Maailman ensimmäinen 54 voltin akkukäyttöinen kompressori

DEWALT tarjoaa erinomaista tehokkuutta ja johdotonta vapautta lanseeraamalla uuden akkukäyttöisen kompressorin. DCC1054-kompressorissa on korkea paineilmakapasiteetti ja huippuluokan käyttöjoustavuus sen ainutlaatuisen 54 voltin XR FLEXVOLT -akkujärjestelmän ansiosta.

DEWALT haluaa tehdä paineilmatyökalujen käytön vieläkin helpommaksi ammattilaisille, jotka käyttävät työssään esimerkiksi viimeistelynaulainta tai dyckertnaulainta. DEWALTin uuden 54 voltin kompressorin avulla paineilmaa vaativat työt voidaan tehdä missä tahansa virtalähteestä riippumatta.

Uusi kompressori on erityisen kompakti ja kevyt, sillä se painaa akun kanssa vain 12 kiloa, ja on siten helppo kuljettaa mukana paikasta toiseen. Uusi DCC1054 on maailman ensimmäinen johdoton kompressori. DEWALTin ainutlaatuinen 54 voltin XR FLEXVOLT -akkujärjestelmä takaa kompressorille hyvän suorituskyvyn ja pitkän käyttöajan. Viimeistelynaulaimella voi kiinnittää jopa 900 1,2 mm naulaa yhdellä latauksella, mikä riittää koko päivän työhön. Lisäksi DEWALTin uusi kompressori on yhteensopiva kaikkien paineilmatyökalujen kanssa merkistä riippumatta.

Ilmasäiliön koko on 10 litraa ja työpaine jopa 9,3 baaria, joten kompressoria voidaan käyttää esimerkiksi sisäkaton, lattian ja ikkunanpuitteiden asennukseen sekä huonekalujen valmistukseen. Kompressorin käyttö on miellyttävää uuden OneTurn-paineensäätimen ansiosta, jolla ilmanpaine on helppo säätää halutulle tasolle. Lisäksi kompressorissa on öljytön ja hiiliharjaton DEWALT-moottori, vahva rakenne sekä kestävä suojakotelo. DCC1054 on huippumoderni kompressori, joka vaatii erityisen vähän huoltoa.

DCC1054 runkomalli, hinta noin 400 euroa DCC1054T2, sis. 2x6Ah akut ja laturin, hinta noin 760 euroa. Hinnat sisältävät alv:n 24%.

• kompressori

Olemme työkalualan maailman nro 1. Teemme töitä joka päivä luodaksemme työkaluja, jotka auttavat rakentamaan ja ylläpitämään maailmaa ympärillämme. Meihin luottavat alan ammattilaiset sekä tee-itse -ihmiset päivittäin, lujien sekä kestävien käsi-, sähkötyökalujen, lisävarusteiden ja säilytysratkaisujen kanssa. Tiedät pystyväsi luottamaan meihin, koska teemme kaikkemme asiakkaittemme parhaaksi ja pyrimme aina laatuun kaikessa työssämme. Kaikki tuntevat ikoniset brändimme: STANLEY, DEWALT, IRWIN, BLACK+DECKER, LENOX, FACOM. Me asettamme standardit suorityskyvylle, laadulle sekä uusille innovaatioille.