Ohita
Uusin Synsam-liike on avattu Kouvolaan: alueen laajin kehysvalikoima ja edullisten merkkikehysten Outlet-valikoima nyt kauppakeskus Veturissa

Uutinen -

Optikkoketju Synsam on avannut uuden liikkeen kauppakeskus Veturiin 15. maaliskuuta. Uusi myymälä tarjoaa Kouvolan ja sen ympäryskuntien asukkaille ja yrityksille alueen laajimman valikoiman silmä- ja aurinkolaseja sekä optikko- ja silmälääkäripalvelut. Lisääntyvä palveluvalikoima ilahduttanee myös alueen mökkiläisiä, jotka ovat kutostien varressa sijaitsevan kauppakeskuksen aktiivista asiakaskuntaa. Pohjoismaiden johtavalla optikkoliikkeellä on Suomessa lähes 60 myymälää, joista Veturiin avattava liike on Kouvolan toinen.

Kouvolan alueen optisen alan palvelut paranevat entisestään, kun Synsam avaa uuden myymälän kauppakeskus Veturiin. Keskeisellä paikalla kuutostien varrella sijaitseva Veturin liike tuo uutuutena tarjolle laajan Outlet-valikoiman, johon lukeutuu 300 edullisesti hinnoiteltua merkkikehystä.

“Mukavaa päästä avaamaan liike Veturiin! Uusi liiketila on upea, ja tarjolla on kaupungin suurin valikoima kehyksiä. Uuteen myymälään saadaan tarjolle myös kattava Outlet-valikoima, jota keskustan liikkeessä ei ole”, kertoo Synsam Veturin liikevastaava Pauliina Ruuth.

Uuden myymälän etuja ovat sen mainio sijainti sekä monipuolinen palvelu- ja tuotevalikoima, joiden ansiosta Synsam pystyy entistä paremmin palvelemaan koko alueen asukkaita sekä Veturissa ahkerasti asioivia mökkiläisiä. Synsam Veturi tarjoaa optikko- ja silmälääkäripalvelut sekä tyyli- ja sporttineuvontaa.

Veturin laajemmat aukioloajat mahdollistavat ilta- ja viikonloppuasiakkaiden palvelun entistä paremmin. Kauppakeskuksessa on myös hyvät kulkuyhteydet sekä pysäköintimahdollisuudet. Erityisesti kesällä mökkiliikenne on vilkasta ja asiakkaita käy Kouvolassa pitkänkin matkan takaa”, kaksi vuotta Kouvolan keskustan myymälästä vastannut Ruuth tietää.

Alueen laajin valikoima – jopa 2000 kehystä sekä Outlet-tuotteet

“Silmä- ja aurinkolaseissa tarjoamme klassikkomallien lisäksi kattavan valikoiman persoonallisia ja muodikkaita uutuuksia sekä suositun kierrätysmalliston. Lisäksi meiltä löytyy tosiaan tuo 300 kehyksen outlet-valikoima, josta löytää upeita merkkikehyksiä edullisesti”, Ruuth kertoo.

Laajan valikoiman äärellä ei tarvitse jäädä yksin, sillä Synsamin ammattitaitoinen henkilökunta auttaa valitsemaan jokaisen elämäntilanteeseen ja tarpeisiin sopivat näkemisen ratkaisut. Veloituksettomassa tyyli- ja sporttineuvonnassa synsamlaiset auttavat valitsemaan jokaisen kasvoille sopivat kehykset ja yksilöllisiin tarpeisiin sopivat linssit.

Kevään korvalla aurinkolasien hankinta on jälleen ajankohtainen

Synsam Veturin valikoimaan kuuluu silmälasien lisäksi tällekin keväälle jo ajankohtaiset aurinkolasit sekä urheilulaseja. Liikkeestä löytyy myös piilolinssit ja -nesteet sekä muut optisen alan oheistuotteet. Ennen uusien lasien hankkimista on hyvä käydä näöntarkastuksessa, joka onnistuu kätevästi myymälässä.

Liikkeessä voi myös tutustua helppoon ja huolettomaan Synsam Lifestyle™ -sopimukseen, jos haluaa vuokrata silmälasit ostamisen sijasta. Palvelu sisältää muun muassa ilmaiset linssit aina näön muuttuessa. Lifestyle-sopimus on helppo ja huoleta tapa hankkia silmälasit vuokraamalla ne kuukausimaksulla.

Synsamilla on Kouvolassa vahva ketjuedustus. Keskustan liikkeessä meillä on jo todella vankka asiakaskunta, mutta uskon, että uusi myymälä palvelee etenkin heitä, jotka mieluummin asioivat kauppakeskuksessa, Ruuth pohtii.

Uutta liikettä juhlitaan monenlaisilla avajaistarjouksilla. Muun muassa silmälaseista saa 50 prosentin alennuksen ja aurinko- ja urheilulaseista 30 prosentin alennuksen.

Vesa Mars

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja +358 50 4477 681
Sami Verno

Lehdistön yhteyshenkilö Brand Manager Viestintä +358 40 831 9497

Synsam on Pohjoismaiden johtava optisen vähittäiskaupan ketju

Synsam Group on yksi Euroopan johtavia optisen vähittäiskaupan ketjuja, joka tarjoaa laajan valikoiman ainutlaatuisia silmänterveyden ja silmälasimuodin ratkaisuja asiakkaiden erilaisiin elämäntapoihin ja tarpeisiin.