TCL lanseeraa uusia lippulaivatuotteita

TCL lanseeraa uusia lippulaivatuotteita

TCL Electronics julkisti tänään uusimmat tuoteinnovaationsa vertaansa vailla olevalla QD-Mini LED -teknologialla, maailman johtavan Dolby Atmos FlexConnect -äänikokemuksen, uudet älykodin ominaisuudet ja NXTPAPER-laitteet.

TCL Electronics, Helsinki, 29. elokuuta 2023 – TCL Electronics, yksi maailman nopeimmin kasvavista kulutuselektroniikkabrändeistä, järjesti tänään uusien lippulaivatuotteidensa maailmanlaajuisen tuotelanseerauksen. Yhtiö julkisti vaikuttavia brändituloksia vuodelta 2023 ja paljasti joukon jännittäviä uutisia, mukaan lukien oma Mini LED -tekniikka, täysin uudet TV-mallit suuren näytön segmentissä, mukaansatempaava äänikokemus Dolby Atmos® FlexConnect -tekniikalla ja uraauurtavia uutisia älykodille.

Television tuoteinnovaatioiden joukossa esiteltiin lippulaivamalli TCL 98X955, 98-tuumainen QD-Mini LED 4K -televisio, joka todella nostaa rimaa ensiluokkaiselle visuaaliselle suorituskyvylle.

TCL julkisti myös uusia äänikokemuksia kaikille tuleville TV-malleille vuonna 2024, jotka toimitetaan Dolby Atmos FlexConnect -liitännällä. Se on Dolbyn uusin innovaatio mukaansatempaavassa äänessä, joka yhdistää saumattomasti television äänijärjestelmän langattomiin kaiuttimiin tarjotakseen mukaansatempaavamman Dolby Atmos -äänikokemuksen.

Älykotia varten TCL esitteli innovatiivista AC-teknologiaansa päivittämällä FreshIN-sarjan, GentleCool-sarjan ja muut AC-mallit sekä esittelemällä maailman ensimmäisen FreshIN+ 2.0 AC:n vuonna 2023.

Mobiilisegmentissä palkitulla NXTPAPER-teknologialla varustetut uudet älypuhelimet esiteltiin TCL 40 NXTPAPER ja TCL 40 NXTPAPER 5G. Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, esiteltiin myös uusi, parannettu versio TCL: n TCL RayNeo X2 AR -laseista, maailman ensimmäiset AR-lasit, joissa on kiikarimainen täysvärinen Micro-LED-tekniikka.

Lue lisää alla olevasta englanninkielisestä lehdistötiedotteesta ja lataa lehdistökuvat tästä linkistä.

TCL Electronics perustettiin 40 vuotta sitten ja se on kasvanut yhdeksi maailman suurimmista kuluttajaelektroniikkayrityksistä. TCL käyttää omia tuotanto- ja T&K-keskuksiaan koko maailmassa ja valmistaa tuotteita, joita myydään yli 160 maassa ja joita myytiin toiseksi eniten maailmanlaajuisesti vuonna 2022 myydyistä televisiolaitteista. TCL on erikoistunut kuluttajaelektroniikan tutkimukseen, kehitykseen ja valmistukseen, käsittäen kaikki TV-laitteista ja äänituotteista kodin älyelektroniikkaan. www.tcl.com

Tervetuloa TCL Electronics !