XReach-etätukiratkaisu monipuolistui entisestään – uusina ominaisuuksina Ad Hoc ja Teleconference!

XReach on asiakkaiden tarpeiden mukaan räätälöitävissä oleva etätukiratkaisu, joka on suunniteltu muun muassa teolliseen käyttöön. XReach voidaan integroida monenlaisiin asiakkaiden olemassa oleviin liiketoimintajärjestelmiin ja -alustoihin. XReachin integrointi osaksi olemassa olevia järjestelmiä mahdollistaa esimerkiksi yksinkertaisemman ja nopeamman tiedonkulun sekä datan säilyttämisen samassa paikassa. Nämä toimet säästävät aikaa ja kustannuksia sekä parantavat tuottavuutta. Räätälöidyt integroinnit ja konsultointi ovat osa ydinliiketoimintaamme.

XReachissä on laaja valikoima sisäänrakennettuja ominaisuuksia, joita voidaan muokata ja lisätä asiakastarpeen mukaan. Räätälöidyt ominaisuudet tukevat asiakkaan oikeita tarpeita ja ratkaisu istuu paremmin osaksi liiketoimintaprosesseja. XReachin uusimpina, erittäin toivottuina ominaisuuksina ovat Ad Hoc sekä Teleconference.

Ad Hoc

Ad Hoc -ominaisuus mahdollistaa helpon pääsyn XReachiin kolmansille osapuolille. Asiantuntija voi tarjota väliaikaisen pääsyn XReachiin etäkäyttäjälle lähettämällä linkin sähköpostitse. Ominaisuutta käytetään ja lisensoidaan vain asiakasyrityksen ulkoiseen käyttöön. Tämä tarkoittaa tukea kolmannen osapuolen helpolle XReach -palvelun käyttöönotolle ainutlaatuisella tunnuksen toimittamisella.

Hyödyt:

• Helppo pääsy XReachiin kolmannelle osapuolelle (esim. loppuasiakas, jälleenmyyjä)
  • Asiantuntija lähettää pääsylinkin sähköpostilla avun tarvitsijalle
  • Ei tarvetta ladata erillistä sovellusta älypuhelimeen, vaan toimii suoraan älypuhelimessa tai tietokoneella selaimessa
  • Halvempi vaihtoehto tilapäisille käyttäjille kuin kuukausilisenssin ostaminen

Katso oheinen video miten Ad Hoc toimii:

Teleconference

Teleconferencen avulla samaa kokemusta voidaan jakaa useiden käyttäjien kanssa samanaikaisesti. Useat asiantuntijat voivat olla siis samassa videopuhelussa yhden tai useamman teknikon kanssa, ja ratkoa näin ongelmat nopeammin.

Hyödyt:

• Useampi asiantuntija/henkilö voidaan lisätä videopuheluun
  • Saadaan apua tehokkaammin ja nopeammin, kun oikeat henkilöt saadaan koolle
  • Pienentää ratkaisuaikaa
  • Tyytyväisempi asiakas/avun tarvitsija
  • Säästöt ajassa ja rahassa

Katso oheinen video miten saat jaettua kokemuksen Teleconferencen avulla:

Kerromme mielellämme lisää XReachistä. Mietityttipä sinua XReach-etätukiratkaisun muut hyödyt tai miten etäyhteys käytännössä toimii, ota yhteyttä niin jutellaan lisää!

Juha Asunmaa, Liiketoimintayksikön johtaja, +358 40 523 5940, juha.asunmaa(at)softability.fi

Tapio Pukkala, Ratkaisumyynti,+358 40 718 0514, tapio.pukkala(at)softability.fi

Mikko Luukkonen, Ratkaisumyynti, +358 50 554 3652, mikko.luukkonen(at)softability.fi

• Tietokone, Televiestintä, IT