TCL esittelee uuden P61- ja P81-sarjan Pohjoismaissa

TCL esittelee uuden P61- ja P81-sarjan Pohjoismaissa

TCL Electronics lanseeraa ultraohuen 4K HDR PRO TV P81:n ja ohuen 4K HDR 10 TV P61:n. Nämä TV-mallit ovat teknistä taidetta. Tällä julkaisulla TCL täyttää pohjoismaisten kuluttajien korkeat muotoilua ja toimintaa koskevat vaatimukset – kiitos älykkään kokoonpanon ja uskomattoman kuvan- ja äänenlaadun. Lisäksi hinta on erityksen kilpailukykyinen.

TCL Electronics, Helsinki, 17. syyskuuta 2020 – TCL Electronics esitteli IFA 2020 -tapahtumassa muun muassa uusimmat HDR-TV-linjan tuotteet: P61- ja P81-sarjat. Nämä TV-mallit tulevat nyt pohjoismaisille markkinoille ja ne ovat saatavilla myymälöistä syyskuun loppuun mennessä.

TCL P81-sarja: HDR-kokemuksen täydellinen kuva
P81-sarjassa yhdistyvät ultraohut design, 4K HDR PRO -kuvanlaatu Motion Clarity Pro, Dolby Vision ja HDR10 -toiminnoilla sekä tähän mennessä uudenaikaisin Smart TV -järjestelmä: Android TV, jossa on sisäänrakennettu Google Assistant. Kuluttajat voivat löytää helposti mieluisaa sisältöä, kiitos integroidun handsfree-liikeohjauksen, joka keskustelee suoraan televisiosi kanssa. Ylellisessä ja lähes kehyksettömässä metallisessa P81-sarjassa on siro jalusta, joka ei ole pelkästään elegantisti valmistettu, vaan sen ansiosta televisio on myös kaunis ja ajaton sisustusesine.

4K HDR PRO tarjoaa katsojalle ylivoimaisen kontrastin, elävät värit ja puhtaita yksityiskohtia. HDR, High Dynamic Range on 4K UHD -sisällön uusin standardi. HDR parantaa sekä kontrastia että värien toistoa merkittävästi, ja HDR PRO on sitäkin erinomaisempi vaaleiden ja tummien sävyjen toistossa mahdollisimman luonnollisella tavalla. Motion Clarity Pro ja parannettu värien toisto luovat HDR-kokemuksesta ylivoimaisen puhtaammilla ja voimakkaammilla väreillä jopa nopeissa elokuvakohtauksissa. Koska HDR-sisältöä ei ole vielä paljoa tarjolla, tässä TV-mallissa on sisäänrakennettu SMART HRD, joka päivittää SDR (Standard Dynamic Range) -sisällön HDR-laatuiseksi kuvaksi, jotta katsojat voisivat nauttia suosikkisarjoistaan parhaalla mahdollisella kuvanlaadulla.

Kotielokuvateatterin tunnelma vahvistuu edelleen Dolby Visionin ylivoimaisen värientoiston ja Dolby Atmos:n mukaansatempaavan äänentoiston mukana.

TCL P61-sarja: Tarkkaa kuvaa 4K HDR10:n ja Android TV:n siivittämänä
P61-sarjassa yhdistyvät virtaviivainen muotoilu sekä 4K HDR 10 ja Android TV – helppo ja elegantti TV kaikille, jotka eivät halua tehdä kompromissia muotoilun, kuvanlaadun tai helppokäyttöisen käyttöliittymän välillä, joka tekee kaikesta sisällöstä helposti saatavaa koko perheelle.

Aivan kuten P81-sarjassa, myös P61-malleissa on 4K UHD -sisällön uusin standardi: 4K HDR, joka tarkoittaa todenmukaisia värejä ja voimakkaita kontrasteja. Se voi myös päivittää SDR-sisältöä SMART HDR:n avulla. Lisäksi Micro Dimming Pro sopeuttaa valon voimakkuutta ja luo entistä paremman kontrastin erityisesti tummiin sävyihin.

Myös P61:ssä on Android TV -käyttöliittymä, joka tuo ulottuvillesi viihdettä helposti ja rajoittamattomasti sisäänrakennettujen Google Homen ja Google Assistantin välityksellä. Löydä uusimmat elokuvat, valitse jalkapallopelin kuvakulma tai himmennä valoja – kaikki ilman sen hetkisen sisällön katkaisua. Android TV tekee myös mahdolliseksi suoratoistaa sisältöä suoraan televisioon.

P61-malleissa on myös Dolby Audio, joka tuottaa täyteläistä, selkeää ja voimakasta ääntä riippumatta siitä, katsotko elokuvaa, televisio-ohjelmia, YouTube-videoita vai konsertteja.

TCL julkaisee myös toisen version P61-sarjassa – riisutumman TCL P610 -mallin. Televisiossa on yksinkertaisempi käyttöliittymä, Linux ja hieman rajallisempi sovellustarjonta.

Saatavuus ja hinnat
P81-sarjan TCL P815 on saatavilla 50-, 55- sekä 65-tuumaisena ja se on saatavilla valituilta suomalaisilta jälleenmyyjiltä syyskuun lopusta lähtien. Suositellut hinnat alkavat noin 699 eurosta.

P61-sarjan TCL P615 on saatavilla 43, 50, 65, 70 sekä 75-tuumaisena ja se on saatavilla valituilta suomalaisilta jälleenmyyjiltä syyskuun lopusta lähtien. Suositellut hinnat alkavat noin 449 eurosta.

Riisutumpi malli, TCL P610 on saatavilla 43, 50, 55 sekä 65-tuumaisena ja se on saatavilla valituilta suomalaisilta jälleenmyyjiltä syyskuun lopusta lähtien. Suositellut hinnat alkavat noin 399 eurosta.

Lue lisää ja lataa lehdistökuvat globaalilta lehdistösivultamme:
P61-sarja: https://tcl.epresspack.us/p61/
P81-sarja: https://tcl.epresspack.us/tcl-p81-series-smooth-detailed-cinema-picture-tagline-tbc/

TCL Electronics perustettiin 35 vuotta sitten ja se on kasvanut yhdeksi maailman suurimmista kuluttajaelektroniikkayrityksistä. TCL käyttää omia tuotanto- ja T&K-keskuksiaan koko maailmassa ja valmistaa tuotteita, joita myydään yli 160 maassa ja joita myytiin toiseksi eniten maailmanlaajuisesti vuonna 2019 myydyistä televisiolaitteista. TCL on erikoistunut kuluttajaelektroniikan tutkimukseen, kehitykseen ja valmistukseen, käsittäen kaikki TV-laitteista ja äänituotteista kodin älyelektroniikkaan. www.tcl.com