TCL jatkaa pelimaailman mullistamista innovatiivisilla televisioilla

TCL jatkaa pelimaailman mullistamista innovatiivisilla televisioilla

TCL jalostaa peliviihdettä yhä innovatiivisemmilla televisioilla, joissa on edistyneitä peliominaisuuksia, ja jatkaa mahtavien pelikokemusten tarjonnan vahvistamista pelaajille ympäri maailmaa.

TCL Electronics, Helsinki, lokakuu 26, 2023 – TCL Electronics, yksi maailman nopeimmin kasvavista kulutuselektroniikkabrändeistä, määrittelee televisioviihteen uudelleen tarjoamalla pelaajille innovatiivisempia TV-malleja ja loputtomia pelimahdollisuuksia pelikokemuksen parantamiseksi. TCL tarjoaa televisioita uskomattomalla suorituskyvyllä tummista varjoista ja voimakkaista heijastuksista täyteläisiin väreihin ja alhaisiin vasteaikoihin erittäin intensiiviseen 4K-pelikokemukseen.

Pelaamisesta on tullut olennainen osa modernia viihdettä, jossa on monipuolinen valikoima pelaajia ympäri maailmaa, joista jokaisella on omat ainutlaatuiset mieltymyksensä ja vaatimuksensa. Ymmärtääkseen paremmin näitä tarpeita TCL otti yhteyttä asiakkaisiinsa ja kysyi heiltä, mitkä peliominaisuudet olivat tärkeimpiä. Tämä johti seuraaviin eritelmiin:

• Matala tuloviive: TCL TV -malleissa, erityisesti niissä, joissa on "Gaming Mode" -ominaisuus (Game Master tai Game Master Pro), on yleensä alhainen tuloviive, mikä vähentää viivettä ohjaimen painikkeen painamisen ja vastaavan toiminnon näkemisen välillä näytöllä. Tämä voi parantaa pelikokemusta huomattavasti, etenkin nopeatempoisissa peleissä, kuten toiminnassa ja urheilussa.
  • Paras virkistystaajuus: Useimmissa TCL-televisioissa on nyt 144 Hz tai jopa 240 Hz Full HD -tarkkuudella. Tämä mahdollistaa sujuvamman liikkeen ja reagoivamman pelattavuuden, mikä on erityisen hyödyllistä genreille, kuten ensimmäisen persoonan ampujille (FPS) ja ajopeleillel.
  • 4K-resoluutio: Monet TCL:n televisiomalleista tarjoavat 4K-resoluution, joka tarjoaa teräviä ja yksityiskohtaisia visuaalisia tehosteita. Pelaamiselle tämä tarkoittaa mukaansatempaavampaa ja visuaalisesti houkuttelevampaa kokemusta.
  • HDR- ja Dolby Vision Gaming -tuki: TCL-televisioissa on tuki HDR (High Dynamic Range), kuten Dolby Vision tai HDR10. HDR parantaa pelien kontrastia, väritarkkuutta ja kirkkautta, mikä tekee niistä elävämpiä ja realistisempia. Dolby Visionin tapauksessa se muuttaa viihdekokemuksen korkeimmalla kuvanlaadulla – uskomattomalla kirkkaudella, kontrastilla ja väreillä sekä yksityiskohdilla, jotka herättävät viihteen eloon.
  • Game Mode ja Auto Low Latency Mode (ALLM): TCL:n TV-malleissa on erillinen pelitila ja ALLM, joka vaihtaa television automaattisesti matalaviiveiseen tilaan, kun se havaitsee liitetyn pelikonsolin. Tämä varmistaa, että saat parhaan suorituskyvyn ilman, että sinun tarvitsee säätää asetuksia manuaalisesti.

Tämä on TCL:n pääkokoonpano pelaamiseen:

TCL QLED 4K TV 55C745, jossa on EISA "GAMING TV 2023-2024", on yksi parhaista valinnoista pelaamiseen uusimman sukupolven konsoleilla ja tietokoneilla. Siinä yhdistyvät QLEDin upeat värit, Full Array Local Dimming -kontrasti ja maksimaalinen kirkkaus uusimpiin peliominaisuuksiin. Game Master 2.0, HDMI 2.1, ALLM, 144 Hz VRR, FreeSync Premium Pro, TCL Game Bar, 240 Hz Game Accelerator nostavat pelikokemuksen seuraavalle tasolle.

TCL 65C845 voitti EISA-palkinnon "BEST MINI LED TV 2023-2024" erinomaisesta äänen- ja kuvanlaadusta sekä ohjelmisto-ominaisuuksista, jotka takaavat erinomaisen suorituskyvyn kaikissa käyttötilanteissa. Mini LED- ja QLED-tekniikan sekä AiPG 3.0 -kuvanlaatualgoritmien tuen ansiosta TCL C845 tarjoaa vaikuttavan kuvanlaadun. Lisäksi C845:n HDR-näytön kirkkaus on 2000 nitiä, joten se saavuttaa erinomaisen kontrastin.

TCL 55C805 on loistava valinta peliharrastajille. Siinä on viidennen sukupolven Full Array Mini LED, QLED, 4K HDR Premium 1300, 144 Hz Motion Clarity Pro tehokkaaseen tarkkaan kontrastiin sekä terävään ja värikkääseen HDR-kuvanlaatuun. Game Master Pro 2.0:n, 144 Hz:n VRR:n, Game Barin, 240 Hz:n Game Acceleratorin ja uusimpien HDR-muotojen ansiosta tämä TCL Mini LED -televisio on paras kumppani jännittävään peli-iltaan.

TCL 65C955:ssä on 2 000 paikallista himmennysaluetta ja maksimaalinen kirkkaus, mikä tarjoaa täydellisen tasapainon suuren näytön ja erinomaisen kuvanlaadun sekä Mini LEDin ja QLEDin huippusuorituskyvyn välillä. Lisäksi siinä on 120 W:n Onkyo-äänijärjestelmä ja Dolby Atmos, jotka tarjoavat poikkeuksellisen äänikokemuksen – täydellinen kaikentyyppiseen pelaamiseen.

TCL QD-Mini LED TV X955 tarjoaa vertaansa vailla olevan kuvanlaadun yli 5 000 paikallisella himmennysalueella ja yli 5 000 nitin huippukirkkaudella. QLED-tekniikalla varustettu TCL X955 tuottaa yli miljardi väriä ja siinä on laaja väriasteikko, 98% DCI-P3. Se toimii AiPQ Processor 3.0:lla – TCL:n uusimmilla tekoälyalgoritmeilla, jotka optimoivat selkeyden, kontrastin, HDR-tuen, värit ja liikkeen eri kohtauksissa. Poikkeuksellisen kuvanlaadun lisäksi X955:ssä on voimakas elokuvamainen ääni ja silmiinpistävä muotoilu.

Pohjoismaiset hinnat ja saatavuus saat ottamalla yhteyttä myyntipäällikkö Per Svenskiin.

TCL Electronics perustettiin 40 vuotta sitten ja se on kasvanut yhdeksi maailman suurimmista kuluttajaelektroniikkayrityksistä. TCL käyttää omia tuotanto- ja T&K-keskuksiaan koko maailmassa ja valmistaa tuotteita, joita myydään yli 160 maassa ja joita myytiin toiseksi eniten maailmanlaajuisesti vuonna 2022 myydyistä televisiolaitteista. TCL on erikoistunut kuluttajaelektroniikan tutkimukseen, kehitykseen ja valmistukseen, käsittäen kaikki TV-laitteista ja äänituotteista kodin älyelektroniikkaan. www.tcl.com

Tervetuloa TCL Electronics !