CES 2024: TCL julkistaa 115" QD-Mini LED TV:n ja innovaatioita älykotiin

CES 2024: TCL julkistaa 115" QD-Mini LED TV:n ja innovaatioita älykotiin

TCL esittelee innovaatioita asiakkaille ympäri maailmaa hyödyntääkseen edistyneen teknologian voimaa ja muokatakseen tapaamme elää elämäämme – vuonna 2024 ja sen jälkeen.

TCL Electronics, Helsinki, 9. tammikuuta 2024 – TCL Electronicsilla, yhdellä maailman nopeimmin kasvavista kulutuselektroniikkabrändeistä, on vaikuttava osasto maailman suurimmilla kulutuselektroniikkamessuilla CES 2024. Tänä vuonna TCL julkistaa huippuluokan näyttöteknologiansa, edistyneen viihteen, seuraavan sukupolven henkilökohtaiset laitteet ja älykkään kodin ekosysteemin, jotka muokkaavat sitä, miten kuluttajat ympäri maailmaa ovat vuorovaikutuksessa tulevaisuuden tekniikan kanssa. TCL:n lippulaiva on sen uskomaton läpimurto Mini LEDissä uusimmalla 115-tuumaisella Mini LED -televisiolla.

Enemmän viihdettä ja parannettu kotiteatterikokemus
Yhä useammat käyttäjät valitsevat erittäin suuret TV-ruudut, koska ne tarjoavat monia etuja elokuvien katseluun, mukaansatempaavaan pelaamiseen ja tehokkaisiin urheilukokemuksiin. TCL on nyt suurin maailmanlaajuinen 98-tuumaisten televisioiden tuotemerkki ja jumbokoon Mini LEDin johtaja, joka esittelee uusimman jombosize QD-Mini LED -televisiosarjansa IFA 2023 -tapahtumassa. TCL ymmärtää, kuinka tärkeää on luoda televisioita, jotka maksimoivat katselukokemuksen tulevaisuuden kestävällä näyttötekniikalla - tämä paljastetaan CES: n aikana TCL: n osastolla.

Mitä tulee kodin käyttökokemuksen parantamiseen, TCL:n älykkään kodin ekosysteemi, johon kuuluvat älykkäät ilmastointilaitteet, pesukoneet ja jääkaapit, on suunniteltu innovatiivisesti tekemään jokapäiväisestä elämästä helpompaa, terveellisempää ja nautinnollisempaa.

Käy TCL: ssä CES: n aikana
Milloin: 9.-12. tammikuuta 2024
Missä: Las Vegasin kongressikeskus, Central Hall #18708

Oletko kiinnostunut CES-viikon haastatteluista? Ota yhteyttä Hanna Glaasiin alla kuvatulla tavalla.

TCL Electronics perustettiin 40 vuotta sitten ja se on kasvanut yhdeksi maailman suurimmista kuluttajaelektroniikkayrityksistä. TCL käyttää omia tuotanto- ja T&K-keskuksiaan koko maailmassa ja valmistaa tuotteita, joita myydään yli 160 maassa ja joita myytiin toiseksi eniten maailmanlaajuisesti vuonna 2023 myydyistä televisiolaitteista. TCL on erikoistunut kuluttajaelektroniikan tutkimukseen, kehitykseen ja valmistukseen, käsittäen kaikki TV-laitteista ja äänituotteista kodin älyelektroniikkaan. www.tcl.com