Sonyn uudet langattomat vastamelu-urheilukuulokkeet toimivat joka tilanteessa

• Maailman ensimmäiset1 roiskeenkestävät täysin langattomat vastamelukuulokkeet mahdollistavat häiriöttömän kuuntelun missä tahansa.
  • Todella mukavat käyttää jopa tunteja yhteen menoon.
  • Muotoiltu pysymään korvissa mahdollisimman hyvin.

Sony julkistaa kolme erilaista langatonta urheilukuulokemallia aktiiviselle ja tyyliä arvostavalle musiikinystävälle, joka on aina menossa. Korkealaatuiset, erittäin tarkoituksenmukaiset urheilukuulokkeet ovat erinomainen kumppani esimerkiksi syketreeneissä, joogatunnilla tai ihan tavallisessa arjessa.

Aidosti langaton muotoilu on oleellinen tekijä, kun kuulokkeita käyttää liikkuessa, koska tällöin voi urheilla ilman tiellä olevia johtoja. Uuden malliston lippulaiva ovat täysin langattomat WF-SP700N-kuulokkeet, joissa yhdistyvät ensimmäisenä maailmassa treenikuulokkeiden kaksi tärkeintä ominaisuutta: digitaalinen vastamelutoiminto sulkemaan pois ulkoiset häiriötekijät sekä roiskeenkestävä muotoilu.

Kuule mitä haluat

Sonyn vastamelutekniikka2 mahdollistaa täydellisen keskittymisen omaan suoritukseen. Kuulokkeet sulkevat ulkopuolelle kuntosalilla painojen kolinasta, juoksumatoista ja soittolistaradiokanavasta aiheutuvan metelin. Toisaalta ulkona treenatessa kuulokkeista voi laittaa päälle Ambient Sound -tilan, jolloin ympäröivät äänet eivät poistu täysin ja ympäristön havainnointi on helpompaa. Kuntosalilla Ambient Sound -tila päästää läpi treenin kannalta oleelliset äänet. Kuulokkeissa on myös Sonyn EXTRA BASS™3 -ominaisuus, joka antaa bassoihin syvyyttä ja lisäpotkua. Vastamelutoiminnon kanssa tämä on omiaan rytmittämään treenejä. Lisää muokkausmahdollisuuksia ääneen tarjoaa yhteensopiva Sony | Headphones Connect -sovellus, jolla voi muokata taajuuskorjaimen asetuksia vastaamaan haluttuja olosuhteita.

Roiskeenkestävä, varma istuvuus ja kannettava muotoilu

WF-SP700N-kuulokkeilla on IPX4-luokitus, joka tarkoittaa, että ne kestävät roiskeita. Kuulokkeita voi siis huoletta käyttää sateella tai hikoillessa.

Kuulokkeiden istuvuuteen on kiinnitetty huomiota ja niissä on kaarituet, jotka pitävät ne paikallaan kovassakin treenissä.

Kuulokkeet ovat saatavilla neljässä eri värissä: pinkki, keltainen, musta ja valkoinen.

WF-SP700N-kuulokkeiden mukana tulee kompakti, yhdellä kosketuksella avattava latauskotelo. Kuulokkeiden akku kestää kolme tuntia ja latauskotelolla saa lisäksi kaksi lisälatausta, jolloin kuunteluaikaa saa yhteensä yhdeksän tuntia ilman pistokkeeseen kytkemistä.

Kätevää yhdistettävyyttä

WF-SP700N-kuulokkeissa on NFC-ominaisuus, joka toimii myös latauskotelon kanssa. Kuulokkeiden kanssa voi käyttää Sony | Headphones Connect -sovellusta, jolla kuulokeasetuksia on helppo säätää. Sovelluksessa on uutena ominaisuutena ”Quick Sound Settings”, joka muistaa suosikkiasetukset, jotka on helppo asentaa kuulokkeiden säätönappia painamalla.

Jokaiselle sopiva vaihtoehto

Edellä esitellyn täysin langattoman mallin lisäksi Sony julkistaa kaksi muuta langatonta in-ear-nappikuulokemallia: WI-SP600N ja WI-SP500.

WI-SP600N-kuulokkeissa on sama digitaalinen vastamelutoiminto kuin WF-SP700N-mallissa. Niissä on myös käytetty samaa äänenlaadun tekniikkaa ja niissä on sama roiskeenkestoluokitus. WI-SP600N-kuulokkeiden akku kestää jopa kuusi tuntia. Kuulokkeiden kompaktit korvaan tulevat elementit on yhdistetty huomaamattomalla pannalla, joka asettuu niskan taakse. Kuulokkeissa on myös kaarituki, jonka ansiosta ne asettuvat ergonomisesti ja pysyvät jämäkästi paikallaan.

Kolmannessa mallissa, eli WI-SP500-kuulokkeissa on myös avoin kuuloke-elementti, joka tunnistaa ympäristön äänet sekä NFC™-ominaisuus, joka tekee yhdistämisestä helppoa. Kuulokkeilla on myös IPX4-luokitus. WI-SP500-kuulokkeilla treenaa vieläkin pidempään, sillä niiden akku kestää jopa kahdeksan tuntia yhdellä täydellä latauksella. Harjoituksen päätteeksi ne voi napsauttaa kätevään kantopidikkeeseen. Kuulokkeissa on erityismuotoillut, ergonomiset ja hyvin tarttuvat korvanapit kumipehmusteilla. Näin ollen kuulokkeet pysyvät tukevasti päässä treenatessa.

Sonyn urheilukuulokeuutuudet tulevat myyntiin Suomessa seuraavasti:

WF-SP700N: kesäkuussa 2018.

WI-SP600N: kesäkuussa 2018.

WI-SP500: huhtikuussa 2018.

WF-SP700N-kuulokkeiden suositushinta on noin 200 euroa, WI-SP600N-kuulokkeiden suositushinta on noin 160 euroa ja WI-SP500-kuulokkeiden suositushinta on noin 90 euroa.

Lisätietoja kuulokkeista on saatavilla tuotesivuilla: WF-SP700N, WI-SP600N ja WI-SP500.

• 1)Tilanne 8.1.2018 Sonyn tietojen mukaan koskien täysin langattomia kuulokkeita IPX4-luokituksella tai sitä korkeammalla luokituksella.
  • 2)Koskien WF-SP700N- ja WI-SP600N-kuulokkeita.
  • 3)EXTRA BASS™ -ominaisuus on saatavilla ainoastaan WF-SP700N- ja WI-SP600N-kuulokkeilla.

Lene Aagaard, PR communications Manager, Sony Nordic lene.aagaard@eu.sony.com / +45 43 55 72 92

Tai (myös tuotenäytepyynnöt):Jukka-Pekka Hares, Viestintätoimisto Manifesto sony@manifesto.fi/ +358 50 371 5364

Sony lyhyesti:

Sony on johtava sekä kuluttajille että ammattilaisille suunnattujen audio-, video-, valokuvaus-, peli- ja viestintä-, key device- ja tietotekniikkatuotteiden valmistaja. Sony on Music-, Pictures-, Computer Entertainment- ja Online-liiketoiminnoillaan maailman johtava elektroniikka- ja viihdeyritys. Sonyn yhteenlaskettu myynti edellisenä, 31.3.2017 päättyneenä tilivuonna oli noin 76 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Lisätietoja, Sony Global -verkkosivut: www.sony.net

• ces 2018