Treenitsemppiä musiikkista! Istuva ja vedenkestäväi Walkman® WS610 -sarja nyt saatavilla langattomalla Bluetooth®-teknologialla

Lisää energiaa treeneihin tuo täydellinen soittolista. Olipa lempilaji sitten juoksu, saliharjoittelu tai uinti, paras treenikaveri on Sonyn uusi Bluetooth® Walkman NWZ-WS610-soitin, jossa on oma innovatiivinen sormeen kiinnitettävä kaukosäädin.

Musiikin kuuntelu treenin aikana voi lisätä motivaatiotasoa ja keskittymiskykyä. Sonyn uusimman sukupolven hyvin istuva MP3-soitin tekee juuri sen. Laite on suunniteltu sopimaan mukavasti ja istumaan tukevasti päähän lenkkipolulla viilettäessä – ilman menoa hidastavia johtoja. Laite on myös vedenkestävä ja sen nerokkaasti suunnitellut ja hyvin paikallaan pysyvät nappikuulokkeet tarjoavat kunnon äänentoiston jopa myös uidessa tai suihkussa treenin jälkeen.

Walkman NWZ-WS610 on ensimmäinen hyvin istuva Bluetooth®-malli, jolla on mahdollista kuunnella omaa lempimusiikkia langattomasti myös suoratoistona suoraan älypuhelimesta lenkin tai muun treenin aikana.

Lisäksi laitteessa on kätevä innovatiivinen sormeen kiinnitettävä kaukosäädinii, jonka avulla hallitset musiikin toistoa ja jonka avulla voit vastata puheluihin, kun olet liikkeellä. Käyttäjäystävällisen kaukosäätimen vähän energiaa kuluttava langaton teknologia mahdollistaa monipuolisen käytön ilman, että tarvitsisi huolehtia akun lataamisestaiii.

Käyttäjä voi itse valita kuunteleeko musiikkia, joka on tallennettu suoraan Walkmanin muistiin tai omia lempikappaleita älypuhelimesta langattomasti suoratoistolla verkon musiikkipalveluiden kuten Music Unlimitedin, Spotifyn tai YouTuben kautta. Treenin aikana voi seurata esimerkiksi ladatuista treenisovelluksista puhelimeen tulleita ilmoituksia: SoundMix-toiminto yhdistää taitavasti musiikintoiston ja älypuhelimesi ilmoitusäänet.

Kavereiden kanssa rupattelu ei myöskään ole syy poiketa treenirutiineista –

Walkman NWZ-WS610 -soittimen avulla voi vastaanottaa puheluita samalla kuin treenaa. Walkmania tarvitsee vain pitää hetken aikaa älypuhelinta vasten ja keskustelu voi alkaa, NFC helpottaa langatonta yhteyttä laitteiden välillä ilman hankalaa laitteiden paritusta tai käynnistysvalikkoja.

Laitteen hallittavuutta ja helppokäyttöisyyttä lisää Sonyn SongPal-sovellus, jonka avulla Walkman-soitinta voi hallita älypuhelimesta käsin ja selata tallennettuja musiikkikappaleita artistin tai albumin mukaan sekä säätää ääniasetuksia. Äänenlaatua voi parantaa useilla eri asetuksilla, esimerkiksi Clear Phase™ -toiminto tarjoaa realistisen äänimaailman ja Clear Bass™ -toiminto tuo dynaamisen syvän basson ilman säröjä.

Oman musiikkikokoelman lataaminen Walkmaniin on virkistävän nopeaa ja helppoa. NWZ-WS610-soitin tarvitsee vain yhdistää kaapelilla tietokoneeseesi ja valita ja raahata tiedostoja suoraan tietokoneelta laitteeseen ilman aikaa vieviä siirto-ohjelmia.

Vedenkestävä ja hyvin istuva Walkman NWZ-WS610 Bluetooth® MP3-soitin on saatavilla Suomessa lokakuussa 2014.

Soittimen suositushinnat ovat:

·  NWZ-WS613 (4 GB): noin 180 euroa

·  NWZ-WS615 (16 GB): noin 230 euroa

Painokelpoisia kuvia tuotteista löytyy osoitteesta: https://www.sonynordicimages.net/walkman

Tekniset tiedot (englanniksi)

Model name

NWZ-WS615/WS613

Internal memory

16GB/ 4GB

Available colours

Black/ Blue/ Lime Green

Compatible audio formats

MP3/ WMA/ Linear PCM/ AAC

Water resistance

IPX5/IPX8 (IEC 60529) or equivalent

with swimming earbuds attached

Bluetooth®

Bluetooth® specification Ver4.0

A2DP(SBC, AAC, aptX®)/ AVRCP/ HFP/ HSP /SPP

NFC

Microphone

Sound effects

Clear Bass/ Clear Phase/ Dynamic Normaliserii, 5-Band equaliserii: Only when using SongPal™

Music playback time

Music:  Approx. 8 hours[i]

Bluetooth®:  Approx. 4 hours

Charging Time

Approx. 1.5 hours

Quick charge

Approx. 3 minutes charge enables up to approx. 60 minutes playback[ii]

Mass

Approx. 37g

Remote Control: vi, vii / USB Cradle/

Earbuds(1set)/ Swimming Earbuds(1set)/Holder

i JIS/IEC IP -tunnus, vastaava kuin (IPX5/IPX8). Tuote testattiin upottamalla tuote 2 metrin syvyiseen veteen 30 minuutin ajaksi, jonka ajan tuote ei kärsinyt vahingoista. Suolavesi on syövyttävää, joten laitetta ei saa käyttää suolavedessä. IPX5 tarkoittaa, että laitetta ei saa upottaa veteen, eikä se saa olla jatkuvassa kosketuksessa veden kanssa. IPX5 on kaukosäätimelle ja IPX5/8 on WAlkman® NWZ-WS610 sarjan tuotteille.

ii Bluetooth®-toimintoa ja kaukosäädintä ei voi käyttää uidessa

iii Akun kokonaiskestoaika on noin 1,5 vuotta (käytettynä kaksi tuntia päivässä)

iv MP2 128 kbps, kun Bluetooth® on pois päältä.

v MP3 128 kbs

vi IPX5 (IEC 60529) tai vastaava

vii CR1620 Litium nappiparistoilla

• Kotielektroniikka

Sony on yksi maailman johtavista sekä kuluttajille että ammattilaisille suunnattujen audio-, video-, viestintä- ja tietotekniikkatuotteiden innovoijista. Sony on tunnettu sen audiovisuaalisista tuotteista kuten 4K Ultra HD ja Full HD LED BRAVIA™ -televisioista, Cyber-shot™-digitaalikameroista, Handycam®-videokameroista, “α”-mallin (lausutaan Alpha) digitaalisista SLR-kameroista, Sony-tableteista ja Walkman®-MP3-soittimista sekä VAIO™-tietokoneista ja ammattilaisten broadcast-tuotantolaitteista.

Lisätietoja Sony Europesta osoitteessa: www.sony-europe.com. Lisätietoja Sony Corporationista osoitteessa: www.sony.net.

Sony, WALKMAN, VAIO, Cyber-shot, Handycam, α, Exmor, BRAVIA and XDCAM ovat Sony Corporationin rekisteröityjä tavaramerkkejä. Kaikki muut tavaramerkit ovat niiden yritysten omistamia joille kyseiset tavaramerkit ovat rekisteröity.

Liitetyt tapahtumat