Taitonetin huutokaupassa hinnat laskevat vartin välein!

Taitonetti.fi järjestää 8.-10.5. käytettyjen tietokoneiden huutokauppa-alen, jossa hinnat laskevat vartin välein. Kevätsiivous-huutokaupassa on satoja käytettyjä yritystietokoneita, mutta jokaista vain yksi kappale.

"Tänä poikkeuksellisena keväänä ovat monet asiat eri tavalla kuin aiempina vuosina. Olemme pitäneet tähän asti joka pääsiäinen Kevätsiivous-huutokaupan, mutta tänä vuonna jouduimme siirtämään sen koronaviruksen tuoman työmäärän takia”, kertoo Taitonetin toimitusjohtaja Mikko Veijola. “Hollantilaiset alenevien hintojen huutokaupat ovat Taitonetin oma juttu ja jokavuotinen perinne. Koronan tuomista haasteista huolimatta halusimme järjestää huutokauppa-alen kuitenkin tämän kevään aikana ja uudistaa sitä samalla hieman”, jatkaa Veijola. Kevätsiivous-huutokauppa järjestetään tulevana viikonloppuna 8.-10.5.2020 ja se alkaa perjantaina kello 10 Taitonetti.fi -verkkokaupassa.

Taitonetin huutokaupat ovat poikkeuksellisia, sillä niissä hinnat eivät nouse vaan laskevat. Uutena asiana Taitonetin huutokaupassa on se, että hinnat laskevat automaattisesti varttitunnin välein. Huutokauppasivulla on laskuri, joka kertoo, milloin hinta laskee seuraavan kerran. Aiempina vuosina hinnat ovat laskeneet satunnaisesti huutokaupan aikana.

Tällä kertaa Kevätsiivous-Huutokauppa on kolmipäiväinen ja alennuksessa on satoja käytettyjä kannettavia, pelikoneita ja näyttöjä, mutta jokaista mallia vain yksi kappale. Tuotteiden "huutaminen" itselle tapahtuu laittamalla tuote ostoskoriin ja ostamalla se samalla tavalla kuin normaalistikin verkkokaupasta ostetaan tuotteet. Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, kaikki huutokaupassa olevat käytetyt tietokoneet myydään nopeasti huutokaupan aikana.

• verkkokauppa
  • huutokauppa