TCL tuo IFA 2022 -messuille lippulaivansa ja huippu-uutuuden TCL RAY•DANZ soundbar X937U

TCL Electronics julkistaa uusimman 7.1.4-kanavaisen soundbarinsa RAYDANZ X937U. Se tarjoaa elokuvalaatuisen äänen laajimmalla soundbarilla, älykkäällä äänen räätälöinnillä ja vaivattomalla asennuksella.

TCL Electronics, Helsinki, Ruotsi, 1.syyskuuta 2022 – TCL Electronics pitää tänään kansainvälisen lehdistötilaisuuden IFA 2022-messuilla, esitellen uusimpia huippuinnovaatioitaan, kuten sykähdyttävän lippulaivan RAY•DANZ soundbar X937U. Dolby Atmosâ ja DTS:X sekä ainutlaatuinen muotoilu tekevät 7.1.4-kanavaisesta soundbarista äänikokemuksena täysin ison elokuvateatterin tasoisen mutta kotioloissa.

X937U on suunnittelultaan sulavalinjainen ja sisälle rakennettu tekniikka on todella vaikuttava. Kaikki 7.1.4 kanavat ja Dolby Atmosâ ja DTS:X antavat huipputason äänikokemuksen, joka mukautuu älykkäästi jokaiseen huoneeseen. Käyttäjät saavat etuoikeuden nauttia todellisesta kotiteatterielämyksestä monipuolisen kirjavan äänikuvan ansiosta, mukana seitsemän äänikanavaa, neljä ylöspäin suuntautuvaa kaiutinta ja langaton subwoofer. Tämän soundbarin avulla voi kuulla jopa 20 Hz:n perustaajuuden, mikä on ihmiskorvan alin mahdollinen kuulokynnys. Jalusta voidaan näppärästi kalibroida maksimiin napsauttamalla kaukosäädintä. Uusi TCL X937U on kätevä asentaa automaattisella äänen kalibroinnilla mukauttamalla äänentoisto kaikkiin monimutkaisiin parametreihin samalla kertaa.

Itse soundbar ja takakaiuttimet on koteloitu ympäristöystävällisellä kankaalla, valmistusaineena kierrätetty rPET (mm. muovipullot). Täyskierrätettävä GRS-sertifioitu materiaali antaa sähäkän kontrastin laitteen kotelon ohjauslaitteisiin. Hienostunut estetiikka yhdistettynä kompaktiin muotoiluun ja ominaisuuksiin, kuten upotettuihin kiinnikkeisiin, varmistavat, että uusi TCL-soundbar istuu moderniin pohjoismaiseen kotiin kuin joutsen järvimaisemaan.

Palkittu RayDanz-tekniikka
Parhaan soundbar-äänikokemuksen saavuttamiseksi TCL kehitti ja esitteli vuonna 2020 innovatiivisen ja palkitun RAY•DANZ-tekniikan1. Sen sijaan, että perinteiset digitaaliset signaaliprosessorit loisivat keinotekoisen äänikuvan, ainutlaatuinen RAY•DANZ-tekniikka perustuu nk. akustisiin heijastimiin, jotka varmistavat elävän äänikokemuksen.

Keväällä 2022 TCL lanseerasi toisen sukupolven RAY•DANZ:n uudella TCL C935U:lla ja 5.1.2 Dolby Atmos -soundbarilla, joka voitti edeltäjänsä tavoin EISA Best Buy Soundbar 2022-2023 -palkinnon.

Saatavuus ja hinnat
TCL X937U on saatavilla syksyllä Pohjoismaiden markkinoilla valikoitujen jälleenmyyjien kautta suositushintaan alk. 799 €.

Tekniset tiedot lyhyesti: TCL X937U

• RAY•DANZ-tekniikka edistyneillä akustisilla heijastimilla
  • 7.1.4 äänikanavat
  • Langaton subwoofer ja langattomat takakaiuttimet