Ohita
"Meillä on laaja valikoima silmälaseja useissa eri hintakategorioissa. Omassa kategoriassaan hinnat ovat aina kilpailukykyiset jonka takia annammekin hintatakuun", kertoo yhtiön Suomen toimistusjohtaja Vesa Mars.

​Synsamilta hintatakuu ensimmäisenä Suomessa

Synsamilta hintatakuu ensimmäisenä Suomessa

Synsam tuo ensimmäisenä optikkoliikkeenä hintatakuun Suomeen. Jos asiakas löytää samanlaiset silmälasit linsseineen muualta edullisemmin 30 vuorokauden sisällä tilauksesta, Synsam joko alentaa hintaa tai hyvittää erotuksen jos silmälasit on jo maksettu.

Asiakkaan on pystyttävä näyttämään, että samanlaiset silmälasit samoilla vahvuuksilla ovat ostettavissa toisesta optikkoliikkeestä halvemmalla. Vertailun voi tehdä optikkoliikkeiden tuotteisiin. Vertailu koskee myös kilpailijoiden kampanjahintoja.

"Synsam on johtava optisen alan toimija Ruotsissa, ja haluamme saman aseman myös Suomessa. Olemme nyt hyvässä kasvuvaiheessa: suomalaiset kuluttajat arvostavat laatua ja tyylikkyyttä", kertoo Mars.

Suomessa Synsamilla on jo 31 liikettä.

Aiheet

Synsam Group on yksi Euroopan johtavia optisen vähittäiskaupan ketjuja ja tarjoaa laajan valikoiman ainutlaatuisia silmänterveyden ja silmälasimuodin ratkaisuja, jotka rakentuvat asiakkaiden tarpeiden ja elämäntyylin mukaisesti. Synsam-ketjussa työskentelee Pohjoismaissa 2000 ammattilaista ja sen liikevaihto on 3,7 miljardia SEK (2019). Ketjuun kuuluu n. 470 optikkoliikettä, jotka toimivat Synsam ja Profil Optik (Tanskassa) brandien alla. Vuodesta 2015 alkaen Synsam Group on uudistanut koko tarjontansa ja onnistunut toiminnan digitalisoinnin ja innovatiivisten konseptien kautta saavuttamaan toimialansa parasta kasvua ja kannattavuutta Euroopassa.

________________________________________________________________________________________________

Synsam Group är en av Europas ledande aktör inom optikbranschen och erbjuder unika lösningar inom både Eye Health och Eye Fashion med ett brett sortiment som utgår ifrån kundens olika livsstilar och behov av ögonhälsa. Koncernen finns i Norden, har cirka 2000 medarbetare och en total omsättning på 3,7 miljarder SEK (2019). Totalt har koncernen cirka 470 butiker som drivs under varumärkena Synsam och Profil Optik i Danmark. Sedan 2015 har Synsam Group genomfört en transformation av hela sitt erbjudande och har med en hög grad av digitalisering och andra innovativa koncept drivit en tillväxt och lönsamhetsutveckling som är bland de högsta i Europa.

Vesa Mars

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja +358 50 4477 681
Sami Verno

Lehdistön yhteyshenkilö Brand Manager Viestintä +358 40 831 9497

Synsam on Pohjoismaiden johtava optisen vähittäiskaupan ketju

Synsam Group on yksi Euroopan johtavia optisen vähittäiskaupan ketjuja, joka tarjoaa laajan valikoiman ainutlaatuisia silmänterveyden ja silmälasimuodin ratkaisuja asiakkaiden erilaisiin elämäntapoihin ja tarpeisiin.