Strawberry ketjun Clarion Hotellit tuovat Suomeen uuden ravintolakonseptin

Strawberry ketjun Clarion Hotellit tuovat Suomeen uuden ravintolakonseptin

Suomeen saapuva uusi ravintolakonsepti The Social bar & bistro keskittyy pohjoismaisiin raaka-aineisiin ja suosittuihin klassikkoannoksiin maailmalta.

Syksyn saapuessa Strawberry hotelliketjun Clarion Hotellit tuovat Suomeen uuden ravintolakonseptin: The Social bar & bistron. “The Social bar & bistro" on kansainvälinen ja rento bistro, joita avataan Strawberry- ketjun hotelleihin ympäri pohjoismaita. Ravintolakonseptin kulmakiviä ovat annosten yksinkertaisuus, sekä halu tulla tunnetuksi rentona ja helposti lähestyttävänä kohtaamispaikkana niin hotelliasiakkaille kuin paikallisille. Ravintolan menu tulee koostumaan perinteisistä hotellien ravintoloiden ja baarien klassikoista, joita olet voinut jo maistaa maailmalla matkustaessasi. Ravintolan missio on selkeä: tarjota parempaa ja maukkaampaa ruokaa sekä juomaa ympäri pohjoismaita.

- Ruoka ja juoma näyttelevät tärkeää roolia kun matkailijat valitsevat hotellia, samoin kuin paikalliset asukkaat valitsevat lempihotelliaan, jossa viettää aikaa. Meille hyvä laatu on aina ollut tärkeää, ja jotta voimme jatkossakin lunastaa paikkamme asiakkaidemme sydämissä Strawberry on lanseerannut kaksi uutta ravintolaketjua, joista Suomeen saamme ensimmäisenä The Social bar & bistron. Konseptin inspiraationa ovat toimineet asiakkaamme sekä maailmalta kantautuvat ruokatrendit. Trendien kautta paikallisuus ja ekologisuus tulevat myös aikaisempaa enemmän esille sanoo Fredrik Blomberg Director of Food & Beverage Strawberry.

- Toivomme että “The Social” tulee olemaan vieraidemme olohuone ja luonnollinen valinta kohtaamispaikaksi jossa rentoutua päivän päätteeksi ja ladata akkuja illan rientoja varten! Täällä vieraan tulisi tuntea olevansa kuin kotonaan, löytää suosikkiannoksensa ja -juomansa listalta helposti, sekä saada herkullinen ruoka-annos eteensä nautittavaksi ilman pitkää odottelua. Bistrosta tulee löytymään klassikkoannoksia, kuten Toast Skagen, Caesar salaatti ja tietysti maukkaat burgerit lupaa Maria Reisö, Concept & Commercial Food & Beverage Director Strawberry.

“The Social” ravintolat avautuvat Clarion Hotel Helsingin ja Clarion Hotel Aviapoliksen yhteyteen 30. elokuuta Kitchen & Table ravintoloiden tilalle.

Strawberry tulee jatkamaan uusien ruoka- ja juomakonseptien tuomista markkinoille 2024, kun Clarion Hotel Helsinki Airport ja Suomen ensimmäinen Comfort Hotel Helsinki Airport avautuvat.

Kategoriat

Strawberry koostuu laajasta hotellivalikoimasta, kokous- ja konferenssitiloista, ravintoloista ja kylpylöistä sekä tietenkin ainutlaatuisista jäseneduista. Yhteensä yli 225 hotellimme joukosta löydät tutut ketjumme Comfort Hotel®, Quality Hotel, Clarion Hotel® ja Clarion Collection® Hotel sekä yli 40 itsenäistä hotellia. Sovelluksemme, sivustomme ja jäsenyytesi kanssa hyppäät mukaan seikkailuun ja me lupaamme, että elämästäsi tulee entistäkin hauskempaa matkassamme! More to explore at strawberry.fi

Press enquiries Clarion Hotel Helsinki

Lehdistön yhteyshenkilö +358405539678
      Press enquiries Strawberry

Lehdistön yhteyshenkilö +46 76 108 01 32

Pohjoismaiden johtava hotelliryhmä

Strawberry koostuu laajasta hotellivalikoimasta, kokous- ja konferenssitiloista, ravintoloista ja kylpylöistä sekä tietenkin ainutlaatuisista jäseneduista. Yhteensä yli 225 hotellimme joukosta löydät tutut ketjumme Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® ja Clarion Collection® Hotel sekä yli 40 itsenäistä hotellia. Sovelluksemme, sivustomme ja jäsenyytesi kanssa hyppäät mukaan seikkailuun ja me lupaamme, että elämästäsi tulee entistäkin hauskempaa matkassamme!