Theron Catering Oy ravintoloitsijaksi Isosaareen

Theron Catering Oy on sopinut yhteistyöstä Suomen Saaristokuljetus Oy:n kanssa alkaen 30.12.2017. Isosaaren ravintolatoiminta siirtyy vuoden vaihteessa Theron Catering Oy:lle Theron Bistro konseptin alle. ”Kartoitimme ravintola-alan kumppania Isosaarelle syksyn ajan ja valitsimme Theron Catering Oy:n usean ehdokkaan joukosta”, Suomen Saaristokuljetus Oy:n toimitusjohtaja Tomi Ståhlberg kertoo.

Isosaaressa toimii tällä hetkellä ravintola Upseerikerho, missä on 100-paikkainen terassi ja 50-paikkainen ravintolasali sekä 200 hengen tilausravintola Rikaman sali.

”Isosaaren ravintolat sopivat täydellisesti Theron Bistro ja Theron Catering toimintojen alle. Mielenkiintoisista tapahtuma- ja juhlapaikoista on kova kysyntä Helsingissä ja Isosaaren molemmat ravintolat täydentävät Theronin tarjoamaa”, sanoo Theron Catering Oy:n toimitusjohtaja Tero Blom. ”Etsimme aktiivisesti uusia ravintola- ja tapahtumatiloja”, Blom jatkaa.

Isosaari on yli 100 vuotta vanha linnakesaari reilun puolen tunnin laivamatkan päässä Helsingin Kauppatorilta. Isosaari on yksi Helsingin seudun uloimmista saarista ja kulttuurihistoriallisesti merkittävä kohde. Nähtävyydet ja luonto ovat ainutlaatuisia. Saari on lähellä kaupunkia, mutta vapaa kaupungin äänistä. Saarella on hyvät palvelut kuten ravintolat, kaksi hiekkauimarantaa, kolme saunaa, piknik-paikkoja, laajat nurmialueet, hyvät tiet, selkeät opasteet ja opastuspalvelut sekä Suomen vaativin par-3 golfkenttä.

Saarelle voit saapua Kauppatorilta lähtevällä lautalla, tilauslaivalla ja omalla veneellä.

Talviliikenne Kauppatori-Isosaari-Kauppatori aloitetaan lauantaina 20.1. klo 10. Liikennöinti jatkuu läpi talven lauantaisin ja sunnuntaisin klo 10 Kauppatorilta ja paluu Isosaaresta on klo 14.

Theron Bistron toimipisteitä ovat Bistro Badenbaden Hietarannan uimarannalla, Badenbaden II Hernesaaren Rannassa ja nyt avattavat kaksi ravintolaa Isosaaressa.

• Yhteistyökumppanuus, yhteistyöt

• helsinki saariravintola
  • merellinen ravintola helsinki
  • therongroup
  • juhlatila ulkosaaristo
  • ravintola ulkosaaristo
  • isosaari
  • theroncatering

Theron Group on luonnonläheinen, raikas ja aina kotimaista suosiva hyvän ruoan suurlähettiläs. Palveluja ja nautintoa, jotta ihmisillä olisi helppo ja hyvä olla.

Theron Groupin neljä kulmakiveä ovat nälkäiset ja laatutietoiset lounastajat, catering, juhlat & tapahtumat sekä bistro-konsepti.

Tero Blom

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja