Skapa – Ajattele pienemmin

Monella meistä on suuria haaveita kylpyhuoneensa suhteen, mutta harvoin näille ideoille on tilaa omassa kylpyhuoneessa. Tästä ajatuksesta saimme inspiraation uuteen kalustesarjaamme nimeltä Skapa, joka lanseerattiin helmikuun alussa. Kalustesarja on luotu yhteistyössä Ehlén Johanssonin ja Mia Lagermanin kanssa.

– Skapa on suunniteltu lähinnä pienempiä kylpyhuoneita silmällä pitäen. Sen muotokieli tuo kokonaisuuteen persoonallisen leiman, kertoo Stefan Svensson, Svedbergsin varatoimitusjohtaja.

Kokoa kuten haluat

Skapa mukailee Svedbergsin kiiteltyä konseptia, jossa kaluste on mahdollista saada juuri sellaisena kuin asiakas sen haluaa. Alaosien eri leveydet ja syvyydet, useat värivaihtoehdot, lukuisat vedinmallit, yläosat ja sivusäilytys. Näistä asiakas voi koota ainutlaatuisen kokonaisuuden omien toiveidensa ja tilan sanelemien ehtojen mukaisesti.

– Valinnanvapautensa ansiosta Skapa sopii heille, jotka haluavat päästää luovuutensa valloilleen kylpyhuonetta suunnitellessaan, sanoo Svensson.

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• kylpyhuonekalusteet
  • kylpyhuoneelle
  • kylpyhuone

Svedbergs aloitti toimintansa peltisepänverstaana 1920 ja alkoi valmistaa uudentyyppisiä peilikaappeja vuonna 1962. Seitsemänkymmentäluvulla Svedbergs aloitti kylpyhuonekalusteiden valmistuksen ja kahdeksankymmentäluvulla tämän päivän suuntauksen; kehittää, valmistaa ja markkinoida täydellistä kylpyhuonetta tuotemerkillä Svedbergs. Yritys on Pohjolan johtavia kylpyhuonekalusteiden valmistajia ja kehittää jatkuvasti valikoimaansa vastaamaan kuluttajien tarpeita kylpyhuoneissa. Emoyhtiö Svedbergs i Dalstorp AB toimii Dalstorpissa, Västergötlannissa, missä suurin osa tuotannosta tapahtuu.

Elina Kunnas

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointikoordinaattori +358 9 584 10 303 svedbergs.fi