Kolmen Laitteen yhdistelmä varmistaa terveellisemmän elämän

Mikä muodostaa terveellisen elämäntavan ytimen? Vastaus tähän kysymykseen on tietenkin ruoka. Ei kuitenkaan riitä, että kiinnitämme huomiota ostamiemme tuotteiden laatuun. Käyttämämme säilömisen ja ruoanvalmistuksen menetelmät ovat yhtä tärkeitä, sillä virheet ja häiriötekijät voivat paitsi vaikuttaa valmistamiemme ruokien makuun myös niiden ravitsemukselliseen hyötyyn.

Onneksi teknologia voi auttaa meitä tässä asiassa. Smegin kolme uuden sukupolven laitetta edustavat teknologian kärkeä terveellisten ruokailutottumusten edistämisessä. Kyseiset laitteet ovat Blast Chiller -pakastin, vakuumikone ja yhdistelmähöyryuuni.

Nämä edistykselliset ratkaisut antavat vastauksen monen mieltä askarruttaviin kysymyksiin: Miten voin säilöä ruokaa siten, ettei se menetä tärkeitä ravintoarvojaan? Miten kevyiden, maukkaiden ja ravitsevien ruokien valmistus onnistuu parhaiten?

Smeg otti nämä päivittäiset haasteet lähtökohdaksi suunnitellessaan Vitality System -järjestelmää.

Esimerkiksi Smegin Blast Chiller -pakastimen avulla voit pakastaa kesällä poimimasi marjat ja käyttää niitä talvella perheesi lempiherkuissa.

Vakuumikoneen ansiosta tuore kala säilyy pidempään, joten voit säästää sen erityistilaisuuksia varten ilman, että se menettää makuaan.

Mitä sitten tarjota arkiruoaksi? Voit valmistaa herkullista lohta höyryuunissa ja tarjoilla sen vaikkapa vakuumikypsennetyn riisin kanssa. Tässä ateriassa on ihanan luonnollinen maku eikä lainkaan lisättyä rasvaa.

Saat kaiken tämän vitamiineja, kivennäisaineita tai muita ravintoaineita menettämättä.

Nykyään monet ovat niin kiireisiä, että ruokaostosten tekemiseen ja ruoanlaittoon jää vain vähän aikaa. Tämän ei kuitenkaan tarvitse enää hidastaa niiden tahtia, jotka haluavat pitää itsestään huolta.

Smegin Vitality System -järjestelmän ansiosta voit toden teolla omaksua hyvinvointia edistävän ajattelutavan, joka on aina ollut olennainen osa italialaista elämäntapaa, sekä tehdä siitä tottumustesi keskipisteen kiireisestä elämäntyylistä huolimatta.