STIHL lanseeraa uuden märkä-/kuivaimurin kuluttajille

STIHL lanseeraa uuden märkä-/kuivaimurin kuluttajille

Uudessa STIHL SE 33 -märkä-/kuivaimurissa on korkea imuteho. Pieni ja kompakti laite sopii erinomaisesti esimerkiksi autotallien ja autojen puhdistamiseen. Imuria voidaan käyttää sekä märillä että kuivilla pinnoilla. Puhallustoimintonsa ansiosta se on kätevä ja mukava myös puhdistettaessa vaikeapääsyisiä alueita.

STIHL on aiemmin tarjonnut märkä-/kuivaimureita ensisijaisesti korjaamojen, teollisuuden ja siivousyritysten ammattikäyttäjille, ja laajentaa nyt valikoimaansa yksityishenkilöille uudella, hieman pienemmällä mallilla.

Uusi märkä-/kuivaimuri on kompakti ja tehokas, ja sitä voidaan käyttää sekä kuivilla että märillä pinnoilla säädettävän suuttimen ja helppohoitoisen PET-suodattimen ansiosta. Imuletkun paikkaa vaihtamalla imuria voidaan käyttää myös puhallustoiminnon kanssa, jolloin lika saadaan poistettua myös vaikeapääsyisistä tiloista. Märkä-/kuivaimurilla on monia käyttöalueita, kuten autotallit, varastot ja muut likaiset pinnat, joita tavallinen pölynimuri ei pysty käsittelemään.

SE 33 on helppokäyttöinen ja kätevä, ja siinä on yksinkertainen käynnistys, pyörivät etupyörät sekä pitkä imuletku ja virtajohto. Imurin mukana toimitetaan erilaisia suuttimia ja lisävarusteita, joilla on kaikilla oma paikkansa laitteessa. Integroitu säilytys ja kaksiosainen imuputki helpottavat SE 33 -märkä-/kuivaimurin säilytystä silloin, kun se ei ole käytössä.

Märkä-/kuivaimuri on saatavana STIHL jälleenmyyjiltä helmikuusta lähtien.

Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä:
Timo Lindström, maajohtaja / lehdistökontakti Andreas STIHL Oy, timo.lindstrom@stihl.fi, 09 7596 9300

Kategoriat

STIHL kehittää ja valmistaa työkaluja puutarhaan, metsätalouteen ja maisemointiin. Tuotteita myydään vain valtuutettujen jälleenmyyjien kautta yli 1000 erikoisliikkeessä pohjoismaissa. Suomen pääkonttori sijaitsee Vantaalla. Vuonna 2019 konsernin liikevaihto oli 3,93 miljardia euroa. Konsernilla on lähes 17 000 työntekijää noin 160 maassa. Lue lisää www.stihl.fi.

Lehdistön yhteyshenkilö PR- ja viestintäpäällikkö +46 73 736 23 14

Tiennäyttäjä yli 90 vuotta

STIHL tarjoaa laitteita ja tuotteita puutarhaan, metsätalouteen ja maisemointiin. Sertifioidut jälleenmyyjät tarjoavat kuluttajille ja ammattikäyttäjille akkukäyttöisiä puutarhakoneita, kuten robottiruohonleikkureita, pensasleikkureita ja ruohonleikkureita sekä painepesureita, moottorisahoja, raivaussahoja ja älykkäitä ratkaisuja. STIHL on maailmanlaajuinen konserni, joka pyrkii edistämään kestävämpää tulevaisuutta, ja sen avainsanoja ovat laatu ja turvallisuus. Konsernissa on noin 19 805 työntekijää, ja liikevaihto oli 5,3 miljardia euroa vuonna 2023. Pohjoismaiden pääkonttori sijaitsee Ruotsissa ja yritys toimii Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Lue lisää: www.stihl.fi.

Andreas Stihl Oy
Koivupuistontie 10