Smeg-tuotemerkin ensiluokkaisuus vahvistettiin jälleen kerran The Good Design Awards

​Parhaille kulutuskäyttöön suunnitelluille ja muotoilluille design-tuotteille myönnettyjen palkintojen voittajat julkistettiin Chicago Athenaeum -museossa järjestetyssä The Good Design Awards 2019 -tapahtumassa.

Arkkitehdeistä, muotoilijoista ja luovista johtajista koostunut kansainvälinen tuomaristo valitsi Smegin ja sen tuotteet yli viidensadan yrityksen joukosta ensiluokkaisesta suunnittelusta ja innovatiivisuudesta jaettavan himoitun palkinnon voittajaksi.

Tarkemmin sanottuna seuraavat Smeg-laitteet toivat yhtiölle arvostetun palkinnon: ​90 x 60 cm:n Classic-uuni, uudella näytöllä varustettu ​60 cm:n Dolce Stil Novo -uuni​Portofino-jääkaappi ja Linea-liesi.

Uraauurtavien tuotteiden hienostunut estetiikka ja poikkeuksellinen teknologinen innovatiivisuus kodinkoneiden saralla saivat tunnustusta osakseen.

Näiden tuotteiden lisäksi tunnustusta saivat myös maidonvaahdotin ​MFF01 ja kahvimylly ​CGF01, joiden suunnittelusta ovat vastanneet Matteo Bazzicalupo ja Raffaella Mangiarotti (deepdesign).

The Good Design Awards on yksi alansa maineikkaimmista ja kansainvälisesti tunnustetuimmista tapahtumista. Suunnittelijoiden ja maailmankuulujen arkkitehtien vuonna 1950 perustama kilpailu järjestetään vuosittain Chicago Athenaeum Museum of Architecture and Design -museon toimesta.

Smeg on toiminut väsymättä yli 70 vuoden ajan yhdistääkseen estetiikan ja teknologian sekä luodakseen tyylikkäitä ja toiminnallisia laitteita, ja se on samalla onnistunut vakiinnuttamaan brändin merkittävän aseman kansainvälisellä näyttämöllä. Smegin saavutukset on lisäksi huomioitu usealla arvostetulla palkinnolla – muun muassa The Good Design Awards -palkinnolla kahdeksan kertaa peräkkäin.

• dolce stil novo
  • linea