TCL esittelee uusimmat tuotteensa useissa eri kategorioissa kotiviihdettä ja inspiroivaa arkea varten

TCL esittelee viimeisintä teknologiaa kodinkoneista televisioihin ja soundbareihin sekä laajentaa älykkään kodin valikoimaansa.

TCL Electronics, Helsinki, 12. huhtikuuta 2022 – TCL Electronics, yksi maailman nopeimmin kasvavista viihde-elektroniikan tuotemerkeistä, vahvistaa nyt asemaansa kodinkoneiden ja kodin viihteen segmentillä lanseeraamalla uusimpia tuotteitaan.

Uuteen valikoimaan kuuluu pesukoneita sekä laajennettu AI x IoT -ekosysteemi vuodelle 2022 uusilla AC-tuotteilla, robotti-imureilla ja ilmanpuhdistimilla. TCL esittelee myös uudet C-sarjan Mini LED QLED -televisiot, joissa on edistyksellisimmät ja älykkäimmät ominaisuudet sekä lisää teknologiauutuuksia uusimman sukupolven Mini LED -mallien osalta. TCL 2022 -sarjaan kuuluu myös valikoima uusia soundbareja, mukaan lukien TCL:n yksinomaisen ja palkitun RAY-DANZ-teknologian toinen sukupolvi.

TCL C-sarjan TV-mallit tarjoavat erinomaisen viihdekokemuksen kaikille
Myös tänä vuonna uusien televisioiden lanseerauksia painotetaan iskulauseella Inspire Greatness, jossa TCL on työskennellyt uusien älykkäiden Mini LED- ja QLED-televisioiden parissa tarjotakseen loputonta viihdettä parhaan teknologian avulla. TCL:n tavoitteena on nousta johtavaksi yritykseksi mini-LED-televisioalalla, ja se on edistynyt merkittävästi. TCL Mini LED -televisio tarjoaa nyt entistäkin hienostuneemman visuaalisen kokemuksen käyttäjille, mukaan lukien korkeamman ja tarkemman kontrastin, vähemmän säröisyyttä ja entistä suuremman kirkkauden.

Uudet Red Dot Design Award -palkitut TCL C93 ja C83 Mini LED -mallit, joissa on Google TV, tarjoavat parhaan elokuvateatteri- ja viihdekokemuksen elokuvien ja TV-ohjelmien katseluun, videopelien pelaamiseen, videopuheluihin ja moneen muuhun. TCL C93 -sarja on TCL:n uusi lippulaivamalli, jossa on 4K Mini LED, täysin integroitu äänijärjestelmä ja tuhansia Mini LED -lamppuja, joissa on lähes 2 000 himmennysaluetta. TCL C83 -sarjassa on Mini LED, QLED, 4K HDR Premium 1000, 144 Hz Motion Clarity Pro, joka takaa voimakkaan kontrastin sekä terävän ja värikkään HDR-kuvanlaadun.

Uudessa QLED-televisioiden C73-sarjassa yhdistyvät QLED, 4K HDR Pro ja 144 Hz:n Motion Clarity Pro tasaisella, terävällä ja värikkäällä HDR-kuvanlaadulla kaikille pelaamisen ja viihteen ystäville. Se on täynnä ominaisuuksia, kuten Game Master Pro, HDMI 2.1, ALLM, 144 Hz VRR, Freesync Premium, TCL Game Bar ja uusimmat tuetut HDR-formaatit (mukaan lukien HDR10+, Dolby Vision, Dolby Vision IQ). Toista QLED-seuraajaa edustaa myös TCL C63 -sarja, joka korvaa testivoittaja C725:n ja saapui hiljattain Pohjoismaiden markkinoille. C63-sarja on ylivoimainen QLED 4K -televisio, joka on suunniteltu tarjoamaan kattavan valikoiman viihdekokemuksia Google TV:n, poikkeuksellisella audiovisuaalisella suorituskyvyllä ja suuremmalla määrällä värejä.

Vuonna 2022 TCL esittelee myös uudet 4K HDR-televisiomallit, joissa on Google TV: TCL P73 ja P63-sarja.

Suuri askel eteenpäin äänentoistossa TCL:n RAY-DANZ-teknologian avulla
Euroopan Dolby Atmos -soundbar-segmentin johtavana toimijana TCL esitteli innovatiivisen ja palkitun RAY•DANZ-teknologian vuonna 2019 tavoitellen entistäkin mukaansatempaavampaa äänikokemusta. Sen sijaan, että perinteiset digitaaliset signaaliprosessorit loisivat keinotekoisen äänikuvan, ainutlaatuinen RAY•DANZ-tekniikka perustuu niin sanottuihin akustisiin heijastimiin, jotka varmistavat eloisan äänikokemuksen.

Myöhemmin tänä vuonna TCL lanseeraa RAY•DANZ-teknologian toisen sukupolven uuden Red Dot Design -palkitun TCL C935UE:n, joka on ensiluokkainen soundbar, jossa on RAY•DANZ-teknologialla parannettu 5.1.2 Dolby Atmos -äänentoistolaite ja sopii yhteen television Dolby Vision -kuvanlaadun kanssa. Tarjolla on myös toinen premium-malli, X937UE, joka on huippumalli 7.1.4 Dolby Atmos.

TCL esittelee myös kaksi muuta alempaan hintaluokkaan kuuluvaa mallia: edullisen, täysin varustellun ja helposti asennettavan soundbarin, TCL S522WE:n, ja TCL P733WE:n, joka on hieman hienostuneempi 3.1-kanavainen korkealaatuinen soundbar, jossa on langaton subwoofer, jonka ääniteho on 350 W.

Kasvava valikoima kodinkoneita jokapäiväisen elämän helpottamiseksi
Tänä vuonna TCL jatkaa Euroopassa vuoden 2021 lopulla lanseerattujen älykkäiden IoT-mallien menestystä uusilla Sweeva-robottipölynimurin ja Breeva-ilmanpuhdistimen malleilla. Sweeva 3000M ja 3500M sekä Breeva Pro 700- ja 400-sarjat saapuvat markkinoille vuonna 2022. Kaikkia TCL-laitteita voidaan ohjata TCL Home -sovelluksella, ja ne ovat yhteensopivia myös Google Assistantin ja Amazon Alexan kanssa.

Tänä vuonna TCL esittelee myös P2-sarjan pesukoneet, joissa on höyryohjelmat ylimääräisten bakteerien poistamiseksi ja kaikkein hygieenisimmän lopputuloksen varmistamiseksi. Automaattisen annostelujärjestelmän ansiosta kone laskee tarkan määrän pesuainetta, huuhtelukirkastetta ja vettä, joita tarvitaan kutakin pesuohjelmaa varten. Uudessa TCL P2-sarjan pesu- ja kuivausrummussa on myös Air Refresh -ohjelma, joka poistaa tuoksut vain 25 minuutissa ilman pesuainetta.

TCL esittelee myös uusia AC-malleja, jotka saapuivat Euroopan markkinoille ensimmäisen kerran vuonna 2021. TCL satsaa muotoiluun ja innovointiin myös ämän vuoden jatko- ja premium-mallilla FreshIN. Tämä tyylikäs kannettava ilmastointilaite, joka on saatavana 9 000 ja 12 000 BTU:n teholla, sopii monilla edistyksellisillä ominaisuuksillaan mihin tahansa kotiin ja estää epämiellyttävät lämpötilaerot kodissa.

Innovatiivinen haastaja kuluttajaelektroniikkamarkkinoilla
Kaikki uudet tuotteet ovat täysin TCL:n uuden moton "Inspire Greatness" mukaisia. TCL:n visiona on tehdä ihmisten elämästä parempaa, helpompaa ja älykkäämpää laadukkailla tuotteilla kilpailukykyiseen hintaan.

Sen jälkeen, kun TCL lanseerasi uudet huippuluokan älykkäät tuotteet ja palvelut vuonna 2021, on sen markkinaosuus kasvanut. Omdian mukaan TCL:n maailmanlaajuinen markkinaosuus televisiomarkkinoilla kasvoi edelleen 11,5 prosenttiin vuonna 2021, ja se on nyt maailman kolmanneksi suurin. Euroopassa 2021 QLED- ja Mini LED C -sarjojen menestyksen jälkeen TCL:n tulos oli huikea, ja TCL:n television myyntitulot kasvoivat 52,2 prosenttia edellisvuodesta.

TCL on ollut Mini LED -alan edelläkävijä vuodesta 2018 lähtien, ja se jatkaa merkittävien teknisten parannusten toteuttamista täysin uusissa TCL Mini LED -malleissaan voidakseen tarjota paremman katselukokemuksen käyttäjille maailmanlaajuisesti. Sen lisäksi, että TCL on rakastettu televisiomerkki, se on myös menestyksekkäästi vahvistanut valikoimaansa useissa eri kategorioissa luodakseen täysin yhdistetyn kodin parhaan teknologian avulla. Vuoteen 2022 mennessä TCL kiihdyttää kodinkonestrategiaansa Euroopassa ja tarjoaa kasvavan kotitaloustuotevalikoiman, joka vastaa kuluttajien uusiin odotuksiin koskien terveellistä, inspiroivaa ja helpompaa elämää kotona.

TCL Electronics perustettiin 40 vuotta sitten ja se on kasvanut yhdeksi maailman suurimmista kuluttajaelektroniikkayrityksistä. TCL käyttää omia tuotanto- ja T&K-keskuksiaan koko maailmassa ja valmistaa tuotteita, joita myydään yli 160 maassa ja joita myytiin toiseksi eniten maailmanlaajuisesti vuonna 2021 myydyistä televisiolaitteista. TCL on erikoistunut kuluttajaelektroniikan tutkimukseen, kehitykseen ja valmistukseen, käsittäen kaikki TV-laitteista ja äänituotteista kodin älyelektroniikkaan. www.tcl.com

Tervetuloa TCL Electronics !

TCL Electronics perustettiin 40 vuotta sitten ja se on kasvanut yhdeksi maailman suurimmista kuluttajaelektroniikkayrityksistä. TCL käyttää omia tuotanto- ja T&K-keskuksiaan koko maailmassa ja valmistaa tuotteita, joita myydään yli 160 maassa ja joita myytiin toiseksi eniten maailmanlaajuisesti vuonna 2022 myydyistä televisiolaitteista. TCL on erikoistunut kuluttajaelektroniikan tutkimukseen, kehitykseen ja valmistukseen, käsittäen kaikki TV-laitteista ja äänituotteista kodin älyelektroniikkaan. www.tcl.com