Casa Cook El Gouna

Hotelliuutuuksia! Kaksi uutta designkeidasta talvikaudella

Tjäreborgin boheemin tyylikkään ja palkitun Casa Cook -hotellikonseptin menestystarina jatkuu. Perheystävällinen Casa Cook -hotelli avataan nyt ensimmäistä kertaa Egyptin El Gounaan. Lisäksi Tjäreborg panostaa nuoriin aikuisiin ja avaa Egyptiin myös uuden Cook’s Club -konseptin hotellin. Cook’s Club -hotellien vetonauloja ovat upea design, vierailevat DJ:t sekä herkullinen ruoka. Hotellit ovat varattavissa marraskuusta alkaen.

- Jos haluat kokeilla jotain uutta ensi talvena ja arvostat upeaa designia, erinomaisia snorklausmahdollisuuksia ja rentoa tunnelmaa, kannattaa kohteeksi ehdottomasti valita El Gouna. Egyptin matkojen volyymi Pohjoismaista on tänä talvena 40 prosenttia suurempi kuin viime vuonna, ja uusien designhotellien myötä tavoitteemme on houkutella uusia matkailijoita Egyptiin, sanoo Vingin ja Thomas Cook Northern Europen markkinointipäällikkö Fredrik Henriksson.

Casa Cook – boheemin tyylikästä lomailua

Kesällä 2019 avattiin kaksi uutta Casa Cook -hotellia, perheystävällinen hotelli Kreetan Haniaan ja aikuisille lomailijoille suunnattu hotelli Ibizalle. Casa Cook El Gouna on perheystävällinen hotelli, jossa on kansainvälinen lastenkerho ja 100 huonetta. Hotelli on todellinen designkeidas, ja se sijaitsee turkoosinsinisen laguunin ja kumpuilevien hiekkadyynien tuntumassa. Hotellin sisustus on upea yhdistelmä boheemin tyylikästä Casa Cook -tyyliä, pelkistettyä arkkitehtuuria ja arabialaisia vivahteita, ja tämä ympäristö suorastaan kutsuu rentoutumaan. Kuten muissakin Casa Cook -hotelleissa, myös El Gounan hotellissa on herkullista ruokaa ja ihana spa-osasto. Hotellin edustalla on myös erinomaiset sukellus- ja snorklausmahdollisuudet.

Cook’s Club – rentoa elämää

Cook’s Club -designhotelli sijaitsee muutaman kilometrin päässä Casa Cook -hotellista keskellä El Gounaa. Hotellin allasalueella on mukava viettää aikaa rennossa tunnelmassa DJ:n soittamasta musiikista nauttien. Captain Cook -allasbaarissa voi maistella miksologi David Wiedermannin luomia drinkkejä. Keskeinen kohtaamispaikka hotellissa on ravintola Cantina, jossa tarjolla on sekä paikallisia että kansainvälisiä katuruokaherkkuja. Hotellin 144 huonetta on sisustettu Cook’s Club -konseptille tyypilliseen tapaan trendikkäästi, ja iso osa elämystä on ajanvietto hotellin boheemissa miljöössä. Lyhyen kävelymatkan päässä on ihana hiekkaranta. Cook’s Club El Gouna on konseptin kahdeksas hotelli ja toinen, joka sijaitsee Välimeren alueen ulkopuolella.

Hintaesimerkki

Viikko, lähtö Helsingistä 16.1.2020.

- Casa Cook El Gouna, jaettussa kahden hengen huoneessa sis. buffetaamiainen, alk. 685 euroa per henkilö.

- Cook’s Club El Gouna, jaetussa kahden hengen huoneessa sis. buffetaamiainen, alk. 530 euroa per henkilö.

Lisätiedot:

Jessica Virtanen, Trading Manager, jessica.virtanen@tjareborg.fi +358 40 5247116