TCL palkitaan hyvistä äänilaitteista

TCL palkitaan hyvistä äänilaitteista

TCL Electronics kasvatti keväällä äänilaitevalikoimaa uudella TS8132-soundbarilla. Yhdessä aikaisemman TS8111-mallin kanssa nämä kaksi tuotetta saivat hyvän vastaanoton sekä asiakkailta että medialta.

TCL Electronics, Helsinki, 21. lokakuuta 2021 – EISA:n ääni- ja kuva-asiantuntijat esittelivät aikaisemmin tänä vuonna tuotteita, joita he pitivät vuosien 2021–2022 edelläkävijöinä useissa eri kategorioissa. TCL:n Mini LED-mallin C825 lisäksi palkittiin myös TCL:n TS8132-soundbar ”Best buy Soundbar 2021–2022” -maininnalla.

– Nämä ovat hintansa arvoisia tuotteita, joiden tekniikka ja muotoilu vastaavat myös asiakkaiden tarpeita. TV- ja äänilaitteidemme hyvät testitulokset vuosi toisensa jälkeen kertovat, että me pidämme mitä lupaamme, Per Svensk, TCL Electronicsin Pohjoismaiden myyntipäällikkö kertoo.

Virtaviivaisia ja tehokkaita soundbareja, jotka eivät maksa maltaita
TS8132-soundbar on 3.1.2 Dolby Atmos -soundbar, jossa on langaton subwoofer, ja sen vaikuttava suorituskyky lupaa erinomaisen äänikokemuksen, jossa on huikeat kahdeksan kaiutinta. Soundbarin muotoilu on elegantti ja virtaviivainen, ja sen ulkoinen ja kompakti subwoofer on langaton, mikä vähentää ikäviä johtonippuja. Erinomainen TV-äänen päivitys, joka tekee Chromecastin kanssa soundbarista olohuoneesi uuden äänikeskuksen. Kuuntele mitä haluat, milloin haluat. Tuote on saatavilla jälleenmyyjillä noin 399 EUR suositushintaan.

Hieman pienempi TS8111 on pelkistetympi soundbar, mutta myös se on erittäin tehokas 2.1 Dolby Atmoksella ja kahdella sisäänrakennetulla subwooferilla. Se tuottaa fantastisen äänielämyksen yhdellä ja samalla yksiköllä. Lisäksi voit suoratoistaa Bluetoothilla lempimusiikkiasi, tai mitä tahansa sisältöä haluat. Tällä pääset superhelposti alkuun – liitä virtapistoke pistorasiaan ja mukana toimitettava hdmi-kaapeli televisioon. Tuote on saatavilla jälleenmyyjillä noin 399 EUR suositushintaan.

TCL:n soundbarit saavat hyvät arvioinnit
EISAn antamien huomionosoitusten lisäksi TCL TS8132 -malli on saanut hyviä arvosteluita myös testaavilta toimittajilta. Poimintoja alla:

• M3antaa arvosanan 4/5 tähteä, ”Tämä on todella hintansa arvoinen soundbar. 350 eurolla saat paljon ääntä rahoillesi ja siistin soundbarin, joka mahtuu useimpien televisioiden alle viemättä tarpeettoman paljon tilaa.”
  • Ljud och Bild antoi arvioinnin ”Erinomainen” ja arvosanan 5/6. TCL TS8132 on ehdottomasti yksi hintansa arvoisimmista testilaitteista. 350 eurolla saat langattoman subwooferin, Dolby Atmos 3D-äänen ja sisäänrakennetut ”up-firing-korkeuskanavat”, jotka sitä paitsi kuulostavat todella vakuuttavilta – kunhan maltat pitää äänenvoimakkuuden maltillisena.”

Jopa aiempi malli TS8111 on saanut useita hyviä arvosanoja testeissä vuoden 2021 aikana.

• Ljud och bild antoi arvosanan 5/6, ”Erinomainen”. TS8111-soundbaria voidaan pitää edullisena päivityksenä television sisäänrakennetulle äänentoistojärjestelmälle, ja mielestämme TCL on osunut naulan kantaan. Noin kahdella sadalla eurolla saat soundbarin, joka antaa televisioäänelle kirjaimellisesti uuden ulottuvuuden. TS8111:n äänikuva on suuri ja kirkas, ja sen äänentoisto on eloisa ja kuuluva.”
  • HemmaBio-aikakauslehti antoi arvosanan 9/10 ja ”Testin paras” -huomionosoituksen.
  • Tekniikan Maailma (Suomi) antoi arvosanan 8,6/10: ”Vertailun halvin soundbar nousee voittajaksi pisteen kymmenesosan erolla seuraaviin. Menestyksen avaimet ovat terve sointi ja käytettävyys.”

TCL Electronics perustettiin 35 vuotta sitten ja se on kasvanut yhdeksi maailman suurimmista kuluttajaelektroniikkayrityksistä. TCL käyttää omia tuotanto- ja T&K-keskuksiaan koko maailmassa ja valmistaa tuotteita, joita myydään yli 160 maassa ja joita myytiin toiseksi eniten maailmanlaajuisesti vuonna 2020 myydyistä televisiolaitteista. TCL on erikoistunut kuluttajaelektroniikan tutkimukseen, kehitykseen ja valmistukseen, käsittäen kaikki TV-laitteista ja äänituotteista kodin älyelektroniikkaan. www.tcl.com