TCL voittaa kahdet EISA-huomionosoitukset C81-sarjasta ja innovatiivisesta Ray·Danz-soundbarista

Viime vuonnakin TCL voitti kaksi kertaa. C81-sarja ja RayDanz, joka julkaistiin aiemmin keväällä, ovat saaneet EISA:n kuva- ja ääniasiantuntijat vakuuttuneiksi suorituskyvystään.

TCL Electronics, Helsinki, 21. elokuuta 2020 – TCL:n kilpailukykyinen 65C815 sai EISA:n kuva- ja ääniasiantuntijoilta Best Buy TV 2020-2021 -palkinnon. C81-sarjaa ylistettiin hintansa arvoisesta 4K TV:stä, jolla on erinomainen kuvanlaatu. EISA palkitsi jopa RayDanzin Best Buy Soundbar 2020-2021 palkinnolla. Se tuottaa ensiluokkaisen ja mukaansatempaavan Dolby Atmos -kokemuksen erityisen hyvään hintaan. EISA on ainoa yhdistys, jolla on 61 erikoistunutta aikakausjulkaisua 29 maassa, ja on jo 35 vuoden ajan nimennyt parhaita ääni- ja kuvatuotteita.

– Tämä on kolmas kerta kun saamme huomiota ja otamme vastaan EISA:n palkintoja, josta olemme tietenkin superylpeitä. Sekä erittäin iloisia kaksinkertaisista tuotepalkinnoista tänä vuonna. Se edistää TCL:n tuotemerkkikehitystä Euroopasta ja vahvistaa tavoitettamme tarjota asiakkaillemme parasta arvoa premium-TV- ja äänikokemuksena, Per Svensk, TCL Nordicsin myyntipäällikkö sanoo.

TCL 65C815 – kattavaa premiumlaatua ja voittamatonta suorituskykyä
Uusi Euroopassa toukokuussa 2020 lanseerattu C81-sarja yhdistää ultraohuen muotoilun huomionarvoiseen kuvantoistoon sekä Onkyon sisäänrakennettuun soundbariin. Kiitos Quantum Dot -teknologian ja Dolby Vision HDR:n, 4K-ratkaisu tarjoaa kirkkaan kuvan, jossa on uskomattoman hyvä kontrasti, eloisat värit ja pienimmätkin yksityiskohdat selvästi esillä.

Ote EISA-tuomarin lausunnosta:
“TCL:n 65C815 on hintansa arvoinen 4K TV, jonka kuvanlaatu on vakaa. Quantum dot -paneeleissa on laaja värispektri samalla kun TV:n suorituskyky varmistaa dramaattisen kontrastin HDR-lähteiden, kuten HDR+:n ja Dolby Visionin kanssa. Dolby Atmos -yhteensopivan 2.1-kaiutinjärjestelmän ääni on kaiken kattava, ja TCL:n sitoutuneisuus tuottaa käyttäjäystävällisiä tuotteita on myös vaikuttava. Android TV tekee sisällön valinnasta helppoa ja far field Google Assistant tuo sinut keskusteluyhteyteen TV:n kanssa. Tässä on TV, joka tarjoaa todellista vastinetta rahoille.”

RayDanz -soundbarin innovatiivinen akustinen muotoilu
EISA palkitsi jopa RayDanzin Best Buy Soundbar 2020-2021 palkinnolla. Se tuottaa ensiluokkaisen ja mukaansatempaavan Dolby Atmos -äänikokemuksen. TCL on kehittänyt RayDanz -tekniikkaan uniikit taakse päin kallistuvat kaiuttimet, jotka toistavat äänen akustisia reflektoreja vasten. Tämän ratkaisun ansiosta kuuntelija saa laajemman äänikuvan kuin muut markkinoilla olevista saman hintaisista soundbareista.

Ote EISA-tuomarin lausunnosta:
”TCL:n RayDanz on todellinen voittaja, jossa yhdistyvät voittamaton hinta, käyttäjäystävällisyys ja suorituskyky. Dolby Atmos ja langaton subwoofer-liitäntä ovat RayDanzin käyttämiä akustisia äänen optimointiteknologioita. Tuloksena on laaja 3,1-kanavainen äänikuva, joka sopii erinomaisesti olohuoneympäristöihin. Soundbar loistaa myös käyttäjäystävällisillä toiminnoilla, kuten äänentoistoa Bluetoothin, HDMI:n ja USB:n kautta sekä suoratoistolla Google Home multiroomin, Chromecastin ja Apple Airplayn välityksellä."

TCL Electronics perustettiin 35 vuotta sitten ja se on kasvanut yhdeksi maailman suurimmista kuluttajaelektroniikkayrityksistä. TCL käyttää omia tuotanto- ja T&K-keskuksiaan koko maailmassa ja valmistaa tuotteita, joita myydään yli 160 maassa ja joita myytiin toiseksi eniten maailmanlaajuisesti vuonna 2019 myydyistä televisiolaitteista. TCL on erikoistunut kuluttajaelektroniikan tutkimukseen, kehitykseen ja valmistukseen, käsittäen kaikki TV-laitteista ja äänituotteista kodin älyelektroniikkaan. www.tcl.com