23 tilitoimistoa auktorisoitiin

23 tilitoimistoa auktorisoitiin

Taloushallintoliitto on vuoden aikana auktorisoinut 23 uutta tilitoimistotoimipaikkaa. Auktorisointikirjat jaettiin Taloushallintoliiton Kesäpäivillä Tampereella 6.6.2017. Suomessa on nyt yhteensä 804 auktorisoitua Taloushallintoliiton jäsentoimistoa.

Taloushallintoliiton myöntämä auktorisointi edellyttää, että tilitoimistossa huolehditaan ammattitaidon ylläpidosta ja että tilitoimisto noudattaa hyvää tilitoimistotapaa ja liiton toimialastandardia. Auktorisoidun toimiston on oltava myös vakavarainen sekä riippumattomassa asemassa oleva, ja sen on pitänyt toimia vähintään kaksi vuotta.

Auktorisointi merkitsee ennen kaikkea tukea ja parempia mahdollisuuksia toimia alan palvelun tarjoajana luotettavasti, tehokkaasti ja laadukkaasti. Auktorisointi on osoitus osaamisesta ja laadusta.

Uudet auktorisoidut tilitoimistot:

Tiliratsu Oy Lappeenranta
Tulosmesta Oy Helsinki
Viimapää Oy Järvenpää

Taloushallintoliitto TAL on taloushallinnon palveluja tarjoavien auktorisoitujen tilitoimistojen ja konsulttiyritysten valtakunnallinen toimialajärjestö. Liitto edustaa noin 800 auktorisoitua taloushallinnon yritystä. Jäsenyritykset hoitavat 140 000 suomalaisen pk-yrityksen ja yhteisön taloushallintoa.

Jari Seppä

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja 050 348 1064