SMEGCONNECT: UUDEN SUKUPOLVEN SMEG-KODINKONEET

Modernissa yhteiskunnassa eläessämme kodinkoneiden hallinta myös kodin ulkopuolella on helppoa SmegConnect-sovelluksen ansiosta. SmegConnect antaa sinulle mahdollisuuden tarkistaa kodinkoneidesi toiminnot etänä milloin ja missä vain joko älypuhelimella tai tablettitietokoneella (iOs ja Android).

SmegConnect toimii tällähetkellä erityisten Smeg Wine Cellar-viinikaappien kanssa. Lähitulevaisuudessa sovellus tulee toimimaan myös tiettyjen uunien ja astianpesukoneiden kanssa. Sovellus tekee kodinkoneiden käytöstä helppoa sekä takaa, että laitteet toimivat moitteettomasti ja turvallisesti.

SmegConnect-sovellus auttaa sinua tarkastelemaan ja säätämään etäältä kodinkoneidesi toimintoja. Voit muokata laitteiden toimintoja haluamallasi tavalla ja käynnistää tai sammuttaa ne missä vain.

Italialainen design ja teknologia yhdistyvät tässä kansainvälisessä sovelluksessa. Taattu Made in Italy-laatu sekä vahva keskittyminen ruokaan ja viiniin näkyvät sovelluksen toiminnoissa.

Miellyttävän ja innovatiivisen ulkomuotonsa ansiosta sovellus on helppokäyttöinen lisä arkeesi. “Personal assistant”-toiminto auttaa sinua selaamaan sovellusta ja opettaa sinulle miten sen erilaiset toiminnot toimivat. Jos tarvitset lisäapua “Direct assistance”-palvelu vastaa usein kysyttyihin kysymyksiin sekä muihin sovelluksen toimintoihin liittyviin käyttäjien kysymyksiin.

Kokki ja urkoitsija, Pontus Frithiof sekä sommelier Mario E. Moroni vihjaa viinikokoelman aloittamisesta.

-On tottakai mukavaa aloittaa viinikokoelma joka tulee nauttittavaksi 5-10 vuoden päästä, mutta yhtä tärkeää on säilytys viinille joka nautitaan tänään tai huomenna. Jos oikeaa säilytysmahdolisuutta ei ole käy helposti niin että viini tulee nautittua ennen aikojaan. Vinkki on täyttää viinikaappi 40% viineillä valmiita nauttittavaksi, 40%, 40% lähitulevaisuuden nautittavaksi ja 20% 5-10 vuoden kypsyttämiseen.

Sovellus antaa myös mahdollisuuden yhdistyä sosiaaliseen mediaan, sillä voit yhdistää myös Facebookin, WhatsAppin tai sähköpostin siihen. Toiminnon ansiosta voit jakaa omat erityiset reseptisi tai viinilistasi ystävillesi helposti. Sen avulla voit myös tarkastella ostoslistaasi helposti.

Monet näistä toiminnoista tulevat rikastuttamaan arkeasi sujuvilla toiminnoillaan ja tuovat sinulle lisää vapaa-aikaa. SmegConnect: hallitse kodinkoneitasi vain yhdellä sovelluksella.

Miksi SmegConnect viinikaappi?

• Täydellinen sekoitus laadukasta italialaista designia ja kehittynyttä teknologiaa. SmegConnect wine cellar on paras ratkaisu viiniesi täydelliseen säilytykseen.
  • Sovellus ja kodinkone, joissa yhdistyy rakkaus hyviin viineihin
  • Auttaa sinua hallitsemaan ja säätämään viinien täydellisen säilytyksen sekä tarjoilulämpötilan.

Pontus ja Mario kertovat miksi SmegConnect helpoittaa arkea ja ruoanlaittoa.

- SmegConnect on helppokäyttöinen älykässysteemi joka yksinkertaistaa parhaan säilytyksen viineillesi. Lataa appiin tiedot päivän ateriasta ja se vastaa siihen parhaitten sopivalla viinillä mikä löytyy kaapista. Tämä mahdollistaa parhaan mahdollisen nautinnon viineistäsi.

Lataa SmegConnect-sovellus :

AppStore GooglePlay

• Vähittäiskauppa

Smeg on Italialainen kodinkoneiden valmistaja. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Guastallassa, lähellä Reggio Emiliaa maan pohjoisosassa.

Jo yli 60 vuoden ajan, Smegin kodinkoneet ovat olleet tunnettuja moderneina sekä elegantteina jokapäiväisen elämän ratkaisuina. Tämä juontaa juurensa muun muassa yrityksen käymään menestyksekkääseen yhteistyöhön maailmankuulujen arkkitehtien kanssa.

Smeg ei ole ainoastaan saavuttanut korkeaa asemaa kodinkoneiden alalla, vaan se on tunnettu myös liiketoiminnan ammattilaispiireissä. Foodservice- ruokapalvelu- sekä instrumenttiyksiköt ovat erikoistuneet suurten ravintoloiden/cateringpalveluiden laitteisiin sekä lääketieteen sähköisiin instrumentteihin.

Koska yhtiön yrityskulttuurissa kiinnitetään mahdollisimman suurta huomiota sekä tuotteiden laatuun, tekniikkaan että muotoiluun, tunnetaan Smeg Group globaalisti yhtenä ”Made in Italy”- standardien keskeisimmistä edustajista

Lehdistön yhteyshenkilö