STIHL RMA 765 V akkukäyttöinen ruohonleikkuri ammattikäyttöön

STIHL RMA 765 V – hiljainen ja tehokas ruohonleikkuri suurille nurmialueille

STIHL RMA 765 V on uusi ammattitasoinen akkuruohonleikkuri, jonka käyttö on tehokasta myös suurilla aloilla ja kumpuilevassa maastossa. Hiljaisen äänitason ansiosta ruohonleikkuri ei aiheuta häiritsevää melua, joten voit hyödyntää työpäivän kaikki tunnit tehokkaasti.

STIHL RMA 765 V on kehitetty ammattikäyttöön kestävyyttä, käyttöikää, lujuutta ja laatua painottaen. Sen eduista hyötyvät erityisesti esimerkiksi puutarhurit, kunnat ja suuret kiinteistönomistajat.

RMA 765 V on tehokas mutta kuitenkin helposti hallittava ruohonleikkuri. Säädettävän korkeuden ja manuaalisen nopeudensäädön ansiosta sen käyttäminen on helppoa jopa kaltevilla ja epätasaisilla pinnoilla.

STIHL RMA 765 VRuohonleikkurissa on käyttöaikaa pidentävä ECO-tila ja kuusi nopeustasoa (0–5,5 km/h). RMA 765 V:ssä on takaveto ja kääntyvät etupyörät, ja sen jokaista pyörää voidaan säätää erikseen sopivaan korkeuteen. Toimitus sisältää kestävän 80-litraisen ruohonkeruusäiliön.

Ergonominen taitettava kahva tekee säiliön tyhjentämisestä ja paikalleen asettamisesta helppoa. Virtausoptimoidut kaksoisterät takaavat optimaalisen lopputuloksen.

RMA 765 V toimii leikkuriin kiinnitettävällä AR-akulla tai adapterin avulla liitettävillä AP-akuilla. Leikkuuala on jopa 3 100 neliömetriä, kun akuksi valitaan AR 3000 L, ja 63 cm:n leikkuuleveyden ansiosta laite sopii ihanteellisesti suurienkin nurmikkojen hoitoon.

RMA 765 V
Veto: Vario
Nopeus: 0–5,5 km/h
Leikkuuleveys: 63 cm
Leikkuukorkeus: 25–100 mm (8 tasoa)
Ääniteho: 96 dB
Ruohonkeruusäiliö: 80 litraa
Paino: 44 kg

Tuotekuvat ja lisätiedot:

Mari Kilpiö, markkinointikoordinaattori, +358 9 75 969 304, mari.kilpio@stihl.fi

Aiheet

STIHL Group kehittää, valmistaa ja jakelee metsä- ja maatalouden, puutarhanhoidon ja maisemoinnin sekä rakennusalan ammattilaisille ja vaativille yksityiskäyttäjille tarkoitettuja moottorikäyttöisiä työkaluja. Tuotteiden jakelu tapahtuu yksinomaan valtuutettujen jälleenmyyjien kautta, ja siitä vastaavat 38 myynti- ja markkinointiyritystä, noin 120 maahantuojaa ja enemmän kuin 50 000 jälleenmyyjää yli 160 maassa. STIHL on ollut maailman eniten myyty moottorisahamerkki vuodesta 1971. Yhtiö perustettiin vuonna 1926, ja sen kotipaikka on Stuttgartin lähellä oleva Waiblingen. Vuonna 2018 STIHL:in liikevaihto oli 3,78 miljardia euroa. Konsernilla on 17 122 työntekijää 160 maassa.

Lehdistön yhteyshenkilö PR- ja viestintäpäällikkö +46 73 736 23 14

Tiennäyttäjä yli 90 vuotta

STIHL tarjoaa laitteita ja tuotteita puutarhaan, metsätalouteen ja maisemointiin. Sertifioidut jälleenmyyjät tarjoavat kuluttajille ja ammattikäyttäjille akkukäyttöisiä puutarhakoneita, kuten robottiruohonleikkureita, pensasleikkureita ja ruohonleikkureita sekä painepesureita, moottorisahoja, raivaussahoja ja älykkäitä ratkaisuja. STIHL on maailmanlaajuinen konserni, joka pyrkii edistämään kestävämpää tulevaisuutta, ja sen avainsanoja ovat laatu ja turvallisuus. Konsernissa on noin 20 550 työntekijää, ja liikevaihto oli 5,49 miljardia euroa vuonna 2022. Pohjoismaiden pääkonttori sijaitsee Ruotsissa ja yritys toimii Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Lue lisää: www.stihl.fi.

Andreas Stihl Oy
Koivupuistontie 10