TCL Communication tuo markkinoille uuden tehokkaan Alcatel 3X -puhelimen superedulliseen hintaan

TCL Communication esittelee 6. syyskuuta 2019 kulutuselektroniikan IFA-messuilla Berliinissä Alcatel 3X:n, joka on tuorein lisä yhtiön laajaan älypuhelinvalikoimaan. Tämä tehokas lippulaivamalli sisältää monia toimintoja, joita ei tavallisesti tämän hintaluokan puhelimissa nähdä.

Alcatel 3X -puhelimessa on Super Full View -näyttö ja Google Assistant™, ja siinä on panostettu erityisesti digikuvauksen mahdollisuuksiin. Puhelimen varustaminen kolmella kameralla (16 MP + 8 MP + 5 MP AF) noudattaa TCL:n kunnianhimoista pyrkimystä tuoda markkinoille aina trendin harjalla olevia matkapuhelimia, jotka tarjoavat parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen.

– Tämän päivän trendinä on älypuhelimien kilpajuoksu digikuvauksen saralla. Siksi meille on luonnollista tarjota entistä joustavammin toiminnoin varustettuja tuotteita. Nyt esittelyssä oleva puhelin erottuu muista sekä kamerasensoriensa että linssiyhdistelmiensä puolesta, sanoo Euroopan tuotepäällikkö David Derrida, TCL Communication.

– Lippulaivatuotteemme Alcatel 3X on huippusuorituskykyinen puhelin, jossa on kolme kameraa ja jolla voi ottaa täysin ammattimaisia kuvia ilman että joutuisi maksamaan siitä omaisuuksia, David Derrida jatkaa.

Alcatel 3X on toiminnallisesti kehityksen terävintä kärkeä ja muotoilullisesti se erottuu muista ohuen 2,5D-lasirakenteensa ansiosta. Puhelimen 6,52" HD+Super Full View -näyttö kattaa 89 % etupuolen alasta, ja siinä on tyylikäs pieni upotus. Puhelimessa on 8-ytiminen prosessori, 64/4 GB muisti ja akun kapasiteetti on 4000 mAh.

Kolme monipuolista takakameraa mahdollistaa boke-efektikuvaamisen reaaliajassa, ultralaajakulmalla, yövideona ja tekoälytoimintojen (esim. scene detection) avulla. Uusi Alcatel 3X vie digikuvauksen aivan uudelle tasolle.

Puhelimessa on myös nopeasti ja helposti käyttöön otettava Google Assistant™, jonka avulla voi helposti avata sovelluksia ja käyttää näppärää Google Lens -toimintoa.

Alcatel 3X tulee kauppoihin syksyn aikana, ja sen suositushinta on 159 euroa.

Peter Frisch, TCL Communication, + 46 709 93 84 15, peter.frisch@tcl.com

Mediayhteydet Euroopassa: eupr@tcl.com

tclcom.com

TCL Communication (TCL Communication Technology Holdings Limited) suunnittelee, valmistaa ja markkinoi verkko- ja mobiililaitteita ja niihin liittyviä palveluita maailmanlaajuisesti. Jatkuvasti laajenevan tuotevalikoiman tärkeimmät brändit ovat TCL, Alcatel ja BlackBerry. Konsernin tuotteita myydään yli 160 maassa Pohjois-Amerikassa, Latinalaisessa Amerikassa, Euroopassa, Lähi-idässä, Afrikassa sekä Aasian ja Tyynenmeren alueella. TCL Communicationin kotipaikka on Hongkong, ja sillä on eri puolilla maailmaa tutkimus- ja tuotekehityskeskuksia, joissa työskentelee tuhansia työntekijöitä. Lisätietoja osoitteessa www.tclcom.com.

TCL on TCL Corporationin rekisteröity tavaramerkki. Muut mainitut tavaramerkit ovat niiden haltijoiden omistamia. Alcatel on Nokian tavaramerkki, jota TCL Communication käyttää lisenssillä. BLACKBERRY ja EMBLEM Design ovat BlackBerry Limitedin tavaramerkkejä tai rekisteröityjä tavaramerkkejä, joita käytetään lisenssillä ja joihin liittyvät yksinoikeudet nimenomaisesti pidätetään. Muut mainitut tavaramerkit ovat niiden haltijoiden omistamia. BlackBerry ei vastaa mistään kolmannen osapuolen tuotteesta tai palvelusta.