunnissa. Smeg varmistaa personoidun kahvielämyksen: Kahvikone BCC01 on täydellinen valinta niille kahvin ystäville, jotka rakastavat mustaa kahvia, kuten espressoa, americanoa tai ristretto-kahvia. Kahvikoneessa BCC02 on maidon vaahdotuksen ja höyrytyksen ominaisuus, ja se sopii täydellisesti niin latten, cappuccinon, latte macchiaton ja flat white -kahvin kuin myös espresson, americanon ja ristretto-kahvin valmistukseen.

Säädettävän kuppitelineen ansiosta voit nauttia kahvisi lempikupistasi. Kahvikoneet BCC01 ja BCC02 ovat myös helppoja puhdistaa, sillä niissä on irrotettava keitinyksikkö ja säiliö. Kahvin välittömän jauhamisen ansiosta sinun ei enää tarvitse käyttää kapseleita, mikä auttaa vähentämään jätteen määrää.

Herätä aistisi Smegin täysin automaattisten kahvikoneiden vastajauhamalla kahvilla! Kahvikoneet BCC01 ja BCC02 eivät ainoastaan valmista suurenmoista kahvia, vaan ne myös ilmentävät kestävää teknologiaa, ja niiden muotoilussa on käytetty Smegille ominaista, kaunista 50-luvun tyyliä. Ehdoton hankinta jokaiseen keittiöön.

• Vähittäiskauppa

• keittiön pienkoneet