Alcatel tuo markkinoille uuden 3G-senioripuhelimen

Alcatel tuo markkinoille uuden 3G-senioripuhelimen

Alcatel 30.26 on helppokäyttöinen 3G-älypuhelin senioreille. Puhelin tuo turvallisuutta arkeen: näppäimet ovat isot ja selkeät, kuuluvuus on hyvä, puhelin toimii kuulokojeiden kanssa ja siinä on SOS-näppäin.Alcatelin uusi senioripuhelin on simpukkamallinen ja sen käyttöä helpottaa erillinen latausteline.

– Tuomme nyt markkinoille 3G-verkossa toimivan Alcatel 30.26 -puhelimen. Useimmat senioreille suunnatut, noin 60–80 euron hintaiset kännykät toimivat vain 2G-verkossa, sanoo Alcatelin Suomen maajohtaja Peter Frisch.

– Uusi Alcatel 30.26 on hyvin käteen sopiva malli ja puhelimen lataaminen on helppoa, koska sitä voi säilyttää lataustelineessä. Tämä on monen asiakkaan toivoma ominaisuus, Peter Frisch toteaa.

Uudella Alcatel 30.26 -senioripuhelimella kirjoittaminen on näppärää ergonomisen näppäimistön ja ison 2,8-tuumaisen näytön ansiosta. Puhelimessa on 2 megapikselin kamera ja Bluetooth 2.1 -yhteys. Siinä on useita helppokäyttöisiä pikatoimintoja, kuten SOS-näppäin hälytyksen tekemiseksi ja taskulamppu, sekä kätevä latausteline.Alcatel 30.26 sopii yhteen kuulokojeen kanssa (HAC-vaatimusten mukaisesti) ja siinä on MicroSD-muistikorttipaikka (enintään 32 GB) ja nopea 3G-yhteys.

Alcatel 30.26 on pian saatavana kaupoissa (ovh 79,90 euroa).

Lisätietoja ja kuva-aineistoa:

Peter Frisch, Alcatelin maajohtaja, Ruotsi, Norja, Suomi ja Tanska

Puhelin +46 709 93 84 15, peter.frisch@tcl.com

alcatel-mobile.com

Kategoriat

Alcatel tuotteita on saatavana yli 160 maassa Pohjois-Amerikassa, Latinalaisessa Amerikassa, Euroopassa, Lähi-idässä, Afrikassa sekä Aasian ja Tyynenmeren alueella.

Lehdistön yhteyshenkilö Country Manager Sweden, Norway, Finland & Denmark +46 709 93 84 15

TCL Communication
TCL Communication on erikoistunut älypuhelinten, tablettien ja niihin yhdistettyjen laitteiden tutkimukseen, tuotekehitykseen ja valmistukseen. Yrityksen tavoitteena on tuoda 5G-viestinnän mahdollisuudet kaikkien ulottuville. Sloganinsa ’Inspire Greatness’ mukaisesti TCL Communication tarjoaa asiakkailleen alan johtavaa teknologiaa ja innostavia ratkaisuja. TCL Communication on TCL Electronicsin täysin omistama tytäryhtiö. Lisätietoja osoitteessa https://www.tcl.com/global/en/mobile.

TCL Electronics
TCL Electronics (1070.HK) on nopeasti kasvava kulutuselektroniikan toimittaja ja maailman johtava televisioiden valmistaja. Vuonna 1981 perustettu yhtiö toimii yli 160 markkina-alueella eri puolilla maailmaa. TCL on erikoistunut kulutus- ja kodinelektroniikan kuten televisioiden, audiolaitteiden ja älykotijärjestelmien tutkimukseen, tuotekehitykseen ja valmistukseen. Lisätietoja osoitteessa https://www.tcl.com/eu/en.

TCL on TCL Corporationin rekisteröity tavaramerkki. Muut mainitut tavaramerkit ovat niiden haltijoiden omistamia.