Akkukäyttöinen sekoitin

DEWALT lanseeraa akkukäyttöisen sekoittimen, joka tuottaa johdolliseen sekoituskoneeseen verrattavan tehon. Ainutlaatuisen 54 voltin XR FLEXVOLT -akun ansiosta uusi DCD240 tarjoaa erinomaista tehokkuutta ja johdotonta vapautta.

DEWALT jatkaa akkukäyttöisten työkalujensa kehittämistä ja lanseeraa ergonomisen kahden käden sekoittimen. DCD240-sekoittimen teho on jopa 1600 wattia, joten laite sekoittaa nopeasti ja helposti kaikentyyppisiä vaativia ja sitkeitäkin aineita, joita rakennustyömailla käytetään, esimerkiksi betonia, laastia, kaakelin kiinnitysainetta, kipsiä, rakennusliimaa tai maalia. Nopeuksia on viisi, jolloin kierroksia on helppo säätää sekoitettavan aineen mukaan 225:stä jopa 725:een kierrokseen minuutissa. Sekoitin on varustettu pehmeällä käynnistyksellä ja suojattu hyvin vedeltä, lialta ja roiskeilta.

DCD240-sekoittimessa käytetään DEWALTin ainutlaatuista ja tehokasta 54 voltin XR FLEXVOLT -akkua, joka takaa pitkän käyttöajan yhdellä latauksella. Sekoittimessa on hiiliharjaton moottori, joten sen voimansiirto on mahdollisimman tehokas ja suorituskyky erinomainen. Koska verkkoliitäntää tai pitkiä jatkojohtoja ei tarvita, sekoittimen käyttö on joustavaa, erittäin kevyttä ja miellyttävää. Ergonomisesti muotoillun kahdenkäden kahvan ansiosta käyttömukavuus on erinomainen. Lisäksi sekoitin on hyvin tasapainotettu ja kevyt, joten kädet eivät väsy pitkissäkään työrupeamissa.

DCD240 on kevyt ja kompakti ja sitä voidaan käyttää yhdelläkin kädellä. Siinä on myös M14-kierteellä varustettu liitäntä, johon voidaan kiinnittää mikä tahansa M14-kierteinen sekoitusvarsi. Myös turvallisuus on optimoitu, sillä turvakytkin estää tahattoman käynnistyksen.

Hinta: DCD240N-runko noin 399 euroa, sisältäen alv:n 24%. DCD240X2 (sisältää 2 kpl 9 Ah akkuja ja laturin) noin 900 euroa, sisältäen alv:n 24%.

• betonisekoitin

Olemme työkalualan maailman nro 1 . Teemme töitä joka päivä luodaksemme työkaluja, jotka auttavat rakentamaan ja ylläpitämään maailmaa ympärillämme. Meihin luottavat alan ammattilaiset sekä tee-itse -ihmiset päivittäin, lujien sekä kestävien käsi-, sähkötyökalujen, lisävarusteiden ja säilytysratkaisujen kanssa. Tiedät pystyväsi luottamaan meihin, koska teemme kaikkemme asiakkaittemme parhaaksi ja pyrimme aina laatuun kaikessa työssämme. Kaikki tuntevat ikoniset brändimme: STANLEY, DEWALT, IRWIN, BLACK+DECKER, LENOX, FACOM. Me asettamme standardit suorityskyvylle, laadulle sekä uusille innovaatioille.