TCL Electronics voitti kolme CES 2022 Innovation Awardia

TCL Electronics voitti kolme CES 2022 Innovation Awardia

TCL Electronics, Helsinki, 26. marraskuuta 2021 – CES järjestää vuosittain maailman vaikutusvaltaisimpien kuluttajaelektroniikkamessujen yhteydessä myös CES Innovation Award -kilpailun, joka esittelee muotoilultaan ja teknologialtaan ainutlaatuisia tuotteita. Tuotteet arvostellaan ja luokitellaan kolmen kriteerin, tekniikan ja toimivuuden, estetiikan ja muotoilun sekä ainutlaatuisuuden ja innovaation perusteella. TCL:llä oli ilo ottaa vastaan huomionosoituksia kolmessa kategoriassa; televisioissa palkittiin Mini LED -malli X925, MDA-luokassa palkittiin Sweeva 6500 -robottipölynimuri ja mobiilituotteissa TCL 20 Pro 5G.

Sweeva 6500 palkittiin toiminnoista ja erityisen hyvästä muotoilusta
TCL:n robottipölynimuri Sweeva 6500 voitti ”CES 2022 Innovation Awardin”, mikä ei ainoastaan vahvista TCL Electronicsin tuotteiden hyvää tunnettuutta markkinoilla, vaan se on myös todiste hyvästä innovaatiokyvystä TCL Electronicsin älykotisegmentillä.

– Nyt raivaamme tietä myös kotitaloustuotesegmentillä. Siten tuntuu todella hienolta, että meillä on tunnettuja tuotteita, jotka ovat saaneet tunnustusta, TCL Nordicsin myyntipäällikkö Per Svensk kertoo. Olemme tekemässä todella jännittäviä lanseerauksia älykotisegmenttiin ja robottipölynimurimme Sweeva-sarjassa on yksi niistä. Odotamme innolla miten kuluttajat ottavat tuotteet vastaan pohjoismaisilla markkinoilla.

Palkittu robottipölynimuri Sweeva 6500 on huippumodernin mutta hillityn näköinen. Lisäksi se on täynnä teknisiä yksityiskohtia. Haluttu mattamusta pinta korostaa pölynimurin eleganssia, joka täydentää kompaktia ja kapeaa pölysäiliötä.

Lue lisää huomionosoituksesta täältä.

Lippulaivatuote X925 Pro saa arvostetun Best of Innovation -huomionosoituksen
TCL:n ylellinen OD Zero-teknik -Mini LED-tv X925 Pro sai CES Innovation Awardeissa 2022 ”Best of Innovation” -huomionosoituksen. Tämän huomionosoituksen saavat tuotteet, jotka ovat luokkansa parhaita, tuoteluokasta riippumatta. TCL:n X925 Pro lanseerattiin aiemmin syksyllä pohjoismaisille markkinoille, ja se on ensimmäinen televisio, jossa on kolmannen sukupolven Mini LED -taustavalaisu – OD Zero™ -näyttötekniikka. Se käsittää vallankumouksellisen optiikan, ultraohuen mallin ja todella vaikuttavan äänimaailman yhdistettynä henkilökohtaiseen Google TV -kokemukseen. TCL X925 Pro:ssa on poikkeuksellinen 8K-näyttöresoluutio yli 33 miljoonalla pikselillä. Se on erinomaisen terävä ja neljä kertaa terävämpi kuin 4K-TV.

Lue lisää huomionosoituksesta täältä.

Tervetuloa TCL Electronics !

TCL Electronics perustettiin 40 vuotta sitten ja se on kasvanut yhdeksi maailman suurimmista kuluttajaelektroniikkayrityksistä. TCL käyttää omia tuotanto- ja T&K-keskuksiaan koko maailmassa ja valmistaa tuotteita, joita myydään yli 160 maassa ja joita myytiin toiseksi eniten maailmanlaajuisesti vuonna 2022 myydyistä televisiolaitteista. TCL on erikoistunut kuluttajaelektroniikan tutkimukseen, kehitykseen ja valmistukseen, käsittäen kaikki TV-laitteista ja äänituotteista kodin älyelektroniikkaan. www.tcl.com