Synsam on uudistunut Nummelassa, tarjolla alueen laajin silmälasivalikoima

Synsam on uudistunut Nummelassa, tarjolla alueen laajin silmälasivalikoima

Löydät laajentuneesta liikkeestämme tuttujen optikkojesi lisäksi myös entistä suuremman, yli 1500 kehyksen valikoiman, josta on helppo löytää itselleen mieluisat silmälasit juuri sopivalla hinnalla. Silmä- ja aurinkolaseissa tarjoamme klassikkomallien lisäksi kattavan valikoiman persoonallisia ja trendikkäitä uutuuksia maailman tunnetuimmilta tuotemerkeiltä.

Liikkeessä palvelee jatkossa kaksi silmälääkäriä, lisäksi tarjoamme kattavat työnäköpalvelut. Synsamilta löydät myös piilolinssit, piilolinssinesteet ja muut optisen alan oheistuotteet sekä kattavan valikoiman eri lajeihin sopivia urheilulaseja.

Uudistuksen myötä liikkeen nimi muuttuu ja palvelemme sinua jatkossa nimellä Synsam Nummela.

Tervetuloa tutustumaan uudistuneeseen Synsam-liikkeeseen sekä samalla hyödyntämään huikeat avajaistarjoukset! Varaa aika ilmaiseen näöntarkastukseen ja henkilökohtaiseen tyylineuvontaan, jossa asiantuntijamme auttavat sinua löytämään sinulle sopivat silmälasit.

Vesa Mars

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja +358 50 4477 681
Sami Verno

Lehdistön yhteyshenkilö Brand Manager Viestintä +358 40 831 9497

Synsam on Pohjoismaiden johtava optisen vähittäiskaupan ketju

Synsam Group on yksi Euroopan johtavia optisen vähittäiskaupan ketjuja, joka tarjoaa laajan valikoiman ainutlaatuisia silmänterveyden ja silmälasimuodin ratkaisuja asiakkaiden erilaisiin elämäntapoihin ja tarpeisiin.