Pihlajasaaren ravintolatoiminta Theron Catering Oy:lle

Theron Catering Oy on vuokrannut Pihlajasaaren ravintolatoiminnan alkaen 1.1.2019.
Pihlajasaaressa toimii tällä hetkellä 100-paikkainen ravintola, jonka yhteydessä on kaksi terassia yhteensä 125 hengelle. Lisäksi saarelta löytyy satama-alueelta kioski ja uimarannalta rantakioski. Ravintolat ovat toiminnassa toukokuusta lokakuuhun.

”Pihlajasaaren ravintolatoiminta täydentää merellisen Theronin toiminta-ajatusta ja strategiaa. Pihlajasaaren ravintolatoiminta linkittyy suoraan Theron Bistro www.theronbistro.fi toiminta-ajatuksen alle”, sanoo Theron Catering Oy:n toimitusjohtaja Tero Blom. ”Etsimme edelleen aktiivisesti uusia ravintola- ja tapahtumatiloja”, Blom kertoo. ”Pihlis on loistava lisä tapahtumamyynnillemme. Tulemme päivittämään ravintolan ja kioskien toiminta-ajatuksen sekä yksityisille kuluttajille että yritystapahtumille sopivaksi”, jatkaa Theronin myynti- ja markkinointijohtaja Katri Kärkkäinen.

Pihlajasaari sijaitsee Hernesaaren edustalla, noin 5 minuutin merimatkan päässä Kaivopuiston rannasta. Sinne on vesiliikenneyhteys Merisatamasta ja Ruoholahdesta. Ravintolatoiminta jatkuu taas toukokuussa 2019.
Monipuolinen luonto, hyvä sijainti ja toimivat palvelut ovat tehneet Pihlajasaaresta helsinkiläisten suosituimman kesäsaaren. Auringonpalvojia ja uimareita houkuttavat erityisesti Pihlajasaaren hiekkarannat. Theronin ravintolapalveluiden lisäksi saarelta löytyy mm. vierasvenesatama, saunat, luontopolku, naturistien alue ja keittokatoksia.

Theron Bistron toimipisteitä ovat Bistro Badenbaden Hietarannan uimarannalla, Badenbaden II Hernesaaren Rannassa, Isosaaren ravintolat Upseerikerho ja Rikaman Sali sekä Loviisan Svartholman saaren Bistro Svartholm. Theronin muita juhlatiloja ovat myös Villa Andania Vuosaaressa ja Unioninkadun Juhlahuoneistot keskustassa. Yritys on tunnettu myös palkitusta cateringtoiminnasta www.theroncatering.fi

Lisätiedot:

Tero Blom, toimitusjohtaja, tero.blom@theroncatering.fi puh. 020 787 9737

Katri Kärkkäinen, myynti- ja markkinointijohtaja, katri.karkkainen@theroncatering.fi, puh. 020 787 9752

• Ruoka, juoma

• pihlajasaari
  • theroncatering
  • therongroup
  • tero blom
  • merellinen ravintola helsinki
  • helsinki saariravintola
  • theron catering
  • ravintola
  • theron bistro

Theron Group on luonnonläheinen, raikas ja aina kotimaista suosiva hyvän ruoan suurlähettiläs. Palveluja ja nautintoa, jotta ihmisillä olisi helppo ja hyvä olla.

Theron Groupin neljä kulmakiveä ovat nälkäiset ja laatutietoiset lounastajat, catering, juhlat & tapahtumat sekä bistro-konsepti.

Tero Blom

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja