Synsam on avannut liikkeen Salossa kauppakeskus Plazaan

Synsam on avannut liikkeen Salossa kauppakeskus Plazaan

Optikkoketju Synsam on avannut odotetun Salon liikkeensä kauppakeskus Plazaan 23. helmikuuta. Uusi myymälä tuo suositun silmälasien vuokrauspalvelun sekä kaupungin laajimman kehysvalikoiman Saloon ja sen lähialueiden asukkaille. Uuden liikkeen ansiosta Synsam pystyy palvelemaan Salon ja lähialueiden kuluttajia ja yrityksiä aiempaa monipuolisemmin. Pohjoismaiden johtavalla optikkoliikkeellä on eri puolilla Suomea lähes 60 myymälää.

Salossa Synsam pystyy palvelemaan asuinalueen asukkaita helposti ja lähellä. Salon Synsamin lisäksi muut lähimmät liikkeet löytyvät Turusta, Raisiosta sekä Lohjalta ja Nummelasta. Salon liikkeen etu on kauppakeskuksen keskeinen sijainti ydinkeskustassa, johon on helppo tulla myös Salon lähialueilta. Myös laajat aukioloajat helpottavat asiointia, sillä myymälä on avoinna joka päivä – myös viikonloppuisin.

Synsam panostaa erityisesti Synsam Lifestyle-palveluun eli silmälasien vuokrauspalveluun, jossa asiakas voi vuokrata silmälasit ostamisen sijasta. Palvelu sisältää muun muassa ilmaiset linssit aina näön muuttuessa. Lifestyle-sopimus on helppo ja huoleton tapa hankkia silmälasit vuokraamalla ne kuukausimaksulla.

Salon Plazasta löytyy silmälasit jokaiseen tarpeeseen – valikoimassa yli 2000 kehysmallia

”Salon myymälän vahvuus on, että meiltä löytyy paljon kehyksiä erilaisiin tarpeisiin ja tyyleihin. Silmä- ja aurinkolaseissa tarjoamme klassikkomallien lisäksi kattavan valikoiman persoonallisia ja muodikkaita uutuuksia. Osana mallistoa meiltä löytyy noin 400 kehyksen valikoima outlet- sekä second hand -kehyksiä, joista voi tehdä edullisesti löytöjä kansainvälisesti tunnetuilta tuotemerkeiltä. Jokaisen makuun sopivia vaihtoehtoja”, Synsam Salon liikevastaava Elina Varvikko kertoo.

Synsamin ammattitaitoinen henkilökunta auttaa valitsemaan laajasta valikoimasta jokaisen elämäntilanteeseen ja tarpeisiin sopivat näkemisen ratkaisut. Veloituksettomassa tyylineuvonnassa synsamilaiset auttavat valitsemaan jokaisen kasvoille sopivat kehykset ja yksilöllisiin tarpeisiin sopivat linssit.

Aurinkolasit alkavat olla jo ajankohtaiset

Synsam Salon valikoimaan kuuluu silmälasien lisäksi tällekin keväällä jo ajankohtaiset aurinkolasit sekä urheilulaseja. Liikkeestä löytyy myös piilolinssit ja -nesteet sekä muut optisen alan oheistuotteet. Ennen uusien lasien hankkimista on hyvä käydä näöntarkastuksessa, joka onnistuu kätevästi myymälässä.

”On ollut mahtava päästä rakentamaan uutta myymälää ja odotan innolla asiakkaita tutustumaan uuteen myymäläämme ja laajaan valikoimaamme”, syntyperäinen salolainen Varvikko kertoo.

Myöhemmin palvelutarjonta laajenee silmälääkäripalveluilla, jotka tuotetaan yhteistyössä Mehiläisen kanssa. Siihen asti Synsam tarjoaa silmälääkäripalveluita kattavasti lähialueen muissa Synsam-liikkeissä.

Uutta liikettä juhlitaan monenlaisilla avajaistarjouksilla, muun muassa kaikista silmälaseista saa 50 prosentin alennuksen. Ajan ilmaiseen näöntarkastukseen voi varata myös synsam.fi-nettisivuilta.

Vesa Mars

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja +358 50 4477 681
Sami Verno

Lehdistön yhteyshenkilö Brand Manager Viestintä +358 40 831 9497

Synsam on Pohjoismaiden johtava optisen vähittäiskaupan ketju

Synsam Group on yksi Euroopan johtavia optisen vähittäiskaupan ketjuja, joka tarjoaa laajan valikoiman ainutlaatuisia silmänterveyden ja silmälasimuodin ratkaisuja asiakkaiden erilaisiin elämäntapoihin ja tarpeisiin.