TCL julkistaa maailman suurimman QD-Mini LED TV- ja QLED Pro -malliston juuri sopivasti tämän kesän urheilutapahtumaa varten

Tänä kesänä urheilun ja elokuvien ystävät voivat odottaa erinomaisia katselukokemuksia superkokoisilla QD-Mini LED -televisioilla ja muilla.

TCL Electronics, Helsinki, Ruotsi, 16. huhtikuuta 2024 – TCL Electronics, yksi maailman nopeimmin kasvavista kulutuselektroniikkabrändeistä, esittelee tänään uusimmat TV-mallinsa pohjoismaisille kuluttajille. Peliharrastajat, urheilufanit ja elokuvien ystävät nauttivat nyt erittäin suurista näytöistä, upeista grafiikoista ja vertaansa vailla olevasta äänenlaadusta.

Seuraavan sukupolven näyttötekniikka huippuluokan visuaaliseen suorituskykyyn
TCL, joka tunnetaan jo johtavana toimijana Mini LEDissä, lanseeraa nyt kuudennen sukupolven tekniikan useilla merkittävillä parannuksilla. Uusimmassa QD-Mini LED -näytössä on jopa 20 000 paikallista himmennysaluetta, mikä johtaa huikeaan 5000 nitin huippukirkkauteen. Kuudennen sukupolven TCL Mini LEDissä on korkea ja tarkka kontrasti, vähemmän kukkiva, syvät mustat säilyneillä yksityiskohdilla ja parempi tasaisuus, koska käytetään pystysuunnassa kohdistettuja nestekiteitä, jotka tarjoavat paremman kontrastisuhteen verrattuna muihin näyttötekniikoihin, kuten IPS. Mini LED -teknologiaa täydentää täydellisesti TCL:n QLED Pro. TCL Quantum Dot Pro käyttää uutta kvanttikidemateriaalia, joka säteilee valoa vakaan seosrakenteen ansiosta pidemmän aikaa erittäin tehokkaalla tavalla.

Vuoden 2024 TV-mallit: QD-Mini LED, QLED PRO ja 4K HDR
TCL on ylpeä siitä, että se tuo erinomaisen TV-tekniikan kaikkien saataville. TCL 115X955 Max on tämän vuoden lippulaivatelevisio QD-Mini LED -sarjassa – 4K QD-Mini LED 144 Hz -televisio, jossa on Google TV ja 6.2.2 Onkyo -äänijärjestelmä. Tämä televisio yhdistää kuudennen sukupolven mini-LEDin yli 20 000 vyöhykkeen valikoimaan, QLED PRO:hon, 4K HDR Premium 5000:een ja 144 Hz:n Motion Clarity Prohon, ja se tarjoaa tarkan kontrastin, terävän ja värikkään HDR-kuvanlaadun ennennäkemättömässä näyttökoossa. Tämän lisäksi mukana on myös Game Master Pro 3.0, HDMI 2.1, ALLM, FreeSync Premium Pro, TCL Game bar 3.0, 240Hz Game Accelerator ja kaikki uusimmat tuetut HDR-muodot. Yksinkertaisesti televisio, joka on otettava huomioon nauttimalla kaikesta HDR-elokuvista ja suoratoistosta urheiluun ja pelaamiseen.

TCL C85-sarja on myös vaikuttava 4K QD-Mini LED -malli, jossa on 2160 vyöhykettä, 4K HDR Premium 3500, 144 Hz Motion Clarity Pro, Multi HDR -muoto ja Game Master Pro 3.0, optimaalinen kaikkeen kuviteltavissa olevaan viihteeseen. Tämän vuoden uusi ominaisuus on viime vuoden EISA:n Best Gaming TV -voittaja TCL C745, joka on nyt saatavilla 85-tuumaisena. Täydellinen niille, jotka etsivät parasta televisiota suosikkikonsolipeleilleen.

QLED-luokassa TCL C65-sarja yhdistää QLED PRO:n, 4K HDR Pron ja Motion Clarityn värikkääseen, terävään HDR-kuvanlaatuun. TCL C65 PRO -sarja vie grafiikan seuraavalle tasolle ja sisältää myös Full Array Local Dimming (FALD) -tekniikan, joka tuottaa syvempiä ja rikkaampia kuvia rikkaammalla värivalikoimalla.

Sekä C65- että C65 Pro -sarjat laajentavat pelaajien mahdollisuuksia ja sisältävät Game Master 3.0: n, 120 Hz: n Full HD -pelikiihdyttimen (240 Hz: n Full HD -pelin kiihdytin \ 98 '" ja uusimmat tuetut HDR-muodot.

TCL:n 4K HDR -sarja on saatavana erinomaiselle näyttötekniikalle, ja se on täydellinen vaihtoehto niille, jotka etsivät korkealaatuista viihdekeskusta edulliseen hintaan. TCL P75 -sarja yhdistää 4K HDR:n, laajan väriavaruuden ja liikkeen selkeyden eloisaan ja terävään HDR-kuvanlaatuun. P75 on Google Assistantilla varustettu Google TV, ja siinä on myös Game Master 3.0 ja 120 Hz: n Full HD -pelikiihdytin, joka takaa nopean ja sujuvan pelikokemuksen.

Tänä kesänä TCL:n uudet QD-Mini LED-pelinäytöt ovat saatavilla myös
TCL vahvistaa entisestään asemaansa pelaamisessa lanseeraamalla tänä vuonna pelimonitorit. R8-sarja sisältää 34R83Q: 34 tuuman kaarevan 1500R-pelinäytön, jossa on mukaansatempaava laaja Quad HD -resoluutio, ja 27R83U: ainutlaatuinen 27 tuuman näyttö ammattipelaajille, jotka haluavat yhdistää parhaan resoluution (4K Ultra HD 3840 x 2160) terävimpään kontrastiin, väreihin ja liikkeentoistoon QD Mini-LEDillä.

TCL:n 34R83Q on suunniteltu ammattipelaajille, jotka todella arvostavat parasta kuvanlaatua. Se yhdistää 1152-vyöhykkeisen mini-LEDin QLED-tekniikkaan ja maailman johtavaan VESA Display HDR 1400 -sertifiointiin. Se on pelinäyttö, joka tarjoaa terävän kontrastin, laajan värintoiston, todentuntuiset yksityiskohdat ja pitkän käyttöiän. Kokemus on optimoitu entisestään TCL:n nopean HVA-näytön, 1 ms:n GTG-vasteajan ja 170 Hz:n Motion Clatiry Pron ansiosta nopeatempoisiin urheilu- ja toimintapeleihin.

Lisätietoja pohjoismaisista hinnoista ja saatavuudesta antaa Sebastian Skarp.

TCL Electronics perustettiin 40 vuotta sitten ja se on kasvanut yhdeksi maailman suurimmista kuluttajaelektroniikkayrityksistä. TCL käyttää omia tuotanto- ja T&K-keskuksiaan koko maailmassa ja valmistaa tuotteita, joita myydään yli 160 maassa ja joita myytiin toiseksi eniten maailmanlaajuisesti vuonna 2023 myydyistä televisiolaitteista. TCL on erikoistunut kuluttajaelektroniikan tutkimukseen, kehitykseen ja valmistukseen, käsittäen kaikki TV-laitteista ja äänituotteista kodin älyelektroniikkaan. www.tcl.com