Sony tuo markkinoille uuden rajoitetun erän palkittuja WH-1000XM4 -kuulokkeita

• Vastamelukuulokkeet ovat saaneet uuden Silent White -värin, joka kuvastaa niiden suomaa hiljaisuutta ja tyyneyttä
  • Silent White -väriset WH-1000XM4-kuulokkeet sisältävät kaikki samat kriitikoiden ylistämät ominaisuudet kuin aikaisemmat WH-1000XM4-mallit
  • Markkinoiden paras vastameluteknologia[1]

Sony on julkistanut rajoitetun erän palkituista ja alan johtavalla vastamelutekniikalla[2] varustetuista WH-1000XM4-kuulokkeista uudessa Silent White -värissä.

Rajoitettu määrä WH-1000XM4 Silent White -kuulokkeita jaetaan Euroopassa tämän vuoden helmikuun ja Kesäkuu välisenä aikana.

WH-1000XM4 Silent White -kuulokkeiden pintakerros sisältää opaalinhohtoisen viimeistelyn, millä on pyritty luomaan syvyyden ja ylellisen kosketuksen tunnetta. WH-1000XM4 Silent White -kuulokkeissa on ylimääräinen maalikerros, toisin kuin standerdeissa mustan ja hopeanvärisissä malleissa. Tämän ansiosta ne ovat entistä tahrankestävämpiä ja säilyttävät korkealaatuisen valkoisen värinsä. Kaikki lisävarusteet ovat samaa valkoista väriä, joten kotelo ja johdot sopivat saumattomasti kuulokkeiden tyynenvalkoiseen väriin.

Vain musiikkia. Ei mitään muuta

Uusin design tarjoaa rakastettujen ja valtavan suosittujen WH-1000XM4-kuulokkeiden kaiken tekniikan uudessa tyylikkäässä valkoisessa värissä, mikä antaa käyttäjälle mahdollisuuden personoida kuuntelukokemustaan entisestään.

Kuten viime vuonna julkistetut mustat ja hopeanväriset WH-1000XM4-kuulokkeet, myös uusi rajoitettu erä WH-1000XM4 Silent White -kuulokkeita tarjoaa Sonyn historian parhaan melunvaimennuksen vähentämällä korkea- ja keskitaajuisia ääniä. Tämä saavutetaan HD Noise Cancelling Processor QN1:llä ja Dual Noise Sensor -tekniikalla, jossa on uusi algoritmi sekä uudella Bluetooth® Audio SoC (System on Chip) -toiminnolla, joka tunnistaa taustaäänet ja käsittelee sekä kuunneltavaa ääntä että taustamelua reaaliajassa. Edge-AI DSEE ExtremeTMkoostaa digitaalisessa käsittelyssä menetetyn äänen takaisin täysin alkuperäiselle tasolle analysoimalla musiikkia reaaliaikaisesti, mikä luo rikkaamman ja täydellisemmän kuuntelukokemuksen.

Saumaton hands-free-kuuntelokokemus

WH-1000XM4 Silent White -kuulokkeet sisältävät myös joukon älyteknologioita, mikä luo saumattoman handsfree-kuuntelukokemuksen. Esimerkiksi Speak-to-Chat -ominaisuuden ansiosta käyttäjä voi käydä lyhyitä keskusteluja ottamatta kuulokkeita pois päästä. Käyttäjän tarvitsee vain sanoa jotain ja kuulokkeet tunnistavat äänen sekä pysäyttävät musiikin ja päästävät ympäristön äänet sisään. Kuulokemikrofonien läheisyysanturin ja kahden kiihtyvyysanturin avulla kuulokkeet pysäyttävät musiikin automaattisesti, kun ne poistetaan päästä, ja jatkavat toistoa, kun ne laitetaan uudelleen päähän. Myös Adaptive Sound Control on kuulokkeiden älykäs toiminto, joka tunnistaa kuulokkeiden käyttäjän sijainnin ja säätää ympäristön ääniä käsittelevät asetukset sen mukaan.

Jokapäiväistä käyttömukavuutta

Muiden WH-1000XM4-värivaihtoehtojen tapaan uusi Silent White -versio yhdistää hienostuneen tyylittelyn poikkeuksellisen mukavaan ja kevyeen muotoiluun. Se on suunniteltu niille, jotka ovat aina liikkeellä. Erittäin pehmeät, painetta lieventävät korvatyynyt jakavat paineen tasaisesti sekä lisäävät korvan ja tyynyn kontaktia, mikä takaa vakaan istuvuuden.

Myös Multipoint Connection on saatavilla WH-1000XM4-kuulokkeille ja sen avulla ne voi yhdistää kahteen Bluetooth®-laitteeseen samanaikaisesti. Kuulokkeet ovat lisäksi NFC-yhteensopivia ja niissä on jopa 30 tunnin akunkesto[3]. Lisäksi ne on optimoitu Google Assistantin ja Amazon Alexan käyttöä varten[4].

WH-1000XM4 Silent White -kuulokkeiden rajoitetun erän malli on suositushinnaltaan noin 450 euro. Kuulokkeiden myynti alkaa kesäkuussa valikoiduilla jälleenmyyjillä.

Seuraa Sony Nordicia Instagramissa ja Facebookissa pysyäksesi ajan tasalla ja saadaksesi lisätietoja kuulokkeista.

Lisätietoja tuotteesta: https://www.sony.fi/electronic...

---

[1] 21. huhtikuuta 2020 alkaen. Sony Corporationin tutkimuksen mukaan. Mitattu JEITA-yhteensopivilla ohjeilla. Sankamallisten langattomien vastamelukuulokkeiden markkinoilla.

[2] 21. huhtikuuta 2020 alkaen. Sony Corporationin tutkimuksen mukaan. Mitattu JEITA-yhteensopivilla ohjeilla. Sankamallisten langattomien vastamelukuulokkeiden markkinoilla.

[3] Melunvaimennustoiminnon ollessa päällä. Jopa 38 tuntia ilman melunvaimennusta.

[4] Google on Google LLC:n tavaramerkki. Amazon Alexa ja kaikki siihen liittyvät logot ovat Amazon.com, Inc:n tai sen tytäryhtiöiden tavaramerkkejä. Google Assistant ja Alexa ovat saatavilla valituilla kielillä ja alueilla.

• noicecancelling

Sony Corporation is responsible for the Electronics Products & Solutions (EP&S) business in the Sony Group. With the vision of "continuing to deliver Kando and Anshin to people and society across the world through the pursuit of technology and new challenges," Sony will create products and services in areas such as home entertainment & sound, imaging, and mobile communications. For more information, visit: http://www.sony.net/

Caroline Rebecca Schefte

PR Coordinator - Sony Nordics +45 28113609