​STANLEYESITTELEE STANLEY FATMAX CLASSIC PRO VESIVAAKA SARJANSA

Sarja on suunniteltu ammattimaiseen käyttöön laajoilla käyttömahdollisuuksilla. STANLEY FATMAX CLASSIC PRO Vesivaaka sarja – tuo ennennäkemätöntä kestävyyttä, tarkkuutta ja luotettavuutta jokaiseen mittaustilanteeseen tai mittausympäristöön.

Sarjasssa on 8 uutta vesivakaa, jotka on suunniteltu maksimaalista tarkkuutta, näkyvyyttä ja kestävyyttä silmällä pitäen. Sarja on valmistettu korkealaatuisesta täysalumiinista, joka kestää kovassakin käytössä pitkään.

Erittäin tarkka, 0.5mm/m ensijaisella mittauspinnalla ja 0.75mm/m toisella mittauspinnalla, hyvä näkyvyys, iskun kestävä UV libelli on helposti luettavissa missä tahansa mittausasennossa. Nopea ja tarkka tulos on taattu jokaisella mittauskerralla, varmistaen ultra tehokkaan mittaustyön. Saatavissa kahdeksassa eri pituudessa 400mm- 2 metriin, jokainen malli on rakenteeltaan palkkimainen kotelo, jonka rakenne on suunniteltu kestämään ruostetta sekä kovaa käyttöä.

Yhdistelmä katetusta keskilibelli vesivaasta, kahdesta koneistetusta mittauspinnasta sekä reunaurista tekee STANLEY FATMAX CLASSIC PRO vesivaaoista ideaalit markkeeraus ja leikkaus käyttöön, erityisesti kun lopputulos vaatii äärimmäistä tarkkuutta.

STANLEY FATMAX CLASSIC PRO sarja on suunniteltu kestävyyttä ja käytännöllisyyttä silmällä pitäen, sarjan kaikki mallit ovat suojattu kumisilla päätysuojilla ja ovat iskunkestäviä. Jokainen CLASSIC PRO sarjan vesivaaka malli on viimeistelty mustalla pulverimaalikerroksella ja on erittäin helposti puhdistettavissa.

Henrik Fabricius, Trade Marketing Manager STANLEY Nordic, “Uusilla STANLEY FATMAX CLASSIC PRO sarjalla suunnitteluinsinöörimme ovat kirjaimellisesti vieneet tarkkuuden, iskusitkeyden ja kestävyyden huippu tasolle. On kyseessä keittiön asennustyöt, ikkunoiden asennus, laatoitus, betonin valaminen tai tukirakenne seinien linjaaminen, FATMAX Classic pro sarjan vesivaakoihin käyttäjä voi luottaa kerta toisensa jälkeen.”

Tietoa henkilöstä STANLEY

STANLEYon maailman johtava käsi- ja sähkötyökalujen ja niissä käytettävien tarvikkeiden valmistaja ja yksi Stanley Black & Decker Corporationin lippulaivabrändeistä. Aina perustamisestaan lähtien, vuodesta 1843, on STANLEY omistautunut varustamaan ammattilaisia ympäri maailmaa älykkäillä, vahvoilla ja uraauurtavilla tuotteilla kulloiseenkin työhön. STANLEY on kantanut vastuuta yli 175 vuotta, jotta käyttäjät pääsevät yltämään parhaimpaan suorituskykyynsä, valmistamalla käytännöllisimmät koskaan valmistetut työkalut kuten Bailey höylä, Surform viila, PowerLock® rullamitta ja viimeisimpänä FatMax tuotelinja. Tänään yhtiö jatkaa teollisuuden johtavana yhtiönä käsityökaluinnovaatioissa, mikä näkyy jokaisessa tuotteessa, työntekijässä ja bisneksessä.

• Urakointikysymykset, koneet

• vesivaat
  • käsityökalut
  • fatmax

Olemme työkalualan maailman nro 1 . Teemme töitä joka päivä luodaksemme työkaluja, jotka auttavat rakentamaan ja ylläpitämään maailmaa ympärillämme. Meihin luottavat alan ammattilaiset sekä tee-itse -ihmiset päivittäin, lujien sekä kestävien käsi-, sähkötyökalujen, lisävarusteiden ja säilytysratkaisujen kanssa. Tiedät pystyväsi luottamaan meihin, koska teemme kaikkemme asiakkaittemme parhaaksi ja pyrimme aina laatuun kaikessa työssämme. Kaikki tuntevat ikoniset brändimme: STANLEY, DEWALT, IRWIN, BLACK+DECKER, LENOX, FACOM. Me asetamme standardit suorityskyvylle, laadulle sekä uusille innovaatioille.