​Ehdokkaaksi Vuoden Terveysteko tai Vuoden Terveysinnovaatio -kisaan voi ilmoittautua 15.11. asti!

Health Awards -kilpailu etsii tekoa tai innovaatiota, joka on jo vaikuttanut tai tulee vaikuttamaan merkittävästi ja myönteisesti tavallisten suomalaisten elämään, terveyteen ja hyvinvointiin. Ilmoittautumisaikaa on 15. marraskuuta asti.

Health Awards -palkinnot jaetaan nyt toista kertaa Vuoden Terveysteolle ja Vuoden Terveysinnovaatiolle. Voittajat palkitaan kukin 5 000 euron rahapalkinnolla. Voittajan valinnassa painotetaan erityisesti terveysteon tai terveysinnovaation vaikutusta tavallisen kansalaisen elämään, terveyteen ja hyvinvointiin. Ehdokkaaksi voi asettua organisaatio, oppilaitos tai henkilö. Ehdotuksia voi tehdä kuka tahansa sivuston www.healthawards.fi kautta.

Health Awards rakentuu terveysalan toimijoiden yhteistyönä. Pääjärjestäjänä toimii Tamro. Yhteistyökumppaneita ovat mm. Lääketeollisuus ry, Suomen Lääkäriliitto, Suomen Apteekkariliitto, Hintsa Performance sekä Tekes.

- Health Awards on merkittävin terveysalan palkinto Suomessa. Kilpailun tavoitteena on antaa näkyvyyttä ja tunnustusta terveysalan huippusaavutuksille ja toimia suomalaisten menestystarinoiden vauhdittajana, sanoo Tamron toimitusjohtaja Kai Kaasalainen.

Kilpailun tuomaristossa toimivat Kirsi Armanto (Tekes), Anneli Jylhä (Suomen Diabetesliitto), Erkki Kostiainen (Apteekkariliitto), Pippa Laukka (Hintsa Performance), Tero Oinonen (Helsingin Yliopisto, Helsinki Innovation Services), Heikki Pärnänen (Lääkäriliitto) ja Sirpa Rinta (Lääketeollisuus ry).

Voittajat julkistetaan 26.1.2017 järjestettävässä Health Awards & Foresight Forum 2017

-tapahtumassa. Viime vuonna Vuoden Terveysteko -palkinto myönnettiin proviisori Jonna-Carita Kanniselle ja Vuoden Terveysinnovaatio -palkinto Jani Ahonalan johtamalle Noona Healthcarelle. Palkintotilaisuuden yhteydessä pidettävä Foresight Forum kokoaa suomalaisen terveysalan vaikuttajat ja päättäjät laajalti, ja keskittyy dialogiin suomalaisen terveyden edistämisen tulevaisuudesta.

Lisätietoa: Hanne Bergholm, markkinoinnin ja viestinnän päällikkö, hanne.bergholm@tamro.com, puh. 040 8370 136

Twitter: @HealthAwardsFI, #healthawardsfi

www.healthawards.fi